Przetargi.pl
Świadczenie usług ZADANIE A 1.Sprzątanie i utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach Przychodni 2.Sprzątanie i utrzymanie porządku i czystości terenu zewnętrznego Przychodni ZADANIE B 1. Dozór elektroniczny i ochrona mienia Przychodni

Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-634 Bydgoszcz, ul. Sułkowskiego 58A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3721182 , fax. 052 3721182
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Przychodnia Zdrowia Psychicznego
    ul. Sułkowskiego 58A 58A
    85-634 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3721182, fax. 052 3721182
    REGON: 09232429000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpzpbydgoszcz.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ZADANIE A 1.Sprzątanie i utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach Przychodni 2.Sprzątanie i utrzymanie porządku i czystości terenu zewnętrznego Przychodni ZADANIE B 1. Dozór elektroniczny i ochrona mienia Przychodni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE A 1.Sprzątanie i utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach Przychodni 2.Sprzątanie i utrzymanie porządku i czystości terenu zewnętrznego Przychodni ZADANIE B 1. Dozór elektroniczny i ochrona mienia Przychodni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje sie wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis wymagań Wykonawca a) zapewni ciągłość i niezawodność usługi b) posiada doświadczenie w wykonywaniu usługi objętej przedmiotem zamówienia, która obejmowałaby powierzchnię wewnętrzną poziomą nie mniejszą niż 500 m2 w tym części medycznej 300m2tj. gabinety lekarskie, zabiegowe, pracownie itp. stawianych przez wymagania ISO 9001:2008 c) wykonawca zapewni bieżące wyposażenie wszystkich sanitariatów i pozostałych pomieszczeń po uzgodnieniu z Zamawiającym podlegających świadczeniu usług w następujące środki higieniczne:ręczniki papierowe- na bieżąco, papier toaletowy- na bieżąco, mydło w płynie+dozowniki- na bieżąco,worki foliowe na śmieci(kolor niebieski), worki foliowe na odpady medyczne(kolor czerwony).w.w artykuły będą finansowane przez Wykonawcę d) wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektów i terenu Przychodni, po uprzednim uzgodnieniu dnia i godziny z panią Teresą Doszczeczko tel. (52) 370 23 13 lub panem Marianem Wysockim tel. (52) 370 23 01.Obowiązkowe jest dołączenie do oferty poświadczenia wystawionego przez zamawiającego odbycia wizji lokalnej.termin wizji lokalnej wyznaczono od dn.8.06.2009r do 10.06.2009r. e) wykonywanie prac objętych przedmiotem zamówienia przy użyciu środków czystości i dezynfekcji, sprzętu, narzędzi,maszyn i urządzeń zakupionych ze środków finansowych własnych Wykonawcy f) zastosowanie worków na odpady zgodnie z obowiązującą procedurą postępowania z odpadami medycznymi powstającymi w WPZP w Bydgoszczy g) zamawiający wymaga przygotowania i złożenia wraz z ofertą planu obsady, planu dotyczącego realizacji usługi z planem higieny(m.in. plan higieny, instrukcje dezynfekcji, wykaz środków czystości i preparatów dezynfekcyjnych proponowanych do wykonania usługi w określonych strefach, instrukcje przygotowania roztworów przedstawionych w ofercie, instrukcję postępowania z czystymi i brudnymi mopami, wykaz sprzętu) dotyczącego zabezpieczenia stanu sanitarno-epidemiologicznego, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,uwzględniający specyfikę Zamawiającego i obowiązujące przepisy h) zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na całość poszczególnego zadania.Wyklucza się zlecanie wykonania zadania przez podwykonawców i) wykonawca musi przeszkolić osoby przeznaczone do wykonywania usługi w zakresie BHP i ppoż. zgodnie z przepisami obowiązującymi u zamawiającego j)personel Wykonawcy sprzątający pomieszczenia musi posiadać aktualne książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych z terminem ważności obowiązującymi u Zamawiającego k)książeczki badań muszą być przechowywane u Zamawiającego, natomiast z szkolenia BHP i ppoż. dołączone kserokopie ich posiadania.Wykonawca realizuje szkolenie i badania na własny koszt.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. wymagań skutkować będzie odrzuceniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 89 ust.1 pkt 2 Ustawy PZP 2. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi rozdziałami składającymi się na specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia( zwaną SIWZ) 3. Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedna ofertę 4.W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jedną ofertę-wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną przez zamawiającego odrzucone 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na całość zadania 6. zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 7.Wykonawcom przysługuje prawo składania ofert wspólnych na zasadach określonych w art. 23 Ustawy PZP 8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 stanowiących 20% wartości zamówienia podstawowego. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.Aktualnego zaświadczenia z Urzędu skarbowego, że nie zalega z podatkami 3.Aktualnego zaświadczenia z ZUS, że nie zalega z opłatą składek 4.Aktualnej informacji zKRs 5.Kserokopii koncesji na wykonywanie usług ochrony mienia i dozoru 6.Wykaz wykonanych usług za okres ostatnich trzech lat poświadczonych referencjami 7.Polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej 8.Oświadczenia, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na wykonanie zadania 9.Potwierdzenia o dobyciu wizji lokalnej obiektów w których mają być wykonywane usługi 10 Oświadczenia o spełnieniu warunków-załącznik Nr 3 11. Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania-załącznik Nr4 12 Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ, projektem umowy- załącznik Nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpzpbydgoszcz.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach