Przetargi.pl
Świadczenie ochrony ubezpieczniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy Krapkowice w okresie 36 miesięcy od 2020r. do 2022r.

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 466 800 , fax. 774 466 888
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 774 466 800, fax. 774 466 888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krapkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie ochrony ubezpieczniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy Krapkowice w okresie 36 miesięcy od 2020r. do 2022r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: ,,Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów w okresie 3 lat od 2020r. do 2022r. 1.2 Zadanie C: Ubezpieczenia Pojazdów w tym: - Ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych(CPV 66 51 6100-1) - Ubezpieczenia Auto Casco ASS (CPV 66 51 4110-0) - Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów (CPV 66 512100-3) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.3 Części zamówienia: 1.3.1.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 1.4.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach. Rozdział IV-Karta ryzyka i Rozdział V-Umowa generalna niniejszej SIWZ. 1.5.W zakresie nieuregulowanym w SIWZ zastosowanie mają odpowiednie Ogólne Warunki Ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach określonych w Ustawie z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2019, poz. 381 z późn. zm.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że każdy wykonawca spełnia warunek określony powyżej. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz o których mowa w punkcie 6- SIWZ przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wykazują zgodnie wszyscy wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wymagane oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Na wezwanie zamawiającego zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedkłada również dokumenty określone w punkcie 7 SIWZ Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo; Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale lub kopi poświadczonej przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach