Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG Z ZAKRESU M.IN. LOGOPEDII, SOCJOTERAPII, PSYCHOLOGII ORAZ ZAJĘĆ REEDUKACYJNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN.: „PIECZA ZASTĘPCZA SIŁĄ POWIATU WROCŁAWSKIEGO”

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 72 21 860 , fax. 71 72 21 869
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 72 21 860, fax. 71 72 21 869
    REGON: 93280728000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.wroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG Z ZAKRESU M.IN. LOGOPEDII, SOCJOTERAPII, PSYCHOLOGII ORAZ ZAJĘĆ REEDUKACYJNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN.: „PIECZA ZASTĘPCZA SIŁĄ POWIATU WROCŁAWSKIEGO”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych usług obejmujących: a) wsparcie logopedy, b) wsparcie psychologa, c) wsparcie socjoterapeuty, d) zajęcia reedukacyjne z matematyki, e) zajęcia reedukacyjne z języka angielskiego, f) zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego, g) zajęcia reedukacyjne z języka polskiego, h) zajęcia reedukacyjne z biologii, i) zajęcia reedukacyjne z chemii, j) zajęcia reedukacyjne z geografii. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: 1.1. Część I - usługa obejmująca wsparcie logopedy, 1.2. Część II - usługa obejmująca wsparcie psychologa, 1.3. Część III - usługa obejmująca wsparcie socjoterapeuty, 1.4. Część IV - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z matematyki, 1.5. Część V - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z języka angielskiego, 1.6. Część VI - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z języka niemieckiego, 1.7. Część VII - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z języka polskiego, 1.8. Część VIII - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z biologii, 1.9. Część IX - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z chemii, 1.10. Część X - usługa obejmująca zajęcia reedukacyjne z geografii. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Część I 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie konsultacji w zakresie ogólnej pomocy logopedycznej zgodnych z indywidualnymi potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia wsparcia wchodzić będą: a) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i na wzorach przekazanych przez Zamawiającego, w tym listy uczestników korzystających ze wsparcia. Lista musi być uzupełniana przy świadczeniu usługi i przekazywana do Zamawiającego w formie kserokopii do 5 dnia następnego miesiąca, b) zapewnienie wszelkich materiałów informacyjnych, pomocy itp. dla uczestników/czek projektu niezbędnych podczas prowadzenia wsparcia, c) udokumentowanie realizowanego zadania w formie fotografii cyfrowej i przekazanie Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją rozliczeniową, d) stosowanie odpowiednich logotypów zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014 - 2020 wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego podczas prowadzenia wsparcia oraz podczas tworzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, e) informowanie Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany. 3. Przewidywana ilość godzin wsparcia dla uczestników projektu wynosi 210 godzin zegarowych. 4. Konsultacje logopedyczne realizowane będą w formie wsparcia indywidualnego, mającego na celu wsparcie specjalistyczne rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka. 5. Kategorie uczestników: a) wychowankowie pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego, b) osoby niepełnosprawne. 6. Rozliczenie za prowadzone wsparcie będzie odbywać się raz w miesiącu na koniec każdego miesiąca, w którym prowadzone było wsparcie, na podstawie prawidłowego i pozytywnego zweryfikowania przez Zamawiającego rozliczenia tj.: a) listy podpisanej przez uczestników korzystających ze wsparcia, b) zatwierdzenie przez obie strony protokołu odbioru, c) poprawnie wystawionego rachunku/faktury. 2.2. Część II 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie konsultacji w zakresie ogólnej pomocy psychologicznej zgodnych z indywidualnymi potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia wsparcia wchodzić będą: a) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i na wzorach przekazanych przez Zamawiającego, w tym listy uczestników korzystających ze wsparcia. Lista musi być uzupełniana przy świadczeniu usługi i przekazywana do Zamawiającego w formie kserokopii do 5 dnia następnego miesiąca, b) zapewnienie wszelkich materiałów informacyjnych, pomocy itp. dla uczestników/czek projektu niezbędnych podczas prowadzenia wsparcia, c) udokumentowanie realizowanego zadania w formie fotografii cyfrowej i przekazanie Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją rozliczeniową d) stosowanie odpowiednich logotypów zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014 - 2020 wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego podczas prowadzenia wsparcia oraz podczas tworzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, e) informowanie Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany. 3. Przewidywana ilość godzin wsparcia dla uczestników projektu wynosi 115 godzin zegarowych. 4. Konsultacje psychologiczne realizowane będą w formie wsparcia indywidualnego, mającego na celu wsparcie specjalistyczne rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka. 5. Kategorie uczestników: a) wychowankowie pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego, b) osoby niepełnosprawne. 7. Rozliczenie za prowadzone wsparcie będzie odbywać się raz w miesiącu na koniec każdego miesiąca, w którym prowadzone było wsparcie, na podstawie prawidłowego i pozytywnego zweryfikowania przez Zamawiającego rozliczenia tj.: a) listy podpisanej przez uczestników korzystających ze wsparcia, b) zatwierdzenie przez obie strony protokołu odbioru, c) poprawnie wystawionego rachunku/faktury. 2.3. Część III 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie konsultacji w zakresie ogólnej pomocy socjoterapeutycznej zgodnych z indywidualnymi potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia wsparcia wchodzić będą: a) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i na wzorach przekazanych przez Zamawiającego, w tym listy uczestników korzystających ze wsparcia. Lista obecności musi być uzupełniana przy świadczeniu usługi i przekazywana do Zamawiającego w formie kserokopii do 5 dnia następnego miesiąca, b) zapewnienie wszelkich materiałów informacyjnych, pomocy itp. dla uczestników/czek projektu niezbędnych podczas prowadzenia wsparcia, c) udokumentowanie realizowanego zadania w formie fotografii cyfrowej i przekazanie Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją rozliczeniową d) stosowanie odpowiednich logotypów zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014 - 2020 wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego podczas prowadzenia wsparcia oraz podczas tworzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, e) informowanie Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany. 3. Przewidywana ilość godzin wsparcia dla uczestników projektu wynosi 55 godzin zegarowych. 4. Konsultacje socjoterapeutyczne realizowane będą w formie wsparcia indywidualnego, mającego na celu wsparcie specjalistyczne rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka. 5. Kategorie uczestników: a) wychowankowie pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego, b) osoby niepełnosprawne. 8. Rozliczenie za prowadzone wsparcie będzie odbywać się raz w miesiącu na koniec każdego miesiąca, w którym prowadzone było wsparcie, na podstawie prawidłowego i pozytywnego zweryfikowania przez Zamawiającego rozliczenia tj.: a) listy podpisanej przez uczestników korzystających ze wsparcia, b) zatwierdzenie przez obie strony protokołu odbioru, c) poprawnie wystawionego rachunku/faktury. 2.4. Część IV 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie konsultacji w zakresie pomocy reedukacyjnej z matematyki na poziomie szkół podstawowych i ponadpodstawowych zgodnych z indywidualnymi potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia wsparcia wchodzić będą: a) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i na wzorach przekazanych przez Zamawiającego, w tym listy uczestników korzystających ze wsparcia. Lista obecności musi być uzupełniana przy świadczeniu usługi i przekazywana do Zamawiającego w formie kserokopii do 5 dnia następnego miesiąca, b) zapewnienie wszelkich materiałów informacyjnych, pomocy itp. dla uczestników/czek projektu niezbędnych podczas prowadzenia wsparcia, c) udokumentowanie realizowanego zadania w formie fotografii cyfrowej i przekazanie Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją rozliczeniową d) stosowanie odpowiednich logotypów zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014 - 2020 wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego podczas prowadzenia wsparcia oraz podczas tworzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, e) informowanie Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany. 3. Przewidywana ilość godzin wsparcia dla uczestników projektu wynosi 590 godzin zegarowych. 4. Konsultacje reedukacyjne z matematyki realizowane będą w formie wsparcia indywidualnego, mającego na celu wsparcie specjalistyczne rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka. 5. Kategorie uczestników: a) wychowankowie pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego, b) osoby niepełnosprawne. 6. Rozliczenie za prowadzone wsparcie będzie odbywać się raz w miesiącu na koniec każdego miesiąca, w którym prowadzone było wsparcie, na podstawie prawidłowego i pozytywnego zweryfikowania przez Zamawiającego rozliczenia tj.: a) listy podpisanej przez uczestników korzystających ze wsparcia, b) zatwierdzenie przez obie strony protokołu odbioru, c) poprawnie wystawionego rachunku/faktury. 2.5. Część V 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie konsultacji w zakresie pomocy reedukacyjnej z języka angielskiego na poziomie szkół podstawowych i ponadpodstawowych zgodnych z indywidualnymi potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia wsparcia wchodzić będą: a) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i na wzorach przekazanych przez Zamawiającego, w tym listy uczestników korzystających ze wsparcia. Lista obecności musi być uzupełniana przy świadczeniu usługi i przekazywana do Zamawiającego w formie kserokopii do 5 dnia następnego miesiąca, b) zapewnienie wszelkich materiałów informacyjnych, pomocy itp. dla uczestników/czek projektu niezbędnych podczas prowadzenia wsparcia, c) udokumentowanie realizowanego zadania w formie fotografii cyfrowej i przekazanie Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją rozliczeniową d) stosowanie odpowiednich logotypów zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014 - 2020 wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego podczas prowadzenia wsparcia oraz podczas tworzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, e) informowanie Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany. 3. Przewidywana ilość godzin wsparcia dla uczestników projektu wynosi 265 godzin zegarowych. 4. Konsultacje reedukacyjne z języka angielskiego realizowane będą w formie wsparcia indywidualnego, mającego na celu wsparcie specjalistyczne rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka. 5. Kategorie uczestników: a) wychowankowie pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego, b) osoby niepełnosprawne. 6. Rozliczenie za prowadzone wsparcie będzie odbywać się raz w miesiącu na koniec każdego miesiąca, w którym prowadzone było wsparcie, na podstawie prawidłowego i pozytywnego zweryfikowania przez Zamawiającego rozliczenia tj.: a) listy podpisanej przez uczestników korzystających ze wsparcia, b) zatwierdzenie przez obie strony protokołu odbioru, c) poprawnie wystawionego rachunku/faktury. 2.6. Część VI 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie konsultacji w zakresie pomocy reedukacyjnej z języka niemieckiego na poziomie szkół podstawowych i ponadpodstawowych zgodnych z indywidualnymi potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia wsparcia wchodzić będą: a) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i na wzorach przekazanych przez Zamawiającego, w tym listy uczestników korzystających ze wsparcia. Lista obecności musi być uzupełniana przy świadczeniu usługi i przekazywana do Zamawiającego w formie kserokopii do 5 dnia następnego miesiąca, b) zapewnienie wszelkich materiałów informacyjnych, pomocy itp. dla uczestników/czek projektu niezbędnych podczas prowadzenia wsparcia, c) udokumentowanie realizowanego zadania w formie fotografii cyfrowej i przekazanie Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją rozliczeniową d) stosowanie odpowiednich logotypów zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014 - 2020 wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego podczas prowadzenia wsparcia oraz podczas tworzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, e) informowanie Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany. 3. Przewidywana ilość godzin wsparcia dla uczestników projektu wynosi 85 godzin zegarowych. 4. Konsultacje reedukacyjne z języka niemieckiego realizowane będą w formie wsparcia indywidualnego, mającego na celu wsparcie specjalistyczne rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka. 5. Kategorie uczestników: a) wychowankowie pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego, b) osoby niepełnosprawne. 6. Rozliczenie za prowadzone wsparcie będzie odbywać się raz w miesiącu na koniec każdego miesiąca, w którym prowadzone było wsparcie, na podstawie prawidłowego i pozytywnego zweryfikowania przez Zamawiającego rozliczenia tj.: a) listy podpisanej przez uczestników korzystających ze wsparcia, b) zatwierdzenie przez obie strony protokołu odbioru, c) poprawnie wystawionego rachunku/faktury. 2.7. Część VII 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie konsultacji w zakresie pomocy reedukacyjnej z języka polskiego na poziomie szkół podstawowych i ponadpodstawowych zgodnych z indywidualnymi potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia wsparcia wchodzić będą: a) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i na wzorach przekazanych przez Zamawiającego, w tym listy uczestników korzystających ze wsparcia. Lista obecności musi być uzupełniana przy świadczeniu usługi i przekazywana do Zamawiającego w formie kserokopii do 5 dnia następnego miesiąca, b) zapewnienie wszelkich materiałów informacyjnych, pomocy itp. dla uczestników/czek projektu niezbędnych podczas prowadzenia wsparcia, c) udokumentowanie realizowanego zadania w formie fotografii cyfrowej i przekazanie Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją rozliczeniową d) stosowanie odpowiednich logotypów zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014 - 2020 wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego podczas prowadzenia wsparcia oraz podczas tworzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, e) informowanie Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany. 3. Przewidywana ilość godzin wsparcia dla uczestników projektu wynosi 70 godzin zegarowych. 4. Konsultacje reedukacyjne z języka polskiego realizowane będą w formie wsparcia indywidualnego, mającego na celu wsparcie specjalistyczne rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka. 5. Kategorie uczestników: a) wychowankowie pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego, b) osoby niepełnosprawne. 6. Rozliczenie za prowadzone wsparcie będzie odbywać się raz w miesiącu na koniec każdego miesiąca, w którym prowadzone było wsparcie, na podstawie prawidłowego i pozytywnego zweryfikowania przez Zamawiającego rozliczenia tj.: a) listy podpisanej przez uczestników korzystających ze wsparcia, b) zatwierdzenie przez obie strony protokołu odbioru, c) poprawnie wystawionego rachunku/faktury. 2.8. Część VIII 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie konsultacji w zakresie pomocy reedukacyjnej z biologii na poziomie szkół podstawowych i ponadpodstawowych zgodnych z indywidualnymi potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia wsparcia wchodzić będą: a) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i na wzorach przekazanych przez Zamawiającego, w tym listy uczestników korzystających ze wsparcia. Lista obecności musi być uzupełniana przy świadczeniu usługi i przekazywana do Zamawiającego w formie kserokopii do 5 dnia następnego miesiąca, b) zapewnienie wszelkich materiałów informacyjnych, pomocy itp. dla uczestników/czek projektu niezbędnych podczas prowadzenia wsparcia, c) udokumentowanie realizowanego zadania w formie fotografii cyfrowej i przekazanie Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją rozliczeniową d) stosowanie odpowiednich logotypów zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014 - 2020 wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego podczas prowadzenia wsparcia oraz podczas tworzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, e) informowanie Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany. 3. Przewidywana ilość godzin wsparcia dla uczestników projektu wynosi 25 godzin zegarowych. 4. Konsultacje reedukacyjne z biologii realizowane będą w formie wsparcia indywidualnego, mającego na celu wsparcie specjalistyczne rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka. 5. Kategorie uczestników: a) wychowankowie pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego, b) osoby niepełnosprawne. 6. Rozliczenie za prowadzone wsparcie będzie odbywać się raz w miesiącu na koniec każdego miesiąca, w którym prowadzone było wsparcie, na podstawie prawidłowego i pozytywnego zweryfikowania przez Zamawiającego rozliczenia tj.: a) listy podpisanej przez uczestników korzystających ze wsparcia, b) zatwierdzenie przez obie strony protokołu odbioru, c) poprawnie wystawionego rachunku/faktury. 2.9. Część IX 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie konsultacji w zakresie pomocy reedukacyjnej z chemii na poziomie szkół podstawowych i ponadpodstawowych zgodnych z indywidualnymi potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia wsparcia wchodzić będą: a) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i na wzorach przekazanych przez Zamawiającego, w tym listy uczestników korzystających ze wsparcia. Lista obecności musi być uzupełniana przy świadczeniu usługi i przekazywana do Zamawiającego w formie kserokopii do 5 dnia następnego miesiąca, b) zapewnienie wszelkich materiałów informacyjnych, pomocy itp. dla uczestników/czek projektu niezbędnych podczas prowadzenia wsparcia, c) udokumentowanie realizowanego zadania w formie fotografii cyfrowej i przekazanie Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją rozliczeniową d) stosowanie odpowiednich logotypów zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014 - 2020 wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego podczas prowadzenia wsparcia oraz podczas tworzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, e) informowanie Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany. 3. Przewidywana ilość godzin wsparcia dla uczestników projektu wynosi 35 godzin zegarowych. 4. Konsultacje reedukacyjne z chemii realizowane będą w formie wsparcia indywidualnego, mającego na celu wsparcie specjalistyczne rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka. 5. Kategorie uczestników: a) wychowankowie pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego, b) osoby niepełnosprawne. 6. Rozliczenie za prowadzone wsparcie będzie odbywać się raz w miesiącu na koniec każdego miesiąca, w którym prowadzone było wsparcie, na podstawie prawidłowego i pozytywnego zweryfikowania przez Zamawiającego rozliczenia tj.: a) listy podpisanej przez uczestników korzystających ze wsparcia, b) zatwierdzenie przez obie strony protokołu odbioru, c) poprawnie wystawionego rachunku/faktury. 2.10. Część X 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie konsultacji w zakresie pomocy reedukacyjnej z geografii na poziomie szkół podstawowych i ponadpodstawowych zgodnych z indywidualnymi potrzebami poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego prowadzenia wsparcia wchodzić będą: a) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i na wzorach przekazanych przez Zamawiającego, w tym listy uczestników korzystających ze wsparcia. Lista obecności musi być uzupełniana przy świadczeniu usługi i przekazywana do Zamawiającego w formie kserokopii do 5 dnia następnego miesiąca, b) zapewnienie wszelkich materiałów informacyjnych, pomocy itp. dla uczestników/czek projektu niezbędnych podczas prowadzenia wsparcia, c) udokumentowanie realizowanego zadania w formie fotografii cyfrowej i przekazanie Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją rozliczeniową d) stosowanie odpowiednich logotypów zgodne z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014 - 2020 wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego podczas prowadzenia wsparcia oraz podczas tworzenia dokumentacji związanej z realizacją Projektu, e) informowanie Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany. 3. Przewidywana ilość godzin wsparcia dla uczestników projektu wynosi 50 godzin zegarowych. 4. Konsultacje reedukacyjne z geografii realizowane będą w formie wsparcia indywidualnego, mającego na celu wsparcie specjalistyczne rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka. 5. Kategorie uczestników: a) wychowankowie pieczy zastępczej z terenu Powiatu Wrocławskiego, b) osoby niepełnosprawne. 6. Rozliczenie za prowadzone wsparcie będzie odbywać się raz w miesiącu na koniec każdego miesiąca, w którym prowadzone było wsparcie, na podstawie prawidłowego i pozytywnego zweryfikowania przez Zamawiającego rozliczenia tj.: a) listy podpisanej przez uczestników korzystających ze wsparcia, b) zatwierdzenie przez obie strony protokołu odbioru, c) poprawnie wystawionego rachunku/faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zadania publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku Wykonawców nie spełniających wymogów określonych w pkt. 3 SIWZ należy złożyć oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej. 1. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów: 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie, będzie dysponował zasobami tych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 1.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1 PZP. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także wymienione w punkcie 1 oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 1.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt.7.1. nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 3 SIWZ. 1.6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od Wykonawców dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, c) czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez Wykonawców wspólnego pełnomocnika, a także: a) określenie celu gospodarczego i zasad reprezentacji oraz odpowiedzialności w sposób czytelny, nie budzący żadnej wątpliwości, b) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia, c) oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz rękojmi i gwarancji, d) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać powinno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału. 5. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 6. Wszystkie w/w dokumenty (o ile to jest konieczne) składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Zamawiający informuje, że w przypadku dokumentów podanych w walucie innej niż PLN, przeliczanie wartości na walutę polską nastąpi na podstawie Tabeli A kursów średnich NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach