Przetargi.pl
Świadczenie powszechnych usług sprzątania w Zamiejscowym Ośrodku Dydaktycznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Grudziądzu

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Dział Administracyjno-Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6113090 , fax. 056 6542948
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Dział Administracyjno-Gospodarczy
    ul. Gagarina 11 11
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6113090, fax. 056 6542948
    REGON: 00000132400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rect.uni.torun.pl/dag/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie powszechnych usług sprzątania w Zamiejscowym Ośrodku Dydaktycznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w Zamiejscowym Ośrodku Dydaktycznym w Grudziądzu przy ul. Sienkiewicza 22, która będzie wykonywana wewnątrz budynku (łącznie z myciem okien), w okresie 12 miesięcy : od 1 lipca 2009 roku do 30 czerwca 2010 roku. 2.Usługa sprzątania polega na: 1) zapewnieniu wzorowej czystości budynków i wyposażenia znajdującego się w nich , 2) zaopatrywaniu toalet w materiały sanitarne (mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy i środki dezynfekujące) w ilości niezbędnej na 300 osób dziennie. 3. Charakterystyka budynków i wyposażenia : 1) Budynek główny (pokój kierownika, dziekanat, pokoje pracowników naukowych, sale wykładowe, sale seminaryjne, hole, klatki schodowe, toalety, pomieszczenia zajmowane przez Delegaturę Urzędu Marszałkowskiego oraz Spółkę Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe): a) powierzchnia 1950,8m?, b) podłogi (parkiet - 280m?, tarkiet - 720,8m?, glazura - 120m?, lastriko - 830m?), c) 115 sztuk okien o powierzchni 287,5m?, d) 115 parapetów drewnianych, e) 105 grzejników żeliwnych, 4 grzejniki typu konwektor, f) 115 drzwi drewnianych, które są pod opieką konserwatora zabytków, g) meble: - 61 krzeseł tapicerowanych, - 21 krzeseł obrotowych, - 3 stoły konferencyjne, - 60 regałów bibliotecznych, - 672 krzesła drewniane, - 24 krzesła klubowe, - 8 stolików okrągłych, - 314 stolików uczniowskich, - 68 stolików pod komputer, - 14 stolików kwadratowych, - 21 biurek, - 4 fotele, h) 64 mb balustrad, i) 6 luster o łącznej powierzchni 3,6m?, j) 9 tablic (zielonych) typu tryptyk w salach wykładowych, k) 4 tablice (białe) typu tryptyk w salach wykładowych, l) pojemniki na śmieci. 2) Hala sportowa (sala gimnastyczna, hol, szatnie, toalety, natryski, łącznik) a) powierzchnia 965m?, b) podłogi (glazura - 100 m?, parkiet - 865m?), c) ok.250m? okien, d) ok.50 mb parapetów lastriko, e) 14 sztuk grzejników konwektor. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następującym czasie: 1) Budynek główny - w dniach od poniedziałku do niedzieli po godzinie 16.00, z wyjątkiem świąt.W czasie przerwy w zajęciach dydaktycznych (lipiec, sierpień, wrzesień) sprzątanie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku i obejmować korytarze, pomieszczenia administracyjne, pomieszczenia Urzędu Marszałkowskiego i Spółki Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe, toalety na parterze i w piwnicy. Dokładny zakres usługi określi Kierownik Zamiejscowego Ośrodka Dydaktycznego. 2) Hala sportowa - w dniach od poniedziałku do piątku po godzinie 20.00, z wyjątkiem świąt i okresu wakacyjnego (lipiec, sierpień).W czasie przerwy w zajęciach dydaktycznych (lipiec, sierpień, wrzesień) sprzątanie 3 razy w tygodniu. Dokładny zakres usługi określi Kierownik Zamiejscowego Ośrodka Dydaktycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzątania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń wykonawcy dołączonych do oferty wg reguły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 oraz następujących dokumentów i oświadczeń mających na celu potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w ust. 1 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. po 14 grudnia 2008 roku, 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, 3) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały należycie wykonane; Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże zrealizowanie bądź realizowanie co najmniej dwóch usług o wartości przynajmniej 32 500 zł każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dołączy dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 4) Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 lub załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umk.pl/oferty/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach