Przetargi.pl
Świadczenie usług audytu.

Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 089 7512746
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
    ul. Kościuszki 2 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, fax. 089 7512746
    REGON: 00053553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług audytu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytu dotyczącego realizacji następujących projektów (budżety projektów aktualne na dzień zatwierdzenia SIWZ): a) Zdrowie jest najważniejsze - profilaktyka zdrowotna mieszkańców Ozierska i Gminy Kętrzyn (Health is the most important - health prophylactic of inhabitants in Ozyorsk and Kętrzyn Community, LPR1/010/151) - budżet projektu 226 021,26 EUR; b) Edukacja sportowa na obszarze przygranicznym - - przygotowanie i budowa stadionów sportowych w Gminie Kętrzyn i Oziersk ( Sport education on cross - border territory - preparation and building of sports stadiums in Ketrzyn Community and Ozyorsk, LPR1/010/126) - budżet projektu 626 191,90 EUR; realizowanych w ramach Programu Litwa-Polska - Rosja 2007-2013. 2.1 Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. 2.2 Audyt należy przeprowadzić zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa (ENPI CBC) 2007 -2013. 2.3 Audytor zobowiązany jest zapoznać się z Warunkami Odniesienia dla kontroli wydatków, które stanowią Aneks nr VII Terms of reference for an expenditure verification (wraz z obowiązkowymi załącznikami do wymienionego aneksu); dostępne są pod adresem internetowym: http://www.lt-pl-ru.eu/pl,2. 3 Zamówienie zostanie udzielone po zawarciu umowy na realizację w/w projektów z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego. 4. Dla każdego z wymienionych w pkt 1 projektów należy sporządzić trzy audyty, wg następującego harmonogramu : a) I audyt : 01.06.2013r. - 30.06. 2013r., b) II audyt : 01.12.2013r. - 31.12.2013r., c) III audyt : 15.09.2014r. - 15.10.2014r. Powyższy harmonogram jest harmonogramem planowanym i na wniosek zamawiającego może ulec zmianie w miarę realizacji projektów. 5 . Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymogi Aneksu Nr VII, o którym mowa w pkt 2.3. 6. Dokumenty dla Zamawiającego (raporty, opinie) z audytów Wykonawca będzie sporządzał każdorazowo w czterech egzemplarzach w języku angielskim i w czterech egzemplarzach w języku polskim, zgodnie z wymogami Aneksu Nr VII, wymienionego w pkt 2.3. 7. W przypadku uwag grantodawcy do wykonanego audytu (audytów), dotyczących niezgodnego z wymaganiami wykonania audytu (audytów), Wykonawca będzie zobowiązany dostosować dokumenty z przeprowadzonych audytów do wymogów grantodawcy, w wymaganym terminie. 8. Audyty muszą obejmować realizację wszystkich działań realizowanych projektów oraz odnosić się do audytów partnera projektów - Rejonu Oziersk (Rosja). 9. Harmonogram rozliczeń za realizację zamówienia : - 25% ceny za wykonanie audytów w terminie określonym w pkt 3 lit.a; - 30% ceny za wykonanie audytów w terminie określonym w pkt 3 lit.b; - 45% ceny za wykonanie audytów w terminie określonym w pkt 3 lit.c. Zamawiający zapłaci każdorazowo w terminie 14 dni od otrzymania faktury wraz z dokumentami z poszczególnych audytów (raporty, opinie). 10. Zamówienie składa się z dwóch części. Wykonanie audytów dla każdego z projektów wymienionych w pkt 1 stanowi odrębną część zamówienia. 11. CPV : 79212000-3 Usługi audytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach