Przetargi.pl
Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Sępólnie Krajeńskim

Urząd Skarbowy w Sępólnie Krajeńskim ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Kościuszki 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3888310 , fax. 52 3888323
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Sępólnie Krajeńskim
    ul. Kościuszki 22 22
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3888310, fax. 52 3888323
    REGON: 09316068800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl/us/sepolno-krajenskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Sępólnie Krajeńskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Sępólnie Krajeńskim w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, zwrotu potwierdzeń odbioru oraz przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy (zgodnie z Rozdziałem 8 - Doręczenia, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z póź. zm) oraz Rozdziałem 5 - Doręczenia, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r. poz. 749 z póź. zm)). 2.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy zaliczyć: a) powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym o wadze do 2000 g i zagranicznym (kraje Europy) o wadze do 100 g dla przesyłek listowych oraz o wadze do 10 kg dla paczek pocztowych, w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania, b) doręczanie zwrotów przesyłek listowych, które nie zostały doręczone adresatowi, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie Prawo pocztowe (Dz.U. z 2008 r. , Nr 189, poz. 159 z późn. zm.). 4. Szczegółowe warunki świadczenia usługi zostały zwarte w rozdziale XXII SIWZ Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. 5. Wykazane w formularzu ofertowym ilości przesyłek listowych każdego rodzaju, zostały określone szacunkowo na podstawie danych z ostatnich 12 m-cy (tj. od listopada 2011 r. do października 2012 r.) w celu obliczenia wartości oferty i nie są ilościami zobowiązującymi Zamawiającego. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek oraz zwrotów w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6. Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl/us/sepolno-krajenskie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach