Przetargi.pl
Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim.

Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim ogłasza przetarg

  • Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. ks. Bosco 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7872394 , fax. 025 7872394
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim
    ul. ks. Bosco 3 3
    08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
    tel. 025 7872394, fax. 025 7872394
    REGON: 00141520000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-podlaski.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim przy ul. ks. Bosco 3, wraz ze wsparciem załogi interwencyjnej. 2. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona całodobowo, zmianowo we wszystkie dni tygodnia - w tym soboty, niedziele i święta, polegać będzie na posterunku ochronnym (obserwacyjno - obchodowym), obsłudze bramki do wykrywania metali i rentgenowskiej prześwietlarki do bagażu oraz obsłudze sytemu monitoringu obiektu (system wizyjny kamer zewnętrznych i wewnętrznych, systemu włamania i napadu) przez licencjonowanych pracowników I lub II stopnia. 3. Świadczenie usługi powinno odbywać się w następującej obsadzie: - dwie osoby w godzinach urzędowania Sądu (w poniedziałki w godz. 8.00-18.00, od wtorku do piątku w godz. 8.00-16.00) bez sobót, niedziel i świąt państwowych, jedna osoba obsługująca bramkę do wykrywania metali i rentgenowskie urządzenie do prześwietlania bagażu, druga pełniąca dyżur przy monitoringu obiektu (system wizyjny kamer zewnętrznych i wewnętrznych, system sygnalizacji włamania i napadu), - jedna osoba codziennie poza godzinami urzędowania Sądu (w poniedziałki w godz. 0.00-8.00 i w godz. 18.00-24.00, zaś od wtorku do piątku w godz. 0.00-8.00 i w godz. 16.00-24.00) oraz codziennie i nieprzerwanie (24 godziny na dobę) w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta państwowe) na posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym) obsługująca system monitoringu obiektu (system wizyjny kamer zewnętrznych i wewnętrznych, system sygnalizacji włamania i napadu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi o podobnym charakterze jak w niniejszym postępowaniu (minimum dwie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach urzędów administracji publicznej, sądów, prokuratur lub banków), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu formuły (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do ofert dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie wskazanym w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn.zm.) - (koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ ... lub tożsame. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert, dokument musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca, który złożył wniosek do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winien złożyć potwierdzoną za zgodność kserokopię tego wniosku. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę jawną w/w zaświadczenie musi dotyczyć spółki jawnej, a nie jej wspólników. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty powinien złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: nazwy zamawiającego, zakresu prowadzonej ochrony, całkowitej wartości brutto wykonywanej usługi i terminów jej świadczenia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tzn. poprzez dołączenie referencji - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż: wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum dwie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach urzędów administracji publicznej, sądów, prokuratur lub banków. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na cały okres realizacji zamówienia. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć takie potwierdzenie opłacenia składki jednoznacznie potwierdzającej Zamawiającemu, że ubezpieczenie jest ważne. 4. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ; 5. W celu udokumentowania spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca zobowiązany jest również do dołączenia do oferty następujących dokumentów: a) wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolow-podlaski.sr.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach