Przetargi.pl
Świadczenie powszechnych usług pocztowych na potrzeby ZDiTM w Szczecinie

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4800444,4800434 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4800444,4800434, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie powszechnych usług pocztowych na potrzeby ZDiTM w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych na potrzeby Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (do każdego miejsca w kraju i za granicą) oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego (Nadawcy), które będą świadczone w dni robocze przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 2) Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia, rozumie się przesyłki listowe: a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, c) polecone - przesyłki rejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczane za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczane za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, g) gabaryt A - to przesyłki listowe o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm maksimum - żaden z rozmiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm, h) gabaryt B - to przesyłki listowe o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm. 3) Przez paczki pocztowe rozumie się paczki zwykłe - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii lub priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii, nadane w obrocie krajowym i zagranicznym, a) gabaryt A minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długości 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, b) gabaryt B minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 4) Wykonawca (Operator) zobowiązany jest świadczyć usługi codziennego odbioru przesyłek do wysyłki od Zamawiającego (miejsce odbioru Szczecin, ulica S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, Biuro Obsługi Interesanta - BOI, parter), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 13:00 - 15:00, przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (Operatora). 5) Odbiór z siedziby Zamawiającego (Nadawcy) przesyłek do wysyłki będzie każdorazowo dokumentowany przez przedstawiciela Wykonawcy pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych). 6) Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę (Operatora) od Zamawiającego (Nadawcę). 7) Zamawiający zobowiązuje się do: a) prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny i zgodny ze standardami określonymi w normach, b) sporządzania w dwóch egzemplarzach zestawień ilościowo - wartościowych nadanych przesyłek nierejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych, c) sporządzania w dwóch egzemplarzach zestawień ilościowo - wartościowych nadanych przesyłek rejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych, 8) Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, mogą być opłacane przy użyciu maszyn do frankowania. 9) Znaczek opłaty pocztowej zostanie zastąpiony pieczęcią wykonaną według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. 10) Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, tj. przekazania przesyłek ułożonych stroną adresową w tym samym kierunku, rejestrowanych - według kolejności wpisów w pocztowej książce nadawczej, lub zestawieniu ilościowym. 11) Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia zgodnie z adresem doręczenia. 12) Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona lub zaklejona. Opakowanie paczki powinno gwarantować zabezpieczenie przed dostępem do jej zawartości oraz uniemożliwiać uszkodzenie zawartości paczki w czasie przemieszczania. 13) Wykonawca (Operator) będzie doręczał do siedziby Zamawiającego (Nadawcy) pokwitowane odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki (potwierdzenie odbioru winno zawierać datę odbioru i czytelny podpis odbiorcy). 14) W przypadku nieobecności adresata pod wskazanym adresem odbioru, przedstawiciel Wykonawcy (Operatora) pozostawia zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki pocztowej (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę listową lub paczkę. Termin odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia. W przypadku nie podjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest Zamawiającemu (Nadawcy), wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata. 15) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi dostarczania przesyłek do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicami kraju. 16) Wykonawca (Operator) zobowiązany jest dostarczać pocztę do siedziby Zamawiającego (miejsce Szczecin, ulica S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, Biuro Obsługi Interesanta - BOI, parter), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 12:00. 17) Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający (Nadawca) może zgłosić do Wykonawcy (Operator) po upływie 14 dnia od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak, niż 12 miesięcy od dnia jej nadania. Termin udzielania odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 18) Za okres rozliczeniowy uznaje się miesiąc kalendarzowy. 19) Dane o planowanej ilości przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym mają charakter szacunkowy, stanowią element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązana do nadawania przesyłek w podanych ilościach. 20) W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641130001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy) w terminie do dnia 07.11.2012 r. do godziny 09:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO SA I ODDZIAŁ w Szczecinie nr rachunku 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone z ust. 2 pkt od 1 do 2 należy złożyć w kasie ZDiTM, pokój nr 19 (parter) od poniedziałku do piątku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach