Przetargi.pl
świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej oraz bieżącej obsługi zamówień publicznych, wynikających z działalności Zamawiającego - Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk

Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 80-802 Gdańsk, ul. Gradowa 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 300 08 42 , fax. 58 742 15 13
  • Data zamieszczenia: 2013-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
    ul. Gradowa 6 6
    80-802 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 300 08 42, fax. 58 742 15 13
    REGON: 19057266000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hewelianum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej oraz bieżącej obsługi zamówień publicznych, wynikających z działalności Zamawiającego - Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej oraz bieżącej obsługi zamówień publicznych, wynikających z działalności Zamawiającego. Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części: 1) cz. 1 - bieżąca obsługa prawna, 2) cz. 2 - bieżąca obsługa zamówień publicznych. 3. Przedmiot zamówienia, w zakresie bieżącej obsługi prawnej, obejmuje: 1) bieżące udzielanie porad prawnych, dokonywanie interpretacji prawa oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, 2) informowanie Zamawiającego o zmianach w przepisach prawnych dotyczących jego działalności, 3) wydawanie na piśmie opinii prawnych, w terminie do dwóch dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zlecenia opinii (dopuszcza się zlecenie jak również dostarczenie opinii drogą mailową); opinia powinna zawierać co najmniej: a) analizę stanu prawnego, b) konkluzję zawierającą prawidłowe, zdaniem opiniującego, rozwiązanie. W szczególnie uzasadnionych wypadkach termin sporządzenia opinii prawnej lub zaopiniowania aktu prawa miejscowego może ulec skróceniu do jednego dnia na wniosek Zamawiającego. 4) udział w przygotowaniu, uzgadnianie, opiniowanie, parafowanie dokumentów takich jak: umowy, aneksy, zarządzenia, regulaminy, instrukcje itp., 5) występowanie w charakterze pełnomocnika jednostki w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi, 6) zapewnienie prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku postępowań sądowych, administracyjnych lub innych, jak również i tych rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia, 7) przygotowywanie pozwów i pism procesowych, 8) wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności jednostki oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, 9) doradztwo i przygotowywanie opinii w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami jednostki, 10) pomoc w rozwiązywaniu problemów organizacyjno - kadrowych, 11) obsługa prawna projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 12) obsługa prawna procesów inwestycyjnych, w tym realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC. 13) udzielanie pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich zadań, 14) uczestnictwo, na wniosek Zamawiającego, w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 15) niezwłoczne informowanie, o zauważonych i stwierdzonych uchybieniach w działalności PKFM Twierdzy Gdańsk, 16) comiesięczne przygotowywanie raportu z wykonanych czynności, 17) udział w negocjacjach z podmiotami zewnętrznymi. 4. Wymagania organizacyjne w zakresie bieżącej obsługi prawnej: 1) wykonawca zapewni fizyczną obecność jednej osoby (radcy prawnego lub adwokata, posiadającego kwalifikacje wskazane w SIWZ), w siedzibie Zamawiającego, w wymiarze 2 godzin tygodniowo, tj. 1 dzień przez 2 godziny, w dniu i godzinach ustalonych przez Zamawiającego (będących dniami pracy Zamawiającego). 2) w pozostałe dni robocze Wykonawca zobowiązuje się do udzielania konsultacji w godzinach pracy zamawiającego, za pośrednictwem telefonu, faksu bądź poczty elektronicznej, 3) w szczególnych przypadkach Wykonawca zobowiązuje się udzielić konsultacji w siedzibie Zamawiającego, w dodatkowym terminie. 4) wykonawca uprzedzi o nieobecności pracownika, wyznaczy osobę na zastępstwo i poinformuje o tym Zamawiającego przed przystąpieniem zastępcy do wykonywania umowy, z zastrzeżeniem, że nieobecność pracownika może mieć jedynie charakter doraźny 5. Przedmiot zamówienia, w zakresie bieżącej obsługi zamówień publicznych, obejmuje: 1) przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności: a) wybór trybu postępowania w porozumieniu z Zamawiającym, b) przygotowanie wniosku o wszczęcie postępowania, c) sporządzenie projektu dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenia o zamówieniu i zaproszenia do udziału w postępowaniu, wzoru umowy, d) wykonanie czynności technicznych związanych z wszczęciem postępowania - publikacja ogłoszenia o zamówieniu, przekazanie SIWZ do zamieszczenia na stronie internetowej, e) udział w pracach komisji przetargowej w zakresie wynikającym z regulaminu komisji przetargowej , f) sporządzenie projektów: wyjaśnień treści SIWZ i innych pism w trakcie postępowania, g) udział w badaniu i ocenie ofert, h) przygotowanie projektu rozstrzygnięcia postępowania - wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia wykonawcy z postępowania, odrzucenia oferty, unieważnienia postępowania, i) prowadzenie procedury odwoławczej, przygotowanie projektu odpowiedzi na odwołanie, j) przygotowanie i publikację ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, informowanie wykonawców o wynikach postępowania, k) przygotowanie umowy w sprawie zamówienia publicznego, l) prowadzenie dokumentacji (protokołu) postępowania, 2) stałą pomoc i doradztwo w bieżących sprawach związanych z zamówieniami publicznymi, m.in.: a) sporządzanie planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, b) sporządzenie sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych, c) sporządzanie informacji zbiorczych o udzielonych zamówieniach publicznych, d) opracowywanie, aktualizacja regulaminów udzielania zamówień publicznych, e) reprezentowanie zamawiającego na rozprawie przed Krajową Izbą Odwoławczą, 3) prowadzenie rejestru oraz monitoring zamówień poniżej 14 000 Euro, zgodnie z obowiązującym regulaminem udzielania zamówień publicznych, o wartości nieprzekraczającej 14 tys. EURO, m.in.: a) nadawanie kolejnych numerów ewidencyjnych dokumentom wewnętrznym dot. zamówień publicznych, b) prowadzenie rejestru w formie elektronicznej, c) monitoring zamówień pod kątem zgodności planu z wykonaniem oraz wydatkowania według rodzajów wydatków, 4) potwierdzanie dokumentów księgowych za zgodność z Ustawą. 6. Wymagania organizacyjne w zakresie obsługi zamówień publicznych 1) wykonawca zapewni fizyczną obecność jednej osoby (posiadającej kwalifikacje wskazane w SIWZ) w siedzibie Zamawiającego w wymiarze co najmniej 14 godzin tygodniowo, tj. 2 dni po 7 godzin w tygodniu, w dniach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego (będących godzinami pracy Zamawiającego). 2) W pozostałe dni robocze Wykonawca zobowiązuje się do dyspozycyjności oraz do świadczenia usługi, w godzinach od 7.45 do 15.45, za pośrednictwem telefonu, faksu bądź poczty elektronicznej. 3) W szczególnych przypadkach Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w siedzibie Zamawiającego w dodatkowym terminie. 4) Wykonawca uprzedzi o nieobecności pracownika i wyznaczy osobę na zastępstwo i poinformuje o tym Zamawiającego przed przystąpieniem zastępcy do wykonywania umowy, z zastrzeżeniem, że nieobecność pracownika może mieć jedynie charakter doraźny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: potencjał kadrowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.hewelianum.pl/index.php/ogloszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach