Przetargi.pl
Świadczenie usług administracyjnych w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gminy Podegrodzie - Etap II współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8 Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion

Gmina Podegrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-386 Podegrodzie, Podegrodzie 248
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4459033
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podegrodzie
    Podegrodzie 248 248
    33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie
    tel. 018 4459033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług administracyjnych w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gminy Podegrodzie - Etap II współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8 Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków Wykonawcy na etapie realizacji projektu należy w szczególności: - Prowadzenie biura projektu, - Współpraca z księgowością projektu, - Przygotowywanie dokumentów merytorycznych i księgowych, - Opis dokumentów księgowych, - Przekazywanie dokumentów księgowych do podpisu upoważnionym osobom, - Kopiowanie dokumentów księgowych i innych dokumentów związanych z realizacją projektu i ich archiwizowanie, - Bieżący kontakt i konsultacje z opiekunem projektu oraz z podmiotami upoważnionymi przez Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą, Instytucję Wdrażającą / Instytucję Pośredniczącą II stopnia lub Komisję Europejską w zakresie: przekazywania tym podmiotom wszelkich informacji i dokumentów dotyczących Projektu we wskazanym przez nie zakresie i terminach; uczestnictwa w wywiadach i ankietach oraz badaniach ewaluacyjnych; pomiaru wartości wskaźników realizacji projektu, - Obecność podczas kontroli Projektu, - Przygotowywanie artykułów do prasy i ogłoszeń, ulotek, prawidłowe oznakowanie sprzętu, pomieszczeń, dokumentacji i innych materiałów, - Redagowanie strony internetowej Projektu, - Udział w akcji rekrutacji Beneficjentów ostatecznych Projektu oraz dopełnienie wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych (deklaracje uczestnictwa, umowy użyczenia sprzętu komputerowego, itp.), - Monitoring beneficjentów końcowych, - Nadzór nad działalnością promocyjną projektu, - Ścisła współpraca ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w realizację Projektu, - Nadzór nad sprzętem przekazanym do odbiorców Projektu tj. osób fizycznych oraz nadzór nad zapewnieniem dostępu do Internetu wszystkim w/w, - Nadzór nad zapewnieniem opieki serwisowej sprzętu i oprogramowania przez okres realizacji Projektu, - Pomiar i monitorowanie wskaźników realizacji Projektu, rezultatów wskazanych we wniosku o dofinansowanie Projektu, - Współuczestniczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych, - Wykonywanie zadań administracyjnych, nie wyłączając późnych godzin popołudniowych oraz sobót i niedziel, w okresie obowiązywania umowy, - Pozostawanie w dyspozycyjności, rozumianej, jako gotowość do świadczenia usług w siedzibie Zamawiającego o każdej porze dnia, na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 4 godzin od wezwania, w okresie obowiązywania umowy, - Prowadzenie Biura Projektu wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, - Inne niż wymienione wyżej obowiązki zlecone przez Koordynatora Projektu. Wykonawca odpowiada za prawidłowość i rzetelność dokumentacji finansowej projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach