Przetargi.pl
Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia zakładu zlokalizowanego w miejscowości Olszowa, pod adresem Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno

Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, Olszowa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 211 90 , fax. 627 514 166
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
    Olszowa, ul. Bursztynowa 55
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 211 90, fax. 627 514 166
    REGON: 25094533300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia zakładu zlokalizowanego w miejscowości Olszowa, pod adresem Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia zakładu zlokalizowanego w miejscowości Olszowa, pod adresem Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno, w skład którego wchodzą m.in. następujące obiekty: budynek sortowni odpadów, budynek socjalno-administracyjny, PSZOK, składowisko odpadów - kwatera nr 1 i 2, place utwardzone, boksy na odpady. 1.Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1)Ochrona obiektu przed włamaniem, kradzieżą lub zniszczeniem. 2) Zapewnienie świadczeń usług przez pracownika ochrony w wymiarze: a) dni robocze od godziny 17:00 do godziny 07:00 dnia następnego, b) dni wolne od pracy od godziny 07:00 do godziny 07:00 dnia następnego. c) ilość godzin w okresie obowiązywania umowy wyniesie w przybliżeniu 6750 godz. Jest to ilość szacunkowa, służąca pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym ilość ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Rzeczywista ilość będzie wynikać z bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia lub skrócenia czasu świadczenia usługi. 3)Zapewnienie całodobowego wsparcia grupy interwencyjnej i instalację systemu wyposażając pracowników ochrony w mobilne urządzenie sygnalizacyjne, przekazujące kanałem GPRS sygnał do stacji monitoringu grupy ochrony. System ma kontrolować przebieg obchodu w danych ramach czasowych. Przy braku odczytu w wyznaczonym czasie, ma powiadamiać stację monitoringu grupy ochrony. Urządzenie powinno być wyposażone w przycisk, który po jego naciśnięciu wysyła sygnał alarmowy do stacji monitoringu grupy ochrony z prośbą o pomoc lub powiadomienie na zaprogramowany numer odpowiednich służb, np. policja, straż pożarna. Miejsca oraz ilość punktów odczytu (min. 6 szt.) ustalone z Zamawiającym. System ma się uruchamiać niezwłocznie w przypadku sygnału o niebezpieczeństwie lub/i w przypadku nagłego pogorszenia zdrowia pracownika ochrony. 4)Zapewnić czas dotarcia grupy interwencyjnej do obiektu chronionego nie przekraczający 20 min. 5)Zapewnienie całodobowego nadzoru w zakresie ochrony przeciwpożarowej, polegającego na: a) podłączeniu urządzenia nadawczego do centrum monitorowania alarmów Wykonawcy, b) monitorowaniu sygnałów alarmowych z podłączonego systemu Zamawiającego, c) w przypadku otrzymania przez Wykonawcę sygnału alarmowego z ww. systemu weryfikacji, kontakt z osobą obecną w zakładzie Zamawiającego (w czasie świadczenia bezpośredniej usługi ochrony fizycznej mienia zakładu przez Wykonawcę z pracownikiem ochrony, a poza tym czasem z pracownikiem wskazanym przez Zamawiającego) i weryfikacja zagrożenia przeciwpożarowego przekazanego sygnałem przez system ostrzegania do centrali Wykonawcy, d) niezwłocznym powiadamianiu Państwowej Straży Pożarnej – w przypadku stwierdzenia zagrożenia pożarowego w trakcie pełnienia służby przez pracowników ochrony Wykonawcy oraz wsparciu grupy interwencyjnej w przypadku stwierdzenia zagrożenia pożarowego w trakcie pełnienia służby przez pracowników ochrony Wykonawcy. Czas reakcji od odbioru sygnału alarmowego przez centralę Wykonawcy do weryfikacji z osobą obecną w zakładzie Zamawiającego i/lub powiadomienia PSP nie może przekroczyć 5 (pięciu) minut. 6)Zobowiązanie osób kierowanych do pracy, które są przeszkolone przez Zamawiającego z obsługi systemu detekcji i sygnalizacji pożaru SAP, instalacji tryskaczowej, systemu alarmowego, itd. 7)Wyposażenie pracowników w czytelne oznakowania (np. odzież zawierającą logo firmy), warunkującą łatwą weryfikację usługodawcy. 8) Przedstawienie Zamawiającemu wykazu pracowników pełniących służbę. 9)Wyznaczenie osoby lub nr alarmowy do kontaktów z Zamawiającym dostępny 24h na dobę (np. w wyniku nieprzewidzianej niedyspozycji pracownika pełniącego służbę). 10)Nie dopuścić do wstępu na teren obiektu osób nieupoważnionych. 11)Podejmować niezwłocznie interwencje w przypadku zagrożenia mienia znajdującego się na terenie obiektu. 12)Udaremnianie kradzieży, włamania, odparcia bezpośredniego. 13)Sprawdzanie prawidłowości zamknięcia zewnętrznych drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników Zamawiającego. 14)Sprawdzanie stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć, zabezpieczeń i plomb, do których Wykonawca ma dostęp oraz odnotowywanie w książce służby i w książce pracy sygnalizacji systemu pożarowego wszelkich nieprawidłowości, o których Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego. 15)Pisemnie zgłaszać Zamawiającemu wszelkie braki lub naruszenia odnośnie stanu zabezpieczenia mienia chronionego obiektu. 16)Dokonywanie systematycznych obchodów chronionego obiektu w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego jednak nie rzadziej niż co 1,5 godziny. 17)Reagowanie w przypadkach zauważenia na terenie chronionego obiektu pakunków niewiadomego pochodzenia. 18)Wykonanie czynności w zakresie ogólnej kontroli pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na/z teren/u zakładu. 19)Ewidencjonowanie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, z uwzględnieniem numeru rejestracyjnego, godziny wjazdu i wyjazdu oraz celu. 20)Ustalanie, przez służbę ochrony Wykonawcy uprawnień osób do przebywania w obiektach chronionych oraz legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości. 21)Wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku. 22)Dołożenie należytej staranności w ujęciu osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób policji. 23)Niezwłoczne informowanie właściwych jednostek systemu ratowniczo-gaśniczego, pogotowia gazowego, policji, pogotowia ratunkowego oraz wskazanych przedstawicieli Zamawiającego o zauważonych zagrożeniach obiektu. 24)Koordynowanie działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu. 25)Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez pracowników ochrony oraz zapewnienie zastępstwa w przypadku absencji lub/i niedyspozycji pracownika ochrony. 26)Niezwłoczne zawiadamianie miejscowej jednostki policji, ewentualnie jednostki straży pożarnej oraz Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach, szkodach, zdarzeniach przestępczych i wykroczeniach zaistniałych w chronionym obiekcie oraz podejmowanie wszelkich czynności niezbędnych do zabezpieczenia praw Zamawiającego związanych z dochodzeniem roszczeń odszkodowawczych. 27)Przestrzegać przepisów BHP i p. poż. obowiązujących na terenie zakładu. 28)Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji i materiałów uzyskanych przy realizacji umowy. 29)Przedstawienie do 10-go każdego miesiąca po miesiącu realizacji zamówienia do zaakceptowania zakres wykonywanych usług, ujęty w protokole odbioru, który po pozytywnej weryfikacji przez Zamawiającego będzie podstawą wystawienia faktury. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych dokona weryfikacji przedstawionego wykazu prac. 30)Utrzymanie czystości i porządku podczas realizacji zamówienia i po jej zakończeniu. 31)Odpowiadanie za szkody Zamawiającego poniesione w mieniu stanowiącym jego własność lub w stosunku do którego Zamawiający posiada inny tytuł prawny i znajdującym się na terenie obiektu, w przypadku gdy szkoda jest wynikiem zawinionego przez Wykonawcę czynu niedozwolonego Wykonawcy, niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków Wykonawcy, będących następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność. 32) Posiadanie przez cały okres zamówienia aktualnej koncesji na świadczenie usług ochrony osób i mienia. 33) Na każde wezwanie Zamawiającego przedstawić aktualna polisę OC, potwierdzić jej zapłatę. 34) Nadzorowanie miejsc, w których wykonane zostały prace niebezpiecznie pożarowo zgodnie z obowiązującym protokołem Zamawiającego Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności objętej niniejszą umową - ochrony osób i mienia. Ubezpieczenie powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową oraz kontraktową, w tym odpowiedzialność za szkody w mieniu kontrolowanym/chronionym z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 4.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Umowa ubezpieczenia musi zostać utrzymana w mocy przez cały okres realizacji zamówienia. Franszyzy zostaną ustalone na rozsądnym poziomie odpowiadającym aktualnej sytuacji na rynku ubezpieczeniowym. Zamawiający zachowuje prawo odrzucenia polisy nie spełniającej wymogów określonych w niniejszej umowie. Brak zawarcia ww. ubezpieczenia lub brak przedłożenia kopii polisy i dowodu opłacenia składki skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kary umownej. W przypadku odmowy wypłaty odszkodowania przez Ubezpieczyciela Wykonawcy, Wykonawca pokrywa szkodę w pełnej wysokości ze środków własnych. 3. Zakres ubezpieczenia określonego w pkt 2 zostanie rozszerzony przynajmniej o: a) szkody wyrządzone przez podwykonawców, b) odpowiedzialność za szkody w pojazdach mechanicznych znajdujących się w pieczy lub pod dozorem, c) ryzyko szkód w mieniu przekazanym w celu wykonania usługi. d) szkody wynikające z rażącego niedbalstwa lub winy umyślnej pracowników 4. Zamawiający na potrzeby pracowników ochrony udostępni budynek wagowy wyposażony w zaplecze socjalne oraz system monitoringu wizyjnego 5. W celu prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia zaleca się dokonanie wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wzrost najniższego wynagrodzenia obowiązującego 2020 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79700000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN). 2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia i godziny wyznaczonym na składanie ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. Nr: 91 1090 1144 0000 0001 1140 4435; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca będzie spełniał warunek jeżeli posiada aktualną koncesje wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997r (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 1099 z późn. zm.),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach