Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG Z ZAKRESU M.IN. LOGOPEDII, SOCJOTERAPII, PSYCHOLOGII ORAZ ZAJĘĆ REEDUKACYJNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN.: „PIECZA ZASTĘPCZA SIŁĄ POWIATU WROCŁAWSKIEGO”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 72 21 860 , fax. 71 72 21 869
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 72 21 860, fax. 71 72 21 869
    REGON: 93280728000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.wroclaw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG Z ZAKRESU M.IN. LOGOPEDII, SOCJOTERAPII, PSYCHOLOGII ORAZ ZAJĘĆ REEDUKACYJNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN.: „PIECZA ZASTĘPCZA SIŁĄ POWIATU WROCŁAWSKIEGO”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Celem zadania jest wsparcie rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka z terenu Powiatu Wrocławskiego w zakresie konsultacji specjalistycznych. 2. Przeprowadzenie 50 godzin zegarowych wsparcia specjalistycznego według indywidualnych potrzeb dla każdego z 30 uczestników projektu (dzieci i młodzieży z Powiatu Wrocławskiego) - łącznie 1500 godzin zegarowych liczące 60 minut. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wymiaru godzin do 50 %. 3. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych usług, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej zgodnych z indywidualnymi potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmujących: 1) wsparcie logopedy, 2) wsparcie psychologa, 3) wsparcie socjoterapeuty, 4) zajęcia reedukacyjne z matematyki, 5) zajęcia reedukacyjne z języka angielskiego, 6) zajęcia reedukacyjne z języka niemieckiego, 7) zajęcia reedukacyjne z języka polskiego, 8) zajęcia reedukacyjne z biologii, 9) zajęcia reedukacyjne z chemii, 10) zajęcia reedukacyjne z geografii. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: 1.1. Część I - usługa obejmująca wsparcie logopedy – 210 godzin zegarowych, 1.2. Część II - usługa obejmująca wsparcie psychologa – 115 godzin zegarowych, 1.3. Część III - usługa obejmująca wsparcie socjoterapeuty – 55 godzin zegarowych, 1.4. Część IV - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z matematyki – 590 godzin zegarowych, 1.5. Część V - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z języka angielskiego – 265 godzin zegarowych, 1.6. Część VI - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z języka niemieckiego – 85 godzin zegarowych, 1.7. Część VII - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z języka polskiego – 70 godzin zegarowych, 1.8. Część VIII - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z biologii – 25 godzin zegarowych, 1.9. Część IX - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z chemii – 35 godzin zegarowych, 1.10. Część X - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z geografii – 50 godzin zegarowych. Istnieje możliwość składania ofert na więcej niż jedną część. 4. Miejsce świadczenia usług: według wskazań Zamawiającego (na terenie Powiatu Wrocławskiego). 5. Usługa świadczona będzie w uzgodnionych z Zamawiającym i uczestnikiem (przedstawicielem ustawowym sprawującym pieczę zastępczą nad dzieckiem) terminach. 6. Terminy i godziny spotkań dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez uczestnika projektu – małoletniego oraz jego przedstawicieli ustawowych. 7. Zajęcia dla uczestników projektu prowadzone będą z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i możliwości uczestników, prowadzący zajęcia muszą uwzględnić w prowadzeniu zajęć zalecenia i szczególne wymagania edukacyjne wskazane w ramach opinii lub orzeczenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej – zapoznanie z dokumentem nastąpi po dniu podpisaniem umowy z Wykonawcą. 8. W ramach realizacji zadania dotyczących każdej z Części zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 8.1. zapewnienia wykwalifikowanej kadry zdolnej do przeprowadzenia przedmiotowych form wsparcia, która nie może być karana za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajności, przeciwko rodzinie i opiece, przeciwko czci i nietykalności cielesnej (Rozdz. 25-27KK), 8.2. zapewnienia koordynatora zadania ze strony Wykonawcy, który będzie zobowiązany do utrzymywania kontaktów z Zamawiającym i uczestnikami form wsparcia w miejscu wykonywania zadania lub w siedzibie Biura Projektu (po każdym wezwaniu Zamawiającego) oraz utrzymywania kontaktów telefonicznych z Zamawiającym, przez okres realizacji zadania, 8.3. zapewnienia każdemu uczestnikowi na własność materiałów niezbędnych do przeprowadzenia formy wsparcia, 8.4. prowadzenia monitoringu obecności osób na zajęciach i motywowanie ich do regularnego uczestnictwa w formach wsparcia, 8.5. utrzymywania stałego kontaktu z Zamawiającym oraz bieżącego informowania o wszelkich zaistniałych problemach, 8.6. informowania po każdym tygodniu przeprowadzonego wsparcia drogą mailową Zamawiającego o frekwencji uczestników, 8.7. sporządzenia raportu końcowego po zrealizowanej formie wsparcia dla uczestnika z uwzględnieniem analizy ankiet ewaluacyjnych, poziomu motywacji uczestników oraz rezultatów m.in. pogłębionej diagnozy, planu działania, wyznaczonych celów cząstkowych, wyboru modelu pracy z klientem, monitorowania przebiegu i rezultatów działania, 8.8. przekazania Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych form wsparcia (harmonogram wsparcia wraz z imienną listą obecności za dany miesiąc) w ciągu 5 dni od zakończenia każdego miesiąca rozliczeniowego, 8.9. przekazania Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych form wsparcia (ankiety ewaluacyjne, raport końcowy z przeprowadzonego wsparcia, zdjęcia/ filmy w formie elektronicznej, 1 kompletu materiałów dla uczestnika) w ciągu 5 dni od zakończenia każdej terapii uzależnień. 9. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił kadrę, która potrafi skutecznie nawiązać kontakt i efektywnie przeprowadzić formy wsparcia z uczestnikami projektu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry zgodnie z wymaganiami: a) Część I – min. 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe na kierunku: humanistycznym i min. studia podyplomowe w zakresie logopedii i posiadające: minimum 2-letnie doświadczenie w pracy logopedycznej, b) Część II – min. 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku: psychologia i posiadająca: minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z rodzinami lub doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, c) Część III – min. 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku: pedagogika o specjalizacji socjoterapia bądź studia wyższe na kierunku: humanistycznym, ukończone studia podyplomowe w zakresie socjoterapii i posiadająca: minimum 2-letnie doświadczenie w pracy socjoterapeutycznej, d) Część IV – min. 3 osoby posiadające odpowiednie uprawnienia pedagogiczne określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r., w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r., poz. 1575), które ukończyły studia wyższe na kierunku matematyka lub innym pokrewnym, posiadające minimum 2-letnie doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu matematyki w szkołach podstawowych lub ponadpodstawowych, e) Część V – min. 2 osoby posiadające odpowiednie uprawnienia pedagogiczne określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r., w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r., poz. 1575), które ukończyły studia wyższe na kierunku filologia angielska lub innym pokrewnym, posiadające minimum 2-letnie doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu języka angielskiego w szkołach podstawowych lub ponadpodstawowych, f) Część VI – min. 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia pedagogiczne określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r., w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r., poz. 1575), która ukończyła studia wyższe na kierunku filologia germańska lub innym pokrewnym, posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu języka niemieckiego w szkołach podstawowych lub ponadpodstawowych, g) Część VII – min. 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia pedagogiczne określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r., w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r., poz. 1575), która ukończyła studia wyższe na kierunku filologia polska lub innym pokrewnym, posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu języka polskiego w szkołach podstawowych lub ponadpodstawowych, h) Część VIII – min. 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia pedagogiczne określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r., w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r., poz. 1575), która ukończyła studia wyższe na kierunku biologia lub innym pokrewnym, posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu biologii w szkołach podstawowych lub ponadpodstawowych, i) Część IX – min. 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia pedagogiczne określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r., w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r., poz. 1575), która ukończyła studia wyższe na kierunku chemia lub innym pokrewnym, posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu chemii w szkołach podstawowych lub ponadpodstawowych, j) Część X – min. 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia pedagogiczne określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r., w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2017 r., poz. 1575), która ukończyła studia wyższe na kierunku geografia lub innym pokrewnym, posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu geografii w szkołach podstawowych lub ponadpodstawowych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu w żadnej z Części zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego kompetencji i uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. W przypadku Wykonawców nie spełniających wymogów określonych w pkt. 3 SIWZ należy złożyć oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej. 7. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów: 7.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie, będzie dysponował zasobami tych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1 Pzp. 7.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także wymienione w punkcie 1 oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 7.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt.7.1. nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7.5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 3 SIWZ. 7.6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od Wykonawców dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, c) czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 9. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez Wykonawców wspólnego pełnomocnika, a także: a) określenie celu gospodarczego i zasad reprezentacji oraz odpowiedzialności w sposób czytelny, nie budzący żadnej wątpliwości, b) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia, c) oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz rękojmi i gwarancji, d) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać powinno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału. 11. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 12. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania stanowi podstawę do wykluczenia z postępowania. 13. Wszystkie w/w dokumenty (o ile to jest konieczne) składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 14. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postepowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 15. Zamawiający informuje, że w przypadku dokumentów podanych w walucie innej niż PLN, przeliczanie wartości na walutę polską nastąpi na podstawie Tabeli A kursów średnich NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach