Przetargi.pl
Świadczenie pogwarancyjnych usług serwisu, przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 00175 Warszawa, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5365705-06 , fax. 228 602 842
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny
    Al. Jana Pawła II 70
    00175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5365705-06, fax. 228 602 842
    REGON: 1061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie pogwarancyjnych usług serwisu, przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisu, przeglądów i napraw samochodów: KIA, FIAT, SUZUKI, DACIA, SKODA, eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR, wynikających z awarii technicznych i przeglądów okresowych, zgodnych z ustalonymi przez producenta warunkami eksploatacji. 2. Szczegółowy wykaz samochodów zawiera Załączniki nr 1 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zakres usług obejmuje: 1) wykonywanie przeglądów okresowych, 2) wykonywanie napraw wynikających z przeglądów, 3) wykonywanie napraw bieżących wynikłych w czasie eksploatacji, 4) wykonywanie bieżących konserwacji, 5) diagnostykę w tym serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia, 6) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizację, 7) dostawę i w razie potrzeby wymianę niezbędnych części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych. 4. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z „Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych” dla danego samochodu. 5. Naprawy będą wykonywane zgodnie z zakresem, każdorazowo określanym przez pracownika Zamawiającego wyznaczonego do kontaktów w sprawie realizacji umowy. 6. Zamawiający wymaga, aby usługi serwisu, przeglądów i napraw określone w ust. 3 wykonywane były pod jednym adresem w stacji obsługi, do której dojazd z siedziby lub powrót do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, według licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl, nie przekracza 10 km. 7. W razie konieczności holowania pojazdu w obrębie woj. mazowieckiego, w przypadku unieruchomienia spowodowanego awarią, Wykonawca na żądanie Zamawiającego dokona nieodpłatnie usługi holowania z miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego do stacji obsługi Wykonawcy, niezwłocznie lub najpóźniej w dniu następnym. 8. W razie konieczności holowania pojazdu spoza województwa mazowieckiego Wykonawca dokona odpłatnie usługi holowania z miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego do stacji obsługi Wykonawcy tego samego dnia lub najpóźniej w dniu następnym. Rozliczenia dokonywane będą na podstawie ceny za 1 km wynikającej z oferty Wykonawcy oraz liczby kilometrów dojazdu oraz powrotu do i z miejsca postoju niesprawnego samochodu, wyliczonych z i do najbliższej stacji obsługi wymienionej w zawartej z Wykonawcą umowie. Wyżej wymienione odległości wyznaczone zostaną na podstawie licznika odległości dla tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. 9. Szczegółowy zakres i warunki świadczenia pogwarancyjnych usług serwisu, przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Przy realizacji zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 5 osób realizujących zamówienie – tj. min. 4 osoby realizujące zamówienie w zakresie napraw mechanicznych samochodów i min. 1 osoba realizująca zamówienie w zakresie napraw elektrycznych i elektronicznych samochodów Zamawiającego. 11. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 10 oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Jeżeli Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego - zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdziału VII ust. 2 pkt 1) SIWZ (Załącznik nr 4 do SIWZ); b) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. d) Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach