Przetargi.pl
Świadczenie przez wykonawcę usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. Dworcowa 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7574052 , fax. 089 7574052
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Dworcowa 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7574052, fax. 089 7574052
    REGON: 00444574000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie przez wykonawcę usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez 1 (jednego) wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla 5 osób - mieszkańców Gminy Morąg, uczestników projektu systemowego pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, w wymiarze 350 godzin. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez asystenta rodziny w miejscu zamieszkania uczestników projektu, w dni robocze , w godzinach od 800 - 2200, co najmniej 2 razy w miesiącu, przy czym liczba godzin podczas wykonywania funkcji asystenta rodziny w danym dniu uzależniona będzie od potrzeb rodziny i diagnozy postawionej przez asystenta. Przewiduje się wypełnianie funkcji asystenta rodziny również w dni wolne od pracy ale tylko w sytuacji kryzysowej rodziny lub konieczności podjęcia interwencji. 3. Asystent rodziny zostanie zatrudniony przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Morągu na umowę - zlecenie. Usługi będą świadczone przez asystenta rodziny od daty podpisania umowy do 30.11.2011. 4. Wymiar godzin pracy zlecanych asystentom w trakcie trwania umowy może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu. W przypadku zmniejszenia wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. 5. Do obowiązków asystenta rodziny należeć będzie: wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania edukacyjne, propagowanie prawidłowych wzorców funkcjonowania społecznego poprzez edukację w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego, informowania rodziny o przysługujących formach pomocy i wsparcia ze strony instytucji i organizacji pozarządowych, korzystania z różnego typu placówek wsparcia, stymulowania klientów do samodzielnego rozwiązywania problemów rodziny, również metodą konferencji grupy rodziny, inicjowania działań zmierzających do zapobiegania izolacji społecznej. 6. Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów przejazdu do miejsca wykonywania przez nich usług asystenta rodziny. 7. Asystent rodziny prowadzić będzie wymaganą przez Zamawiającego dokumentację: dziennik pracy z osobą/rodziną, miesięczne zestawienie wizyt u osób objętych asystenturą z datą i ilością godzin przepracowanych z rodziną potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestnika projektu oraz miesięcznych kart czasu pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wykształcenie, podnoszenie kwalifikacji i doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-morag.pl, www.bip.morag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach