Przetargi.pl
Świadczenie usług badań laboratoryjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48210 Biała, ul. Moniuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4387033, 4388574 , fax. 774 388 561
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Moniuszki 8
    48210 Biała, woj. opolskie
    tel. 077 4387033, 4388574, fax. 774 388 561
    REGON: 53057174900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbiala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług badań laboratoryjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca będzie wykonywał wszelkie laboratoryjne badania diagnostyczne z zakresu immunologii, biochemii, koagulologii, analityki ogólnej, markerów nowotworowych, serologii, hematologii, bakteriologii z wyjątkiem badań histo-patologicznych. Wykonawca zapewni wykonanie badań laboratoryjnych przy użyciu materiałów medycznych i odczynników dopuszczonych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2017r., poz. 211). Laboratorium w którym Wykonawca wykonywał będzie świadczenia, czynne będzie przez 24 godziny 7 dni w tygodniu i będzie spełniało wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać medyczne laboratoria diagnostyczne (Dz. U. z 2004r., nr 43, poz. 408 z późn. zm.). Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt jednorazowy, druki skierowań i kody kreskowe do zlecanych badań, kompatybilne z systemem informatycznym Zamawiającego. Koszty materiałowe związane z oznakowaniem materiału do badań oraz druków i skierowań pokrywa Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do podania, czy będzie wykonywać w trybie „cito” badania wyszczególnione w załączniku nr 2. W przypadku braku zgody na badania „cito” oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. Badania „cito” mogą być zlecane o każdej porze w stanach zagrożenia życia i zdrowia pacjenta i ich wykonanie musi mieć pierwszeństwo przed innymi badaniami zleconymi przez Zamawiającego. Za wykonanie badań na „cito” Wykonawca nie dolicza dodatkowych opłat, poza wynikającymi z umowy zgodnie z załącznikiem nr 7. Transport odbywa się na koszt Zamawiającego. Wyniki badań w trybie „cito” i krytyczne (alarmowe) Wykonawca będzie bezzwłocznie przekazywać Zamawiającemu telefonicznie, faxem lub siecią informatyczną. Oryginały wyników będą dostarczane wraz z pozostałymi wynikami i dokumentacją elektroniczną do Zamawiającego w następnym dniu po odbiorze materiału, w przypadku badań trwających dłużej – dostarczenie wyników powinno nastąpić w następnym dniu po zakończeniu badania. Materiał do zlecanych badań będzie pobierany w siedzibie Zamawiającego, przez jego fachowy personel po przeszkoleniu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru materiału do badań oraz przekazywanie wyników z laboratorium własnym środkiem transportu i na swój koszt co najmniej raz dziennie do godziny 11,00. W przypadku odbioru materiału na „cito”, jeżeli laboratorium Wykonawcy znajdować się będzie w odległości powyżej 30 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego, transport będzie się odbywał na koszt Wykonawcy. Wykonawca może zlecać wykonywanie badań innym Podwykonawcom, przy zachowaniu standardów dobrej praktyki laboratoryjnej i innych wymogów przewidzianych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić listę badań, które będą zlecane Podwykonawcom. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię umowy zawartą z Podwykonawcą. Wyniki badań muszą być autoryzowane przez diagnostę posiadającego stosowne uprawnienia. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia personelu, który posiada kwalifikacje i uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz. U. z 2016r., poz. 2245) i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać medyczne laboratoria diagnostyczne (Dz. U. z 2004r., nr 43, poz.408 z późn. zm.) - załącznik nr 6 oraz zapewni właściwą jakość świadczonych usług. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim sprzętem – załącznik nr 6 oraz warunkami lokalowymi niezbędnymi do przeprowadzania tych badań zgodnie z zasadami wiedzy medycznej i obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania świadczeń zdrowotnych z należytą starannością oraz do zapewnienia pacjentom bezpieczeństwa, w szczególności wykonywania świadczeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i przez personel posiadający wymagane kwalifikacje. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zakupem materiałów jednorazowego użytku wykorzystywanych da badań laboratoryjnych, odczynników, próbówek, pasków, materiałów zużywalnych do aparatów, itd. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania informacji, sprawozdań z Wykonanych badań w okresach miesięcznych. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania innych sprawozdań na życzenie Zamawiającego. Dodatkowe sprawozdania wykonywane będą bezpłatnie. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji medycznej związanej z wykonywaniem badań dla Zamawiającego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2015r., poz. 2069) i na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do bezpiecznego i właściwego usuwania resztek materiału biologicznego i jego utylizacji. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie ciągłości udzielania świadczeń, a w szczególności do ich udzielania przez cały okres obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85148000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli do oferty wykonawca dołączy ważne zezwolenie na prowadzenie działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane – załącznik nr 4 do siwz, Dowody potwierdzające, czy wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach