Przetargi.pl
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla mieszkańców Gminy Szydłowo

CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZYDŁOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 64-930 Jaraczewo, Jaraczewo 2A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48672115512 , fax. +48672115512
  • Data zamieszczenia: 2024-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZYDŁOWIE
    Jaraczewo 2A
    64-930 Jaraczewo, woj. wielkopolskie
    tel. +48672115512, fax. +48672115512
    REGON: 004611440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsszydlowo.naszops.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla mieszkańców Gminy Szydłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla mieszkańców Gminy Szydłowo w ramach projektu pn. Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” współfinasowanych przez Unie Europejską ze środków Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027. Działanie FEWP.06.13 Usługi społeczne i zdrowotne2. Powyższa usługa polegać będzie w szczególności na: • opracowaniu planu rehabilitacji klienta,• diagnostyce funkcjonalnej klienta,• planowaniu i prowadzeniu fizykoterapii,• planowaniu i prowadzeniu kinezyterapii,• kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu masażu,• rehabilitacji różnorodnych schorzeń, np. zespołów bólowych obręczy barkowej czy odcinka szyjnego kręgosłupa, stanach przeciążeniowych mięśni kończyn dolnych, • masażu w stanach napięć ramion i karku, stanach zapalnych ścięgien,• dobieraniu do potrzeb klienta wyrobów medycznych,• nauczaniu klientów posługiwania się wyrobami medycznymi,• nauczaniu klientów mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności.3. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania uczestnika na terenie Gminy Szydłowo.4. Planowana ilość usług w okresie ich świadczenia wynosi 972 godzin, tj. średnio 36 godzin miesięcznie.5. Usługi będą odbywały się 5 dni w tygodniu, w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 18:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi).6. Czas trwania usługi wynosi 60 minut bez wliczania czasu dojazdu do miejsca zamieszkania klienta.7. Warunkiem określenia planu rehabilitacji uczestnika przez fizjoterapeutę będzie zaświadczenie lekarskie o wymaganej rehabilitacji domowej. 8. Wykonawca będzie świadczył usługi na podstawie indywidualnych zleceń na wykonanie usługi, przekazanych przez Zamawiającego, precyzujących termin rozpoczęcia i zakończenia oraz wymiar godzin.9. Wykonawca musi zapewnić we własnym zakresie niezbędny do prawidłowego świadczenia usługi sprzęt typu: stół do masażu, przyrządy do ćwiczeń oraz inne niezbędne sprzęty.10. Realizacja usługi wymaga bezwzględnego przestrzegania wytycznych sanitarno-epidemiologicznych zarówno przez odbiorców usługi jak i Wykonawcę.11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Kart Pracy według wzoru przekazanego przez Zamawiającego, które będą stanowić załącznik do faktury/rachunku.12. Realizacja usługi powinna nastąpić w ciągu 7 dni od daty złożenia pisemnego zlecenia przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.15. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące wykonywania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).19. Zamawiający wskazuje, iż nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu braku możliwości koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85142100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W odniesieniu do zdolności zawodowej zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu fizjoterapeuty zgodnie z zapisami ustawy z dnia 25.09.2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (dla osób które uzyskały kwalifikacje przed wejściem w życie ustawy o zawodzie fizjoterapeuty – tytuł zawodowy technika fizjoterapii), posiadającą prawo do wykonywania zawodu tj. dysponującą aktualnym wpisem do Krajowego Rejestru Fizjoterapeutów potwierdzony nadanym numerem przez Krajową Izbę Fizjoterapeutów (ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na podstawie weryfikacji danych zawartych w portalu: https://kif.info.pl/rejestr/) oraz minimum 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług fizjoterapii dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale XVI SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach