Przetargi.pl
Świadczenie usług badań technicznych, przeglądów, napraw i konserwacji samochodów służbowych eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-703 Białystok, ul. Zwycięstwa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6645800 , fax. 085 6513783
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku
    ul. Zwycięstwa 2 2
    15-703 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6645800, fax. 085 6513783
    REGON: 01751157500029
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług badań technicznych, przeglądów, napraw i konserwacji samochodów służbowych eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług badań technicznych, przeglądów, napraw i konserwacji samochodów służbowych eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na części: Część I - badania techniczne, przeglądy, naprawy i konserwacja samochodów służbowych eksploatowanych w Oddziale Białystok, Część II - badania techniczne, przeglądy, naprawy i konserwacja samochodów służbowych eksploatowanych w Rejonie Białystok, Część III - badania techniczne, przeglądy, naprawy i konserwacja samochodów służbowych eksploatowanych w Rejonie Augustów, Część IV - badania techniczne, przeglądy, naprawy i konserwacja samochodów służbowych eksploatowanych w Rejonie Suwałki, Część V - badania techniczne, przeglądy, naprawy i konserwacja samochodów służbowych eksploatowanych w Rejonie Łomża, Część VI - badania techniczne, przeglądy, naprawy i konserwacja samochodów służbowych eksploatowanych w Rejonie Zambrów, Część VII - badania techniczne, przeglądy, naprawy i konserwacja samochodów służbowych eksploatowanych w Rejonie Bielsk Podlaski
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie świadczenia usług badań technicznych, przeglądów, napraw i konserwacji samochodów.Warunki szczegółowe w postępowaniu. 3. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby na funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania:1. Pracownik z uprawnieniami do przeprowadzania badań technicznych:1) liczba osób: min. jeden. 4. Doświadczenie. W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali 1 zadanie, odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości min. 15 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, warunek określony w pkt 2. musi spełniać każdy Wykonawca, natomiast warunki określone w pkt 3 i 4 muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. IDW, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wpis do rejestru przedsiębiorców mogących prowadzić stacje kontroli pojazdów. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (Potencjał kadrowy) IDW i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1. IDW. 5) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.2. IDW Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. IDW. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Dokumenty, o których mowa w pkt II. i III. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 2). V. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. VI. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokument wymieniony w pkt 2) - albo odpowiadające im określone w pkt II. i III. oraz dokument wymieniony w pkt 3) , powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokument wymieniony w pkt 4) i 5) mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat na częśći zamienne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach