Przetargi.pl
świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych Zamawiającego

Izba Celna w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-029 Gdynia, ul. Północna 9A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6669088 , fax. 058 6669226
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Gdyni
    ul. Północna 9A 9A
    81-029 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6669088, fax. 058 6669226
    REGON: 00014368500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: służba celna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: A. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) urządzeń biurowych Zamawiajacego. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji. C. Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia okreslone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Załącznik Nr 1 - sprawa 2532-PN-6/09 - opis przedmiotu zamówienia I. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych (naprawa, konserwacja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, wymiana części nietypowych) niżej wymienionych urządzeń biurowych. WYKAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH OBJĘTYCH POSTĘPOWANIEM Lp. Rodzaj Typ Ilość Lokalizacja 1. Kopiarka Xerox 425ST 5 Trójmiasto 2. Drukarka Xerox 3450DN 18 Trójmiasto 3. Drukarka Xerox 3450DN 2 poza Trójmiastem 4. Kopiarka Toshiba e-studio 165 8 Trójmiasto 5. Kopiarka Toshiba e-studio 230 2 Trójmiasto 6. Kopiarka Toshiba e-studio 230 1 poza Trójmiastem 7. Kopiarka Toshiba e-studio 232 6 Trójmiasto 8. Kopiarka Toshiba e-studio 352 5 Trójmiasto 9. Kopiarka Toshiba e-studio 450 2 Trójmiasto 10. Kopiarka Kyocera 1620 9 Trójmiasto 11. Kopiarka Kyocera 1635 2 Trójmiasto 12. Kopiarka Konica Bizhub 250 13 Trójmiasto 13. Drukarka Xerox 4510 4 Trójmiasto 14. Drukarka Lexmark c780N 1 Trójmiasto 15. Drukarka Samsung ML-4050N 6 Trójmiasto 16. Drukarka HP H470b 3 Trójmiasto 17. Drukarka Brother 8860 9 Trójmiasto 18. Drukarka Brother 8860 1 poza Trójmiastem 19. Drukarka Lexmark E250DN 13 Trójmiasto 20. Drukarka Kyocera FS-2000 DN 3 Trójmiasto 21. Faks Canon L-160 1 Trójmiasto 22. Drukarka Lexmark x502n 1 Trójmiasto 23. Drukarka Aficio cl3500dn 2 Trójmiasto 24. Drukarka Samsung scx4828fn 3 Trójmiasto 25. Drukarka Lexmark T632DN 1 Trójmiasto 26. Drukarka Lexmark T642DN 7 Trójmiasto 27. Drukarka Lexmark T642DN 1 poza Trójmiastem 28. Drukarka Lexmark E352 7 Trójmiasto 29. Drukarka Brother 5250 25 Trójmiasto 30. Drukarka Brother 5250 4 poza Trójmiastem 31. Drukarka HPLJ 3380 5 Trójmiasto 32. Drukarka HPLJ 3300 1 Trójmiasto 33. Kopiarka Canon 1020 1 Trójmiasto 34, Kopiarka Canon 1550 8 Trójmiasto 35. Kopiarka Canon 1550 2 poza Trójmiastem 36. Kopiarka Canon 6512 3 Trójmiasto 37. Kopiarka Gestetner 2615 1 Trójmiasto 38. Kopiarka Gestetner 2822 5 Trójmiasto 39. Kopiarka Gestetner 2822 1 poza Trójmiastem 40. Kopiarka Toshiba 1550 12 Trójmiasto 41. Kopiarka Toshiba 1550 3 poza Trójmiastem 42. Kopiarka Toshiba 3550 11 Trójmiasto 43. Kopiarka Toshiba 3550 2 poza Trójmiastem 44. Kopiarka Toshiba 3560 2 Trójmiasto 45. Kopiarka Toshiba 3560 1 poza Trójmiastem 46. Kopiarka Toshiba 5560 2 Trójmiasto 47. Drukarka HPLJ 8150 4 Trójmiasto 48. Drukarka HPLJ 4550 2 Trójmiasto 49. Drukarka Kyocera 800 1 Trójmiasto 50. Drukarka Kyocera 3700 2 Trójmiasto 51. Drukarka Lexmark OPTRA 6 Trójmiasto 52. Drukarka HPLJ 1200 21 Trójmiasto 53. Drukarka HPLJ 1200 4 poza Trójmiastem 54. Drukarka HPLJ 1300 11 Trójmiasto 55. Drukarka HPLJ 1300 3 poza Trójmiastem 56. Drukarka HPLJ 2300DN 27 Trójmiasto 57. Drukarka HPLJ 2300DN 4 poza Trójmiastem 58. Drukarka OKI 321 1 Trójmiasto 59. Drukarka OKI 3390 19 Trójmiasto 60. Drukarka OKI 3390 2 poza Trójmiastem 61. Drukarka Printronix 5250 2 Trójmiasto 62. Drukarka Canon IP 90 12 Trójmiasto 63. Drukarka Canon IP 90 2 poza Trójmiastem 64. Drukarka Canon IP 8500 1 Trójmiasto 65. Drukarka Canon IP 80 1 Trójmiasto 66. Drukarka HPLJ 1022 3 Trójmiasto 67. Drukarka HPLJ 2420 1 Trójmiasto 68. Drukarka HPLJ 340 1 Trójmiasto 69. Drukarka HPLJ 6122 1 Trójmiasto 70. Drukarka HPLJ 6L 8 Trójmiasto 71. Drukarka HPLJ 7140 2 Trójmiasto 72. Drukarka HPLJ M1522 1 Trójmiasto 73. Drukarka HPLJ 2015 1 Trójmiasto 74. Drukarka HPLJ 1320 2 Trójmiasto 75. Drukarka PageMaster 2400 2 Trójmiasto 76. Drukarka HPLJ 4650 1 Trójmiasto 77. Faks Canon B100 5 Trójmiasto 78. Faks Canon B150 3 Trójmiasto 79. Faks Canon B150 2 poza Trójmiastem 80. Faks Canon B155 10 Trójmiasto 81. Faks Canon B155 2 poza Trójmiastem 82. Faks Canon L180 1 poza Trójmiastem 83. Faks Canon L120 1 Trójmiasto 84. Faks Canon L200 5 Trójmiasto 85. Faks Canon L250 2 Trójmiasto 86. Faks Canon L290 10 Trójmiasto 87. Faks Canon L290 1 poza Trójmiastem 88. Faks Canon L295 6 Trójmiasto 89. Faks Canon L300 2 Trójmiasto 90. Faks Brother 2920 11 Trójmiasto 91. Faks Brother 2920 1 poza Trójmiastem 92. Faks Panasonic Kx-FL613P 1 Trójmiasto 93. Faks Panasonic Kx-MF131 1 Trójmiasto 94. Drukarka HPLJ 3300 1 Trójmiasto 95. Drukarka HPLJ 3330 1 Trójmiasto 96. Drukarka HPLJ 4100 2 Trójmiasto 97. Drukarka HPLJ 4100 1 poza Trójmiastem 2. Serwis urządzeń winien obejmować: A/ konserwację urządzenia wraz z RADF/ADF tj. - sprawdzenie i regulacja pracy urządzenia oraz przesmarowanie elementów ruchomych. Wyczyszczenie zespołów urządzenia, wnętrza i obudowy. B/ naprawę nw. zespołów: - zespołu kserograficznego, - zespołu napędu papieru, - zespołu napędu głównego, - zespołu napędu skanera, - zespołu napędu optyki, - zespołu utrwalania, - zespołu transportu papieru, - zespołu sterowania, - zespołu wywoływania, - zespołu dupleksu, - zespołu RADF/ADF, - zespołu sortera, - zespołu LCC C/ naprawy nietypowe - nie wymienione w punkcie B D/ dostawę i wymiana materiałów eksploatacyjnych: - Bęben światłoczuły: - Toshiba 165 - Toshiba 230 - Toshiba 232 - Toshiba 352 - Toshiba 450 - Konica Bizhub 250 Listwa czyszcząca bęben: - Toshiba 165 - Toshiba 230 - Toshiba 232 - Toshiba 352 - Toshiba 450 - Konica Bizhub 250 - Deweloper: - Toshiba 165 - Toshiba 230 - Toshiba 232 - Toshiba 352 - Toshiba 450 - Konica Bizhub 250 E/ dostawę i wymiana części nietypowych II. Wymagania dodatkowe: A/ Wykonawca zapewnia dyspozycyjność - zlecenia realizowane będą zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w miejscu użytkowania sprzętu. B/ Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego zdiagnozowania przyczyn awarii, przedstawienia zakresu naprawy i jej kosztów w formie pisemnej w terminie 24 godzin, licząc od momentu otrzymania zawiadomienia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefaksu. C/ Wykonawca zobowiązany jest przystąpić i dokonać naprawy, konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych w terminie 48 godzin, licząc od momentu otrzymania zlecenia przekazanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefaksu. D/ w przypadku, gdy czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni robocze licząc od dnia otrzymania zlecenia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o nie gorszych parametrach w miejsce przeprowadzanej naprawy wraz ze sterownikami i instrukcją w języku polskim. E/ Wykonawca zobowiązany jest do stosowania oryginalnych części zamiennych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania części/materiałów równoważnych do oryginalnych, przy czym ich parametry nie mogą być gorsze od parametrów części/materiałów oryginalnych. Obowiązek udokumentowania równoważności stosowanych części spoczywa na Wykonawcy. F/ za wykonane prace Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji. G/ Do rozliczenia napraw i konserwacji ujętych w pkt. 2/A, 2/B, 2/C Opisu Przedmiotu Zamówienia ma zastosowanie stawka 1 roboczogodziny Wykonawcy. H/ Do rozliczania kosztów wymiany materiałów eksploatacyjnych ujętych w pkt.2/D Opisu Przedmiotu Zamówienia stosuje się stawkę 1 roboczogodziny oraz cenę materiałów eksploatacyjnych zgodnie z ofertą Wykonawcy. I/ Do rozliczania kosztów usługi wymiany części nietypowych zgodnie z pkt.2/E Opisu Przedmiotu Zamówienia stosuje się stawkę 1 roboczogodziny Wykonawcy. Naliczanie kosztów zakupu części nietypowych przez Wykonawcę dla potrzeb Zamawiającego wykonuję się na podstawie faktury VAT dotyczącej zakupu części przez Wykonawcę oraz nalicza się marżę zgodnie z ofertą Wykonawcy. Wykonawca na prośbę Zamawiającego ma obowiązek niezwłocznego przesłania faktury VAT dotyczącej zakupu części do siedziby Zamawiającego (dopuszczalna jest możliwość przesłanie faktury za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefaksu). Naliczanie marży spoczywa po stronie Wykonawcy. J/ za dojazd do miejsca lokalizacji sprzętu biurowego na terenie Trójmiasta, Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów dojazdu niezależnie od lokalizacji siedziby Wykonawcy. W przypadku sprzętu biurowego usytuowanego w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego mających siedzibę poza Trójmiastem, Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów dojazdu. Obliczenie wysokości kosztów dojazdu następuje poprzez przemnożenie ilości kilometrów przez stawkę za 1 kilometr przebiegu pojazdu osobowego o pojemności skokowej silnika do 900 cm3 określonej w § 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25.03.2002r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów nie będących własnością pracodawcy. (Dz. U Nr 27, poz. 271 z późn. zm.) Przyjmuje się następujące odległości do: - OC w Kwidzynie - 97 km - OC Starogard Gdański - 65 km - OC Starogard Gdański Miejsce Wyznaczone w Tczewie - 52 km - UC w Słupsku - 107 km - OC w Chojnicach - 120 km - OC w Ustce - 120 km - OC we Władysławowie - 38 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia/wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB ICH SPEŁNIENIA: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. złożą ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP 3. złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiajacego Sposób oceny: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcą na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wg. formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Imienny wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywania zamówienia. 4. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym (ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16-11-2006 r. o opłacie skarbowej - Dz.U.Nr 225, poz. 1635 z późn. zm). Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (pieczęć firmowa lub czytelny podpis lub pieczęć imienna i nieczytelny podpis). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stawka roboczogodziny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach