Przetargi.pl
Świadczenie trzema samochodami ciężarowymi ze skrzyniami samowyładowczymi, wyposażonymi w urządzenia HDS z chwytakiem, usług polegających na zbiórce odpadów wielkogabarytowych oraz czynności związane z wyposażeniem klientów Spółki w pojemniki o pojemności od 0,06 do 10 m3 (wymiana, zamiana, podstawienie, usunięcia) na terenach obsługiwanych przez MPO Sp. z o.o. w Krakowie

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 31-580 Kraków, ul. Nowohucka 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6462202 , fax. 012 6462350
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
    ul. Nowohucka 1 1
    31-580 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6462202, fax. 012 6462350
    REGON: 35064139200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie trzema samochodami ciężarowymi ze skrzyniami samowyładowczymi, wyposażonymi w urządzenia HDS z chwytakiem, usług polegających na zbiórce odpadów wielkogabarytowych oraz czynności związane z wyposażeniem klientów Spółki w pojemniki o pojemności od 0,06 do 10 m3 (wymiana, zamiana, podstawienie, usunięcia) na terenach obsługiwanych przez MPO Sp. z o.o. w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie trzema samochodami ciężarowymi ze skrzyniami samowyładowczymi, wyposażonymi w urządzenia HDS z chwytakiem, usług polegających na zbiórce odpadów wielkogabarytowych oraz czynności związane z wyposażeniem klientów Spółki w pojemniki o pojemności od 0,06 do 10 m3 (wymiana, zamiana, podstawienie, usunięcia) na terenach obsługiwanych przez MPO Sp. z o. o. w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do siwz. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: - zlecania wykonawcy (w przypadku zaistnienia konieczności) wykonywania czynności objętych przedmiotem niniejszej umowy na innym obszarze; - zmniejszenia zakresu usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia (także w pełnym zakresie) w sytuacji braku wystarczającej liczby zleceń dla klientów, dla których przewidywana jest przedmiotowa usługa bez przysługiwania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Uwaga !!! Każdy pojazd, którym wykonawca będzie świadczył usługę musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka). System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w terminie nie późniejszym niż 4 tygodnie od daty podpisania umowy do zainstalowania takiego urządzenia pod rygorem naliczania mu kar umownych lub rozwiązania umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym zał. nr 5 do siwz. Koszty transmisji danych oraz koszty modemu GPRS pokryje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) dysponują lub będą dysponować min. 1 samochodem (na każde zadanie na które wykonawca składa ofertę przetargową) o ładowności min. 11900 kg ze skrzynią ładunkową samowyładowczą o pojemności min. 11 m3 wyposażonym w urządzenie HDS z chwytakiem; d) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (na każde zadanie na które wykonawca składa ofertę przetargową). Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia zamawiający rozumie świadczenie polegające na zbiórce odpadów wielkogabarytowych przy użyciu samochodu wyposażonego w urządzenie HDS. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie niżej wymienionych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z zał. nr 2 do siwz; c) wykaz samochodów, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca o ładowności min. 11900 kg ze skrzynią ładunkową samowyładowczą o pojemności min. 11 m3 wyposażonymi w urządzenie HDS z chwytakiem - zgodnie z zał. nr 3 do siwz; Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć dla każdego pojazdu, którym będzie świadczył przedmiotową usługę, aktualny protokół odbioru urządzenia HDS przez UDT. d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (na każdy rejon na który wykonawca składa ofertę przetargową). Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia zamawiający rozumie świadczenie polegające na zbiórce odpadów wielkogabarytowych przy użyciu samochodu wyposażonego w urządzenie HDS - zgodnie z zał. nr 4 do siwz. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach