Przetargi.pl
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy we wszystkie dni tygodnia.

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-680 Warszawa, ul. Żurawia 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6280712 , fax. 022 6269132
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
    ul. Żurawia 43 43
    00-680 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6280712, fax. 022 6269132
    REGON: 00215509500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy we wszystkie dni tygodnia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: a) Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla ok. 105 osób miesięcznie dla osób z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Dzielnicy Śródmieście, we wszystkie dni tygodnia w okresie od 1 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r. Przewidywana liczba godzin usług wynosi ok. 1 570 godz. miesięcznie (18 840 godzin przez okres 12 miesięcy). b) Specjalistyczne usługi opiekuńcze dostosowane do potrzeb dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami psychicznymi dla ok. 6 osób miesięcznie dla osób z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Dzielnicy Śródmieście, we wszystkie dni tygodnia w okresie od 1 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r. Przewidywana liczba godzin usług wynosi ok. 110 godz. miesięcznie (1 320 godzin przez okres 12 miesięcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 5 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych, wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć wypełnioną i podpisaną OFERTĘ (załącznik nr 1 do SIWZ) z załącznikami, które stanowią: a) Oświadczenie z art. 22 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); b) Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ); c) Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres świadczenia usług jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym zakresie z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ); Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot; d) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załączniki nr 5 i 6 do SIWZ); e) Oświadczenie dotyczące potencjału technicznego oraz o zapewnieniu dojazdu do podopiecznego we własnym zakresie (załącznik nr 7 do SIWZ); Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzami załączonymi do specyfikacji. f) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W związku z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 10, poz. 24) Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: a) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej. c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. d) odpis polisy ubezpieczeniowej aktualnej w czasie wykonywania umowy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz dowód opłacenia składki na cały okres ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje i doświadczenie osób wykonujących usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-srodmiescie.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach