Przetargi.pl
Świadczenie usług całodobowej, fizycznej ochrony obiektów Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-755 Warszawa, Krasińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 852 689, 261 852 309, , fax. 261 852 715
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    Krasińskiego 54/56
    01-755 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 852 689, 261 852 309, , fax. 261 852 715
    REGON: 1013218800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług całodobowej, fizycznej ochrony obiektów Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa fizyczna ochrona terenów, osób, obiektów, urządzeń i mienia znajdującego się na terenie Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej usytuowanego w Warszawie, w obrębie ulic: Krasińskiego, Elbląskiej i Przasnyskiej przy ul. Krasińskiego 54/56 w Warszawie, zabezpieczenie transportu wartości pieniężnych, działanie załóg (patroli) interwencyjnych. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy / kluczowych części zamówienia na usługi. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności wykonywane przez pracowników ochrony polegające na bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia (w tym dowódców ochrony), które szczegółowo omówione zostały w OPZ, które są, bezpośrednio związane z wykonywaniem zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2017 r., poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79740000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w niniejszej IWZ, w wysokości: 36 000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PEKAO S.A., nr konta: 35 1240 6247 1111 0000 4976 2110. 4. Wnoszone wadium musi być oznaczone dopiskiem: „Wadium w postępowaniu na świadczenie usług całodobowej, fizycznej ochrony obiektów Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej – znak sprawy: 4/ZP/18”. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, skuteczne wniesienie wadium następuje z chwilą wpływu i zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 6. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 7. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2)-5), należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a kopie dołączyć do oferty. 8. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 13.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 1 IWZ, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wskazanych tam oświadczeń lub dokumentów, bądź pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w Rozdziale XVII ust. 8 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 13.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności Wykonawca nie przedłożył przed podpisaniem umowy dokumentów, o których mowa w Rozdziale XXII ust.3 lit.e IWZ. 13.3 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, tj. koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t .j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2213, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną