Przetargi.pl
Świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem

Gmina Miasto Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448
  • Data zamieszczenia: 2024-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zakopane
    Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448
    REGON: 000654948
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem wraz z jego częściami składowymi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r. 2. Zamawiający przewiduje skorzystanie z Prawa Opcji i zgodnie z art. 441 ustawy Pzp określa podstawowy zakres zamówienia oraz zakres wynikający z Prawa Opcji.3. Zakres podstawowy zamówienia obejmuje m.in.: 1) Zorganizowanie i prowadzenie dyżurki ruchu w godzinach 5:00 - 20:00 poprzez:a) czuwanie nad poprawnością odjazdów kursów przewoźników/operatorów, b) informowanie podróżnych o odjazdach i przyjazdach przewoźników/operatorów bezpośrednio u dyżurnego ruchu,c) udzielanie informacji telefonicznej o odjazdach i przyjazdach przewoźników/ operatorów poprzez udostępniony przez Miasto telefon komórkowy,d) udzielanie informacji o odjazdach i przyjazdach przewoźników/operatorów poprzez udostępniony przez Miasto adres e-mail: infodworzec@zakopane.eu lub inny, który zostanie wskazany w późniejszym terminie,2) zapowiadanie wszystkich kursów przewoźników/operatorów odjeżdżających z dworca poprzez podanie godziny odjazdu i kierunku wykonywanego kursu w godz. 06:00 – 20:00,3) zorganizowanie i prowadzenie kasy biletowej/prowadzenie sprzedaży i przedsprzedaży biletów w godzinach …:… – …:… codziennie, uzyskana prowizja i opłaty z tego tytułu stanowią dochód Administratora , wzorcowy projekt umowy pomiędzy Administratorem a Przewoźnikiem/Operatorem stanowi załącznik nr 6 do umowy, 4) zorganizowanie i prowadzenie poczekalni dla podróżnych oraz umieszczanie „Regulaminu korzystania z dworca”, „Warunków korzystania z przystanków autobusowych” i aktualnych rozkładów jazdy przewoźników/operatorów umieszczonych wewnątrz poczekalni dworca na tablicy umieszczonej przez Gminę Miasto Zakopane,5) w celu zapewnienia porządku organizacyjnego na stanowiskach odjazdowych, a w szczególności punktualności odjazdów ze stanowisk, Administrator na podstawie umów zawartych pomiędzy Gminą Miasto Zakopane a Przewoźnikiem/Operatorem, będzie zgłaszał Gminie Przewoźników/Operatorów ukaranych opłatą dodatkową za opóźnienie lub nie dostosowanie się do poleceń Administratora, 6) zapewnienie sprzątania na bieżąco pomieszczeń ogólnodostępnych w budynku dworca oznaczonych na złączniku nr 2 i 3 do umowy (co najmniej dwa razy dziennie) łącznie z myciem szyb w poczekalni dworca (dwa razy w tygodniu),7) świadczenie usługi związanej z utrzymaniem właściwego stanu sanitarnego i porządkowego w pomieszczeniach ogólnodostępnych w budynku dworca kolejowego przedstawionych na załącznikach nr 4 i 5 do umowy. Szczegółowy zakres usługi obejmuje:a) wykaz czynności w sprzątaniu stałym (2 x dziennie):Czas wykonywania: codziennie 7 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do niedzieliw godzinach od 06.00 – 8.00 oraz 16.00 – 18.00 lub częściej jeżeli stan sanitarny i porządkowy będzie tego wymagał:- czyszczenie, mycie zamiatanie podłóg (gres) przy użyciu detergentów (po umyciu podłogi należy każdorazowo ustawić tabliczkę ostrzegawczą „Uwaga śliska podłoga”),- opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażanie ich w worki,- utrzymanie w czystości wejść do pomieszczeń określonych w załącznikach nr 4 i 5 do umowy,- mycie ścian i widocznych na nich zabrudzeń,- mycie kaloryferów,- mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,- czyszczenie/mycie miejsc siedzących, - ścieranie kurzu, usuwanie pajęczyn;b) czynności wykonywane w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu:- odkurzanie/mycie krzeseł,- odkurzanie otworów wentylacyjnych,- czyszczenie kurtyn powietrznych (nagrzewnic) znajdujących się nad drzwiami wejściowymi,- mycie okien.8) w razie konieczności zgłaszanie (telefonicznie, mailowo) Miastu Zakopane potrzeby ponadstandardowego sprzątania obiektu dworca (wyciek paliwa, opad śniegu, sople, nawisy śnieżne itp.) lub dodatkowego wywozu śmieci, 9) zapewnienie całodobowej ochrony budynku dworca kolejowego, placu odpraw w postaci osoby dozorującej obiekt z zapewnieniem interwencji firm ochrony,10) otwieranie i zamykanie poczekalni w budynku dworca kolejowego (załącznik nr 4 do umowy), w godzinach wskazanych przez Miasto Zakopane odrębnym pismem,11) bieżąca i doraźna dbałość o czystość obiektu dworca autobusowego poprzez zapewnienie sprzątania terenu dworca (zbieranie drobnych śmieci, papierków, niedopałków itp.) oraz odśnieżanie i usuwanie zlodowacenia; nie dopuszcza się stosowania do zimowego utrzymania nawierzchni z kostki brukowej soli drogowej. Celem odlodzenia/odśnieżenia nawierzchni wykorzystywać wyłącznie chlorek wapnia lub chlorek wapnia zmieszany z drobnym piaskiem ewentualnie drobny piasek. Materiał służący do zimowego utrzymania winien być zakupiony własnym staraniem i na własny koszt Administratora. Metraż chodników i stanowisk odjazdowych wynosi:- dworzec lokalny 2.140 m²,- dworzec dalekobieżny 1.216 m²,12) zapewnienie czystości na placu odpraw oraz codzienne sprzątanie ławek przeznaczonych dla pasażerów,13) bieżące aktualizowanie danych rozkładów jazdy ze stanowisk dworca oraz innych istotnych informacji z punktu widzenia pasażera. Powyższe aktualizacje i informacje Administrator zobowiązany jest przesyłać niezwłocznie na podany przez Zamawiającego adres poczty elektronicznej, 14) umieszczanie aktualnych rozkładów jazdy PKP w przeznaczonych do tego celu gablotach zgodnie z wytycznymi otrzymywanymi od PKP,15) Miasto Zakopane udostępni Administratorowi Dworca elementy systemu ITS niezbędne do obsługi Dworca Autobusowego t.j.: a) system CCTV;b) system rozgłoszeniowy;c) dynamiczną informację pasażerską na stanowiskach odjazdowych.4. Zakres zamówienia wynikający z Prawa Opcji obejmuje m.in.:1) Odśnieżanie z usuwaniem śliskości przy użyciu soli drogowej jezdni dworca lokalnego i dalekobieżnego o powierzchni: - jezdnia dworca lokalnego 1.960 m²,- jezdnia dworca dalekobieżnego 1.048 m²,- zatoki dworca lokalnego 1.715 m².W przypadku ciągłych opadów śniegu należy usuwać go na bieżąco do momentu zaniknięcia opadów. Wykonawca na własny koszt zabezpieczy odpowiedni sprzęt do odśnieżania,2) usuwanie gołoledzi,3) usuwanie zalegającego śniegu z zadaszeń peronowych po uzgodnieniu i na zlecenie Zamawiającego,4) odśnieżanie ławek przeznaczonych dla pasażerów,5) wywóz zalegającego śniegu i lodu we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Miasta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach