Przetargi.pl
Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Żyrardów” Sp. z o.o.”

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Czysta 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 855 40 41
  • Data zamieszczenia: 2023-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Czysta 5
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 46 855 40 41
    REGON: 750086653
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Żyrardów” Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rekrutacja oraz kierowanie osób niebędących pracownikami Wykonawcy do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego.Wykonanie zamówienia:1.Zapewnienie pracowników tymczasowych w ilości od 4 osób/miesiąc w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 października 2023 roku do wykonywania prac prostych związanych z utrzymaniem terenów zielonych na terenie miasta Żyrardowa. 2.Wykonawca przeprowadzi rekrutację pracowników tymczasowych w terminie max. 7 dni roboczych od daty zapotrzebowania/zgłoszenia przez Zamawiającego.3.Pracownicy tymczasowi będą realizować zlecone zadania w pełnym wymiarze czasu pracy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (na terenie Miasta Żyrardowa). 4.3 pracowników tymczasowych skierowanych do wykaszania musi posiadać praktyczną umiejętność pracy motokosą spalinową.5.Min. ilość godzin pracy w skali miesiąca dla jednego pracownika wynosi 170. 6.Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć osobę koordynującą realizację umowy (posługującą się językiem polskim w mowie i piśmie), która będzie odpowiedzialna za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacja zamówienia, kontrole oraz koordynację pracy, jak również za kontakty z Zamawiającym.7.Osoby skierowane do pracy, zobowiązane są do stawiennictwa w dniu rozpoczęcia świadczenia pracy w siedzibie PGK „Żyrardów” Sp. z o. o., ul. Czysta 5, 96-300 Żyrardów o godz. 7:00 wraz z dokumentem tożsamości.8.Pracownik odpowiedzialny ze strony Zamawiającego za nadzór nad pracownikiem tymczasowym przeprowadzi szkolenie z zakresu instruktażu stanowiskowego oraz wskaże zakres prac, obowiązki służbowe i zapozna pracownika z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku.9.Wykonawca zapewni zmianę pracownika tymczasowego w uzasadnionych przypadkach w szczególności: niewłaściwego świadczenia pracy przez niego, rezygnacji zatrudnienia, porzucenia pracy, w ciągu maksymalne 5 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.10.Zamawiający wyraża zgodę na kierowanie cudzoziemców do pracy tymczasowej na rzecz Zmawiającego.11.Wykonawca zobowiązuje się na każde wezwanie Zamawiającego dostarczyć kopie dokumentów – zezwolenie na prace pracowników cudzoziemców lub oświadczenie, iż nie znajduje do nich zastosowania obowiązek uzyskania zezwolenia pracy na terenie RP oraz wszelkie inne dokumenty wymagane dla legalnego zatrudnienia pracowników tymczasowych przez Wykonawcę.12.Zgłaszanie przez Zamawiającego zapotrzebowanie/zgłoszenie na pracownika tymczasowego odbywać się będzie drogą elektroniczną. 13.Rozliczanie umowy będzie następować na podstawie rzeczywiście przepracowanych przez pracowników tymczasowych roboczogodzin w danym miesiącu.14.Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn stawki za jedna godzinę pracy jednego pracownika wskazanej w ofercie Wykonawcy za 1 roboczogodzin pracy pracownika i ilość faktycznie przepracowanych godzin przez wszystkich pracowników w ramach Umowy w danym miesiącu kalendarzowym. Do wyliczenia ceny należy przyjąć max. 170 godzin w miesiącu dla jednego pracownika przy przyjęciu 7 pracowników świadczących pracę miesięcznie. W razie potrzeby Zamawiającego praca będzie wykonywana w weekendy (okazjonalnie).15. Wynagrodzenie pracownika tymczasowego określone zostaje na poziomie minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 1952)16. Wynagradzanie pracownika tymczasowego jest tak ustalone, aby odpowiadało rodzajowi pracy, którą będzie wykonywał pracownik.17. Koszt jednej roboczogodziny pracy jednego pracownika tymczasowego musi obejmować wszystkie koszty związane z właściwym wykonaniem przedmiotu zamówienia wynikające wprost z załączonego opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można realizować przedmiotu zamówienia, w tym min. koszty wykonywania usługi, koszty badań lekarskich, koszty szkoleń zakresu BHP, koszty odzieży roboczej, koszty dojazdu lub dowozu pracowników, koszty zakwaterowania i inne opłaty niewymienione, w tym ubezpieczenia, wymagane uzgodnienia, wszystkie podatki w tym należny podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze. 18.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pracownikowi tymczasowemu odzieży i obuwia roboczego zgodnie z poniższym wykazem:• Ubranie robocze – spodnie i bluza• T-shirt• Czapka• Obuwie z podnoskiem• Kamizelka ostrzegawcza• Płaszcz przeciwdeszczowy• Od 15 października cieplejszą odzież umożliwiające prace w terenie tj. cieplejsza kurtka, polar.środki ochrony indywidualnej w celu zapobiegania, zwalczania i rozprzestrzeniania się wirusa SARS CoV-2.- w przypadku przedłużenia stanu zagrożenia epidemiologicznego.19.Płatności będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.20.Zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191 z późn. zm.) zmawiający informuje, że jest obowiązany do odbierania od Wykonawców ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania. Konto Zamawiającego: 838 000 72 01.21.Oczekiwania:- umiejętność pracy w zespole- rzetelność, terminowość, dokładność- mile widziane doświadczenie zawodowe związane z pielęgnacją zieleni. Przedmiotem zamówienia jest rekrutacja oraz kierowanie osób niebędących pracownikami Wykonawcy do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79620000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, ile wynika to z odrębnych przepisów,Opis spełnienia warunku:O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że jest wpisany do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedziby podmiotu ubiegającego się o wpis, uprawniający do świadczenia usług pracy tymczasowej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1482 z późn. zm.).2) Zdolność techniczna lub zawodowaOpis spełnienia warunku:Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę, których przedmiotem było/jest skierowanie, co najmniej 5 pracowników tymczasowych do wykonywania pracy na rzecz odbiorcy usług, na podstawie przepisów ustawy z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1563).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach