Przetargi.pl
Świadczenie stałej obsługi prawnej Gminy Gryfice w okresie od 16 kwietnia 2012 r. do 30 kwietnia 2013 r.

Gmina Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Plac Zwycięstwa 37
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 38 53 200 , fax. 91 38 53 207
  • Data zamieszczenia: 2012-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfice
    Plac Zwycięstwa 37 37
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 38 53 200, fax. 91 38 53 207
    REGON: 81168438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie stałej obsługi prawnej Gminy Gryfice w okresie od 16 kwietnia 2012 r. do 30 kwietnia 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Świadczenie stałej obsługi prawnej Gminy Gryfice w okresie od 16 kwietnia 2012 r. do 30 kwietnia 2013 r. Przez obsługę prawną należy rozumieć świadczenie pomocy prawnej w celu zagwarantowania zgodności z prawem bieżącej działalności Zamawiającego. Czynnościami mieszczącymi się w zakresie tej obsługi są w szczególności: a) opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Radę Miejską w Gryficach, Burmistrza Gryfic i upoważnionych pracowników Urzędu |Miejskiego w Gryficach, c) udzielanie porad, konsultacji, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa, d) współpraca z merytorycznymi pracownikami Urzędu Miejskiego w Gryficach przy przygotowywaniu umów, porozumień, regulaminów, e) opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez gminę, f) prowadzenie postępowań sądowych oraz administracyjnych i reprezentowanie gminy przed sądami (zastępstwo procesowe), organami i urzędami administracji publicznej, g) uczestnictwo w prowadzonych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego negocjacjach o nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunków prawnych, zwłaszcza umów długoterminowych, o wysokiej wartości przedmiotu umowy, mających na celu rozporządzenie mieniem miasta, h) opiniowanie treści korespondencji Urzędu Miejskiego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, w miarę potrzeb Zamawiającego, i) wykonywanie innych czynności o charakterze prawnym zleconych przez organy gminy jak np. opiniowanie działań proceduralnych tj. ugoda, umorzenie wierzytelności, odmowa roszczenia, zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa, j) prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych, m) udział w sesjach Rady Miejskiej oraz związana z tym obsługa prawna, k) obsługa prawna w zakresie windykacji (w roku 2011 była następująca: - 4 sprawy podatki od osób prawnych - ustalenie podstawy opodatkowania i pomoc publiczna, - 50 spraw z tytułu wieczystego użytkowania - złożenie pozwu, uzyskanie sądowego nakazu zapłaty i kierowanie do komornika sadowego, - 30 spraw z tytułu dzierżawy gruntu - złożenie pozwu, uzyskanie sądowego nakazu zapłaty i kierowanie do komornika sadowego, Zasady współpracy: 1)Zamawiający zlecać będzie poszczególne sprawy wymagające pomocy prawnej wg swojego wyboru w drodze pisemnej, faksem, e-mailem lub ustnie, 2)Wykonawca świadczyć będzie swoje usługi podczas dyżuru pełnionego w siedzibie Zamawiającego, raz w tygodniu, we wtorki w godzinach 9.00 - 15.00. W tygodniu w którym będzie zwołana Sesja Rady Miejskiej - dzień ten będzie inny niż wtorek, 3)Wykonawca będzie dostępny dla Zamawiającego w pozostałe dni tygodnia w kontaktach telefonicznych, e-mailowych, faksowych. 4)Wykonawca będzie dostępny na miejscu w wyjątkowych sytuacjach wymagających obecności osoby świadczącej usługi w zakresie doradztwa prawnego, 5)Uzyskiwanie opinii pisemnych będzie się odbywało bez zbędnej zwłoki, ale nie później niż do 7 dni roboczych od dnia dostarczenia dokumentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfice.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach