Przetargi.pl
Świadczenie pomocy prawnej poprzez sporządzanie opinii prawnych na potrzeby Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych

Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-215 Warszawa, ul. Dolańskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 635 80 09 , fax. 22 635 53 81
  • Data zamieszczenia: 2012-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa
    ul. Dolańskiego 2 2
    00-215 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 635 80 09, fax. 22 635 53 81
    REGON: 01034470800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie pomocy prawnej poprzez sporządzanie opinii prawnych na potrzeby Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pomocy prawnej na rzecz Biura Prezesa ANR polegające na sporządzaniu opinii prawnych w szczególności w sprawach z zakresu prawa pracy, zamówień publicznych, prawa prasowego, prawa autorskiego i praw pokrewnych, prawa budowlanego i prawa karnego. Zlecenie sporządzenia konkretnej opinii będzie następowało w formie pisemnej. 2. Opinie będą sporządzane na piśmie. 3. Szczegółowe zasady dotyczące wykonania opinii będą każdorazowo wskazane w zleceniu sporządzenia konkretnej opinii. 4. Terminy sporządzania opinii powinny uwzględniać potrzeby Zamawiającego oraz możliwości Wykonawcy. Terminy te będą każdorazowo wskazane w zleceniu sporządzenia konkretnej opinii po ich uprzednim ustaleniu z Wykonawcą, z tym zastrzeżeniem, że termin sporządzenia konkretnej opinii, poza szczególnymi, uzasadnionymi przez Zamawiającego przypadkami, będzie nie krótszy niż 7 dni roboczych. 5. Zamawiający nie określa, ani maksymalnej, ani też minimalnej ilości opinii prawnych, które będą wykonywane w okresie realizacji zamówienia. Wykonawca winien wziąć to pod uwagę, oraz to, że ilość opinii prawnych wykonywanych w poszczególnych miesiącach może być różna. Jedynie pomocniczo na podstawie dotychczasowych doświadczeń Zamawiający może podać, że ilość opinii wykonywanych do tej pory w poszczególnych miesiącach wahała się od 2 do 5. Nie oznacza to jednak, że nie może ona być większa w trakcie realizacji zamówienia. 6.Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5 000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy przed upływem terminu do składania ofert dokonać przelewu bankowego z rachunku Wykonawcy na konto Zamawiającego w BGK w Warszawie Nr: 09 1130 1017 0020 1236 7320 0001 (decyduje data wpływu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 2 beneficjentem takich dokumentów musi być Agencja Nieruchomości Rolnych. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium w formie oryginału. Gdy z załączonej do oferty gwarancji lub poręczenia wynikać będzie, iż dla skuteczności zatrzymania przez Zamawiającego wadium niezbędne jest posiadanie przez niego oryginału gwarancji lub poręczenia Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub poręczenia. W innym przypadku wystarczającym jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać w swojej treści zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 i art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium (zaleca się wskazanie przepisów ustawy, tj. art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 46 ust. 5 tej ustawy) lub poprzez wskazanie co najmniej tych przepisów ustawy albo przynajmniej ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca traci też wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a tej ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach