Przetargi.pl
Świadczenie specjalistycznego poradnictwa logopedycznego dla mieszkańców Gminy Szydłowo

CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZYDŁOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 64-930 Jaraczewo, Jaraczewo 2A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 67 211 55 12 , fax. +48 67 211 55 12
  • Data zamieszczenia: 2024-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZYDŁOWIE
    Jaraczewo 2A
    64-930 Jaraczewo, woj. wielkopolskie
    tel. +48 67 211 55 12, fax. +48 67 211 55 12
    REGON: 004611440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsszydlowo.naszops.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie specjalistycznego poradnictwa logopedycznego dla mieszkańców Gminy Szydłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznego poradnictwa logopedycznego dla dzieci, młodzieży, osób starszych i osób z problemem afazji dla mieszkańców Gminy Szydłowo w ramach projektu pn. Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” współfinasowanych przez Unie Europejską ze środków Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027. Działanie FEWP.06.13 Usługi społeczne i zdrowotne.2. Powyższa usługa polegać będzie w szczególności na 1) przeprowadzenie konsultacji dotyczących rozwoju mowy, komunikacji, wybiórczości pokarmowej,2) Udzielanie wskazówek dot. rozwoju mowy i języka dla opiekunów,3) Instruktaż dot. wspierania dziecka w rozwoju,4) Prowadzenie dokumentacji.3. Usługi świadczone będą w miejscu wskazanym przez wykonawcę4. Planowana ilość usług w okresie ich świadczenia wynosi 1 215 godzin, tj. średnio 45 godzin miesięcznie. ( 27 miesięcy)5. Usługi będą odbywały się 5 dni w tygodniu, w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 18:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi).6. Czas trwania usługi wynosi 60 minut. 7. Wykonawca będzie świadczył usługi na podstawie indywidualnych zleceń na wykonanie usługi, przekazanych przez Zamawiającego, precyzujących termin rozpoczęcia i zakończenia oraz wymiar godzin.8. Wykonawca zapewni miejsce do świadczenia usługi we własnym zakresie, dostosowane do realizacji usługi i spełniające wymogi zawarte w standardach jakości usług społecznych w Gminie Szydłowo. Wykonawca w swoje ofercie zawrze jego adres. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Kart Pracy według wzoru przekazanego przez Zamawiającego, które będą stanowić załącznik do faktury/rachunku.10. Realizacja usługi powinna nastąpić w ciągu 7 dni od daty złożenia pisemnego zlecenia przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.13. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące wykonywania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).15. Zamawiający wskazuje, iż nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu braku możliwości koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W odniesieniu do zdolności zawodowej zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą kwalifikacje logopedy zgodnie z § 30 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku logopedy.2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale XVI SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach