Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW, NAPRAW I KONSERWACJI SAMOCHODÓW MARKI SUZUKI EKSPLOATOWANYCH W MAZOWIECKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, ul. Jana Pawła II 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5365705-06 , fax. 22 8602842
  • Data zamieszczenia: 2013-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny
    ul. Jana Pawła II 70 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5365705-06, fax. 22 8602842
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW, NAPRAW I KONSERWACJI SAMOCHODÓW MARKI SUZUKI EKSPLOATOWANYCH W MAZOWIECKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych przeglądów, napraw i konserwacji samochodów marki SUZUKI, eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR, wynikających z awarii technicznych, przeglądów okresowych zgodnych z ustalonymi przez producenta warunkami eksploatacji. Szczegółowy wykaz samochodów, których dotyczy przedmiotowe zamówienie zawiera Załącznik nr 1 do wzoru umowy. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres usług obejmuje: 1) wykonywanie przeglądów okresowych, 2) wykonywanie napraw wynikających z przeglądów, 3) wykonywanie napraw bieżących wynikłych w czasie eksploatacji, 4) wykonywanie bieżących konserwacji, 5) diagnostykę w tym serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia, 6) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizację, 7) dostawę i w razie potrzeby wymianę niezbędnych części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych. 3. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z WARUNKÓW EKSPLOATACJI I PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH dla danego samochodu. 4. Naprawy będą wykonywane zgodnie z zakresem, każdorazowo określanym przez pracownika Zamawiającego, który dostarczy samochód do stacji obsługi. 5. Przeglądy i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminach uzgodnionych każdorazowo przez strony, przy czym termin przyjęcia samochodu na przegląd lub naprawę nie może być dłuższy niż jeden dzień od daty zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby. 6. Odbiór samochodu od Zamawiającego przez Wykonawcę każdorazowo zostanie potwierdzony w dokumencie ZLECENIE USŁUGI, który zostanie wydany Zamawiającemu. W dokumencie tym strony określają termin wykonania usługi. W przypadku braku możliwości określenia terminu wykonania usługi w dniu odbioru samochodu od Zamawiającego przez Wykonawcę, strony niezwłocznie określą termin wykonania usługi, nie później jednak niż w ciągu 2 dni od dnia przekazania samochodu przez Zamawiającego Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga, aby naprawy, przeglądy i konserwacje (oraz inne usługi wymienione w ust. 2 niniejszego rozdz.) wykonywane były w stacji obsługi, do której dojazd nie przekracza 12 km od siedziby Zamawiającego w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, wg licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. 8. Jeżeli po stronie Zamawiającego będzie taka potrzeba, Zamawiający zleci telefonicznie lub faksem lub poprzez osobę reprezentującą Zamawiającego, aby samochód będący przedmiotem usługi, został (na koszt Wykonawcy) umyty i posprzątany przez Wykonawcę po wykonaniu usługi. 9. W razie konieczności holowania pojazdu Wykonawca dokona nieodpłatnie usługi holowania z miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego /w obrębie woj. mazowieckiego/ do stacji obsługi Wykonawcy niezwłocznie lub w innym terminie po ustaleniu z pracownikiem Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 11 niniejszego rozdziału. 10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: a) wykonywanie przeglądów, napraw i konserwacji (oraz innych usług, o których mowa w niniejszym rozdziale) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz wynikających z niniejszej SIWZ, b) w przypadku, gdy naprawa będzie trwała dłużej niż 2 dni, bezpłatne zapewnienie na zlecenie Zamawiającego samochodu zastępczego z napędem na cztery koła i możliwością manualnego przełączania napędu, o porównywalnych parametrach użytkowych z pełnym zbiornikiem paliwa, który Zamawiający zwróci z pełnym zbiornikiem paliwa po zakończeniu naprawy, z zastrzeżeniem ust. 11 nin. rozdziału. c) stosowanie przy przeglądach, naprawach i konserwacjach fabrycznie nowych - zalecanych przez producenta samochodu - części zamiennych, podzespołów i materiałów, d) wyszczególnianie na wystawianych przez Wykonawcę fakturach VAT: numeru rejestracyjnego samochodu, ceny i ilości roboczogodzin dla wszystkich wykonywanych czynności, które obejmuje faktura oraz ilości użytych do dokonania naprawy lub przeglądu części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych wraz z ich wartością. 11. W razie konieczności holowania pojazdu o nr rejestracyjnym WI 6830N Wykonawca dokona niezwłocznie i nieodpłatnie usługi holowania z miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego /w obrębie woj. mazowieckiego/ do stacji obsługi Wykonawcy oraz zapewni samochód zastępczy z napędem na cztery koła i możliwością manualnego przełączania napędu, o porównywalnych parametrach użytkowych z pełnym zbiornikiem paliwa, który Zamawiający zwróci z pełnym zbiornikiem paliwa po zakończeniu naprawy. Samochód zastępczy o którym mowa w niniejszym ustępie, powinien być dostarczony na miejsce awarii pojazdu o nr rejestracyjnym WI 6830N niezwłocznie na lawecie, sprawny i przygotowany do jazdy, w celu umożliwienia kontynuowania podróży pracownikowi Zamawiającego. 12. Zamawiający wymaga, aby czas trwania wszystkich napraw, przeglądów i konserwacji, wyszczególniony w wystawianych przez Wykonawcę fakturach, był zgodny z normami czasowymi określonymi w katalogu AUTODATA lub w katalogach norm czasowych obowiązujących dla poszczególnych modeli samochodów w autoryzowanych serwisach marki SUZUKI. Ponadto Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie udostępni mu do wglądu katalog/-i, którym/-i się posługuje przy realizacji niniejszego zamówienia. 13. Realizowany przez Wykonawcę przedmiot umowy musi spełniać wymagania określone przepisami polskimi oraz normami europejskimi obowiązującymi w tym zakresie. 14. Z uwagi na zapisy § 3 ust. 3 Załącznika nr 7 do SIWZ Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dysponował ogrodzonym parkingiem przy stacji obsługi Wykonawcy w celu prawidłowego zabezpieczenia pojazdów Zamawiającego. 15. Prognozowana przez Zamawiającego liczba roboczogodzin niezbędnych do wykonywania niniejszego zamówienia wynosi 440 rb/g. 16. Prognozowany wykaz części podlegających wymianie został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. 17. Liczba roboczogodzin i ilości części mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie realizacji umowy, zależnie od realnych potrzeb Zamawiającego (np. potrzeba wymiany niektórych części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych może nigdy nie nastąpić, natomiast w zamian mogą być wymieniane inne elementy, nie określone w wykazie, o którym mowa w ust. 16. Wykonawcy nie przysługują z tego powodu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 18. Szczegółowy zakres i warunki świadczenia usług przeglądów, napraw i konserwacji samochodów marki SUZUKI eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach