Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, Ul. Królowej Jadwigi
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 357 36 93
- Data zamieszczenia: 2020-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Ul. Królowej Jadwigi 43
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 357 36 93
REGON: 93042606000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu”. 2. Zamówienie składa się w części: Część 1 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Część 2 Specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi formie integracji sensorycznej. Część 3 Specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w formie treningu umiejętności społecznych. Część 4. Specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w formie rehabilitacji metodą Vojty. Szczegóły określono w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; b) pełnomocnictwa, c) formularz ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną