Przetargi.pl
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczenia pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu

Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, Skoki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7421988, 7422494 , fax. 95 7421988, 7422494
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
    Skoki 21
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7421988, 7422494, fax. 95 7421988, 7422494
    REGON: 21046697700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczenia pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie A - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Zadanie B - Ubezpieczenia mienia w tym: ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w tym wandalizmu (zniszczenia mienia, niepozostające w związku z kradzieżą lub włamaniem) dewastacji, szyb od stłuczenia; ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich. Zadanie C - Ubezpieczenia pojazdów w tym: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenia Auto Casco, ubezpieczenia NNW kierowców i pasażerów. Szczegółowy zakres ubezpieczenia opisany został w OPZ, stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – Ubezpieczyciele posiadający uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej i prowadzący aktualnie działalność ubezpieczeniową co najmniej w zakresie związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia w myśl ustawy Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca – Ubezpieczyciel wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach określonych w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2019 poz. 381) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, warunek musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1.3 POLEGANIE NA POTENCJALE INNYCH PODMIOTÓW Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku grupy Wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia ustanawiając wspólnego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ust.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 6.1.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie. 6.3.1.W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 6.1 SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia wskazanych w pkt 6.2 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert Wstępne Oświadczenie. (Wzór oświadczenia stanowią druki: Druk nr 1.1, Druk nr 1.2 i Druk nr 1.3 do SIWZ. 7.7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców. 7.8. Zamawiający ocenia czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22 ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.7.2.1.-7.2.3 SIWZ 7.9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 7.9.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 7.9.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe. 7.10 Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.11 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( rozumianych jako brak podstaw do wykluczenia z postępowania) dokonywana będzie wg formuły ,,spełnia” / nie spełnia” z zastrzeżeniem Art 26 ust.3 ustawy Pzp na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę. 7.12. Oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych powyżej, wykonawca dostarczy również: - Formularz oferty wypełniony ściśle według załączonego wzoru i w sposób określony w pkt 9 niniejszej INSTRUKCJI. 9.1 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia określonym w pkt 4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Ofertę stanowi wypełniony formularz „Oferta” wraz z załącznikami zamieszczony w Rozdziale III SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty: Projekt umowy ubezpieczenia obejmujący: a. Projekt umowy generalnej wg wzoru zamieszczonego w Rozdziale V Specyfikacji b. Szczególne Warunki Ubezpieczenia uwzględniające oczekiwane warunki ubezpieczenia podane w Rozdziale IV Specyfikacji – Opis przedmiotu zamówienia, oraz postanowienia uwzględniające włączenie do zakresu ochrony Rozszerzeń Ochrony Ubezpieczeniowej (jeżeli są wymagane dla danego rodzaju ubezpieczenia) oraz „Klauzul brokerskich” ; 9.3 Wraz z ofertą powinny być złożone: 9.4 Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami pkt 7; -Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; -Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku pełnomocnictw substytucyjnych (kolejnych) należy dołączyć pełnomocnictwo/pełnomocnictwa pierwotne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach