Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG Z ZAKRESU TERAPII UZALEŻNIEŃ NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN.: „W RODZINIE JEST MOC”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 72 21 860 , fax. 71 72 21 869
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 72 21 860, fax. 71 72 21 869
    REGON: 93280728000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.wroclaw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG Z ZAKRESU TERAPII UZALEŻNIEŃ NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN.: „W RODZINIE JEST MOC”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający realizuje projekt pn.: „W rodzinie jest moc" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa IX „Włączenie społeczne". Działanie 9.2 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych. Poddziałanie 9.2.1 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych – konkursy horyzontalne. 2. Celem zadania jest wsparcie dzieci, młodzieży i osób dorosłych znajdujących się w sytuacji kryzysowej z terenu Powiatu Wrocławskiego w zakresie terapii uzależnień. 3. Przeprowadzenie 720 godzin zegarowych wsparcia terapeutycznego według indywidualnych potrzeb dla każdego z uczestników projektu (dzieci i młodzież znajdujące się w sytuacji kryzysowej z terenu Powiatu Wrocławskiego) oraz 720 godzin zegarowych wsparcia terapeutycznego według indywidualnych potrzeb dla każdego z uczestników projektu (osoby dorosłe znajdujące się w sytuacji kryzysowej z terenu Powiatu Wrocławskiego) - łącznie 1440 godzin zegarowych liczące 60 minut. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wymiaru godzin do 50 %. 4. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych usług zgodnych z potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmujących: 1) wsparcie specjalisty ds. uzależnień dla dzieci, 2) wsparcie specjalisty ds. uzależnień dla dorosłych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: 1.1. Część I - usługa obejmująca wsparcie specjalisty ds. uzależnień dla dzieci – 720 godzin zegarowych, 1.2. Część II - usługa obejmująca wsparcie specjalisty ds. uzależnień dla dorosłych – 720 godzin zegarowych. Istnieje możliwość składania ofert na więcej niż jedną część. 5. Miejsce świadczenia usług: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, IV piętro lub inna lokalizacja na terenie Powiatu Wrocławskiego według wskazań Zamawiającego. 6. Usługa świadczona będzie w uzgodnionych z Zamawiającym i uczestnikiem (przedstawicielem ustawowym sprawującym pieczę zastępczą nad dzieckiem oraz rodziny i rodziców zastępczych z terenu Powiatu Wrocławskiego) terminach. 7. Terminy i godziny spotkań dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez uczestnika projektu – małoletniego oraz jego przedstawicieli ustawowych, a także osoby w sytuacji kryzysowej i rodziny mające trudności z wypełnianiem funkcji opiekuńczo-wychowawczych. 8. Zajęcia dla uczestników projektu prowadzone będą z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i możliwości percepcyjnych uczestników. 9. W ramach realizacji zadania dotyczących każdej z Części zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 9.1. zapewnienia wykwalifikowanej kadry zdolnej do przeprowadzenia przedmiotowych form wsparcia, która nie może być karana za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajności, przeciwko rodzinie i opiece, przeciwko czci i nietykalności cielesnej (Rozdz. 25-27KK), 9.2. zapewnienia koordynatora zadania ze strony Wykonawcy, który będzie zobowiązany do utrzymywania kontaktów z Zamawiającym i uczestnikami form wsparcia w miejscu wykonywania zadania lub w siedzibie Biura Projektu (po każdym wezwaniu Zamawiającego) oraz utrzymywania kontaktów telefonicznych z Zamawiającym, przez okres realizacji zadania, 9.3. zapewnienia każdemu uczestnikowi na własność materiałów niezbędnych do przeprowadzenia formy wsparcia, 9.4. prowadzenia monitoringu obecności osób na zajęciach i motywowanie ich do regularnego uczestnictwa w formach wsparcia, 9.5. utrzymywania stałego kontaktu z Zamawiającym oraz bieżącego informowania o wszelkich zaistniałych problemach podczas realizacji przedmiotu zamówienia, 9.6. sporządzenia raportu końcowego po zrealizowanej terapii z uwzględnieniem analizy ankiet ewaluacyjnych, poziomu motywacji uczestników oraz rezultatów m.in. rozpoznawania zjawiska przemocy/uzależnienia, udzielenia stosowanego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy, rozpoznawania źródła problemów i podejmowanie odpowiednich działań profilaktycznych, prowadzenia działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień, 9.7. przekazania Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych form wsparcia (harmonogram wsparcia wraz z imienną listą obecności za dany miesiąc) w ciągu 5 dni od zakończenia każdego miesiąca rozliczeniowego, 9.8. przekazania Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych form wsparcia (ankiety ewaluacyjne, raport końcowy z przeprowadzonego wsparcia, zdjęcia / filmy w formie elektronicznej, 1 kompletu materiałów dla uczestnika) w ciągu 5 dni od zakończenia każdej terapii uzależnień. 10. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił kadrę, która potrafi skutecznie nawiązać kontakt i efektywnie przeprowadzić formy wsparcia z uczestnikami projektu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry zgodnie z wymaganiami opisanym w SIWZ w zakresie zdolności technicznych i zawodowych. 11. forma wsparcia winna być prowadzona zgodnie z poszanowaniem norm kulturowych czy religijnych warunkujących m. in. sposób ubierania się czy zachowania uczestników. 12. przetwarzania powierzonych przez Zamawiającego danych osobowych uczestników projektu wyłącznie w celu prawidłowego wykonania umowy. Do przetwarzania danych osobowych mogą być dopuszczeni jedynie pracownicy posiadający imienne upoważnienie do przetwarzania danych osobowych. 13. zabezpieczenia danych osobowych uczestników projektu przed udostępnianiem, przetwarzaniem, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem przez osoby nieupoważnione.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121270-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu w żadnej z Części zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego kompetencji i uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów: 7.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie, będzie dysponował zasobami tych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1 Pzp. 7.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także wymienione w punkcie 1 oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 7.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt.7.1. nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7.5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 3 SIWZ. 7.6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od Wykonawców dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, c) czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 9. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez Wykonawców wspólnego pełnomocnika, a także: a) określenie celu gospodarczego i zasad reprezentacji oraz odpowiedzialności w sposób czytelny, nie budzący żadnej wątpliwości, b) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia, c) oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz rękojmi i gwarancji, d) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać powinno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału. 11. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 12. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania stanowi podstawę do wykluczenia z postępowania. 13. Wszystkie w/w dokumenty (o ile to jest konieczne) składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 14. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postepowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 15. Zamawiający informuje, że w przypadku dokumentów podanych w walucie innej niż PLN, przeliczanie wartości na walutę polską nastąpi na podstawie Tabeli A kursów średnich NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach