Przetargi.pl
Świadczenie usług biurowych na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej I, Działu Obsługi Bezpośredniej III, Działu Rachunkowości Podatkowej Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie

Urząd Skarbowy Łódź-Polesie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-646 Łódź, ul. 6 Sierpnia 84/86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2546000 , fax. 42 2546251
  • Data zamieszczenia: 2015-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie
    ul. 6 Sierpnia 84/86 84/86
    90-646 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2546000, fax. 42 2546251
    REGON: 47051945900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług biurowych na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej I, Działu Obsługi Bezpośredniej III, Działu Rachunkowości Podatkowej Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych na potrzeby Zamawiającego do dnia 30.06.2015r. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: Część 1 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Obsługi Bezpośredniej I polegających na: - obsłudze korespondencji, - prowadzeniu spraw związanych z kasami rejestrującymi, - wprowadzaniu do systemu POLTAX wszystkich deklaracji i zeznań Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 496 godzin. Część 2 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Obsługi Bezpośredniej I polegających na: - obsłudze korespondencji, - wprowadzaniu do systemu POLTAX wszystkich deklaracji i zeznań - prowadzenie spraw związanych z nabyciem spadku oraz zakupem rzeczy i praw majątkowych, - weryfikacja zgłaszanych spraw w programie informatycznym CzM Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 512 godzin. Część 3 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Obsługi Bezpośredniej I polegających na: - obsłudze korespondencji, - wprowadzaniu danych z deklaracji podatkowych i informacji podatkowych do systemów informatycznych. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 560 godzin. Część 4 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu dokumentów (aktów prawnych) do aplikacji CzM i wprowadzanie danych do bazy POLTAX w Dziale Obsługi Bezpośredniej III Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 552 godziny. Część 5 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Rachunkowości Podatkowej polegających na obsłudze zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2014r., w związku z trwającą akcją PIT. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 560 godzin. Część 6 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Rachunkowości Podatkowej polegających na polegających na obsłudze dokumentów księgowych oraz zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2014r. w ramach trwającej akcji PIT. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 496 godzin. Usługi będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku i w godzinach jego pracy, najczęściej między godz. 8:00 a 16:00. Wykonawcy dostaną do dyspozycji sprzęt i artykuły Zamawiającego w celu realizacji powierzonych zadań, które zostaną udostępnione jedynie na czas realizacji usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbaskarbowa.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach