Przetargi.pl
Świadczenie powszechnych usług telefonicznych w III Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8319194/95 , fax. 022 5382549
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie
    ul. Senatorska 6/8 6/8
    00-917 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8319194/95, fax. 022 5382549
    REGON: 00001775600578
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie powszechnych usług telefonicznych w III Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie powszechnych usług telefonicznych z zachowaniem dotychczasowych numerów w: 1) Inspektoracie III Oddziału ZUS w Warszawie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Reymonta 20 - linie analogowe, 2) Inspektoracie III Oddziału ZUS w Warszawie z siedzibą w Pruszkowie przy ul. Ołówkowej 38 - linie analogowe, 3) Inspektoracie III Oddziału ZUS w Warszawie z siedzibą w Żyrardowie przy ul. Bankowej 1 - linie analogowe, 4) Punkcie Informacyjnym III Oddziału ZUS w Warszawie z siedzibą w Błoniu przy ul. Nowakowskiego 2/4 -linie analogowe, 5) Biurze Terenowym III Oddziału ZUS w Warszawie z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Sienkiewicza 45 - linia cyfrowa ISDN, 6) Inspektoracie III Oddziału ZUS w Warszawie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Reymonta 20 - linia cyfrowa ISDN, 7) Inspektoracie III Oddziału ZUS w Warszawie z siedzibą w Piasecznie przy ul. Puławskiej 34B - linia cyfrowa ISDN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 3.1.wykonali/wykonują należycie minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto powyżej 110 000,00 zł rocznie lub w ciągu kolejnych 12 miesięcy. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 4.1. posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia co najmniej 110 000,00 zł. Ocena spełniania warunków prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty na zasadzie spełnia/nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków i brak dokumentów na ich potwierdzenie spowoduje wykluczenie wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przygotowany ściśle według wzoru stanowiącego część III SIWZ . 1.1. Cenę ofertową należy podać w wysokości ostatecznej, po uwzględnieniu ewentualnych rabatów, upustów, itp., w formie cyfrowej i słownie w walucie polskiej, stosując zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru: Cena ( bez podatku VAT) + podatek VAT (określony procentowo) = cena całkowita (łącznie z podatkiem VAT). 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy przygotowany ściśle według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do części III SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowane ściśle według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do III części SIWZ. 4.Wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowane ściśle według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do III części SIWZ. 5. Aktualny/e/ odpis/y/ z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualny odpis wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z Ustawą Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U.04.171.1800 z późń. zm.), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę nie mniejszą niż 110 000,00 zł. 9. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem wartością (powyżej 110 000,00 zł brutto) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 4 do III części SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 10. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualny cennik usług telekomunikacyjnych. 12. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 4, 5, 6 i 10 - składa każdy z podmiotów. Dokumenty wymienione w pozostałych punktach składa wykonawca w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie. 13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zapisami niniejszego ogłoszenia oraz §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach