Przetargi.pl
Świadczenie pogwarancyjnej obsługi serwisowej gamma kamery Any Skan S

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04749 Warszawa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 735 145 , fax. 226 131 992
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2
    04749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 735 145, fax. 226 131 992
    REGON: 1066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie pogwarancyjnej obsługi serwisowej gamma kamery Any Skan S
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pogwarancyjnej obsłudze serwisu gamma kamery Any Scan S z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym zakresie wymogów i standardów. 2. Do zadań Wykonawcy należeć będzie utrzymanie gamma kamery w pełnej sprawności eksploatacyjnej polegającej na wykonywaniu czynności przeglądowo – konserwacyjnych: - Okresowe przeglądy gamma kamery Any Skan S firmy Mediso 2, 2 razy w roku zgodnie z zaleceniami producenta. - Nieograniczona liczba napraw (w tym naprawy zdalne przez internet) i przyjazdy serwisu w przypadku awarii. - Pełna gotowość serwisu do dyspozycji użytkownika. - Reakcja serwisu w przypadku awarii do 48 godzin (wyłączając święta i dni wolne od pracy) - Części zamienne użyte podczas każdej naprawy i przeglądu do kwoty 200,00 złotych netto będą dostarczane bezpłatnie. - Aktualizacja oprogramowania gamma kamery. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zobowiązany do: Minimalny zakres przeglądu serwisowego Gamma kamery Any Scan S Testy bezpieczeństwa a) Wyłączniki bezpieczeństwa (Emergency STOP) b) Słuchowa ocena układów napędowych i sprawdzenie luzów c) Zabezpieczenia antykorozyjne kolimatorów d) Układ śledzenia konturu pacjenta (Body contour) Czynności przeglądowe i konserwacyjne a) Czyszczenie wnętrza komputera akwizycyjnego i detektorów (2 razy w roku) b) Czyszczenie wnętrza komputera stacji opisowej (1 raz w roku) c) Porządkowanie bazy badań (archiwizacja) d) Smarowanie śruby napędowej detektora oraz powierzchni ślizgowych (2 razy w roku) e) Czyszczenie powierzchni stykowych body contour f) Wentylatory g) Okablowanie h) Bramka EKG i) Wymiana kolimatorów j) Wózki kolimatorów, koła, hamulce k) Wizualna ocena palety łóżka pacjenta l) Pasek napędowy i rolki prowadzące palety łóżka pacjenta ł) System komunikacji INTERCOM (mikrofony, głośniki) Kalibracje a) Wysokie napięcie (HV calibration) b) Dostrojenie fotopowielaczy (PMT calibration) c) Energia izotopów (spectrum setup) d) Macierze korekcyjne energii i jednorodności dla poszczególnych izotopów e) Precyzja środka obrotu 90, 102, 180 (COR calibration) f) Korekcja liniowości przestrzennej (1 raz w roku) Kontrola jakości a) Rozdzielczość energetyczna (FWHM) b) Jednorodność c) Bar-fantom d) Precyzja środka obrotu 90, 102, 180 e) Wewnętrzna liniowość przestrzenna (1 raz w roku) f) Wewnętrzna rozdzielczość przestrzenna (1 raz w roku) g) Rozdzielczość tomograficzna (1 raz w roku) h) Całościowa ocena systemu fantomem Jaszczaka (1 raz w roku) 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 6. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówieni publicznego. 7. Termin płatności wynosi 60 dni. 8. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 9. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 10. Podwykonawstwo 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionym załącznikiem – Formularzem Cenowym. 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. Dotyczy pkt. 1.2 i 1.3: a) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych oświadczeniach, b) w przypadku konsorcjum, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz barak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.4 Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach