Przetargi.pl
Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3665400 , fax. 024 3665421
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3665400, fax. 024 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Przez obiekty Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku należy rozumieć jego mienie w postaci nieruchomości i budynków: 1) Budynek przy ul. Kościuszki 20 (09-402 Płock) - Instytut Neofilologii. 2) Budynek przy ul. Gałczyńskiego 28 (09-400 Płock) - Instytut Pedagogiki. 3) Budynek przy ul. Gałczyńskiego 28 (09-400 Płock) Studium Wychowania Fizycznego i Sportu wraz z dwoma garażami. 4) Budynek przy Plac Dąbrowskiego 2 (09-402 Płock) - Instytut Matematyki i Informatyki, Akademickie Liceum Ogólnokształcące, Biblioteka Uczelniana, Rektorat, administracja uczelni oraz część północna - niezagospodarowana, 5) Budynki na terenie Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym: aula wraz z częścią dydaktyczną, dworek (siedziba dyrekcji instytutu), budynek dydaktyczny w części dawnego internatu. 6) Dom Studenta Nr 1 przy ul. Nowowiejskiego 6 (09-400 Płock). Do w/w obiektów należy również teren zewnętrzny, wraz z terenami zielonymi, pieszymi ciągami komunikacyjnymi, wewnętrznymi drogami i parkingami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000, 00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn.: 1) prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności Gospodarczej, 2) posiadają aktualną koncesję (zezwolenie) udzieloną na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 1) Wykonawca musi dysponować minimum 23 osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do wykonania usługi ochrony fizycznej oraz minimum 2 osobami w zakresie grupy interwencyjnej zdolnych do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia (osoby z grupy interwencyjnej winni posiadać aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia), 2) Wykonawca musi posiadać minimum: 1 samochód patrolowo-interwencyjny i 10 telefonów komórkowych lub radiotelefonów, 3) Zapewnią przyjazd grupy interwencyjnej w ciągu max 15 minut od zgłoszenia ewentualnego zdarzenia, 4) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj., że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 usługę podobną do przedmiotu zamówienia, o wartości tej usługi nie mniejszej niż 50 % wartości zaoferowanej ceny ofertowej brutto. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów/ oświadczeń/: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w oparciu o załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną koncesję (zezwolenie) udzieloną na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w oparciu o załącznik Nr 4 do SIWZ - potencjał kadrowy. Do wykazu należy załączyć aktualne licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia, dla osób przewidzianych w grupie interwencyjnej 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (wykaz ten załączony powinien być na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ), 6. Wykaz wykonanych usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem przedmiotu zamówienia, jego wartości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców - w oparciu o załącznik Nr 6 do SIWZ. 7. Informacje dotyczące podwykonawców - w oparciu o załącznik Nr 7 do SIWZ. 8. Dokumentów potwierdzających, że usługi, o których mowa powyżej w ust. 6 zostały wykonane należycie. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku niemożliwości spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w rozdziale 3 ust. 2 niniejszej SIWZ). II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty i formularz cenowy załączony do SIWZ, w oparciu o załącznik Nr 1 i Nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach