Przetargi.pl
Świadczenie obsługi technicznej i napraw bieżących samochodów będących własnością lub użytkowanych przez Zamawiającego

Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Rydygiera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6413400, , fax. 56 4621334
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
    ul. Rydygiera 15/17
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6413400, , fax. 56 4621334
    REGON: 87029873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie obsługi technicznej i napraw bieżących samochodów będących własnością lub użytkowanych przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi technicznej i napraw bieżących zgodnie z procedurą producenta pojazdów marki Mercedes, Volkswagen, Citroen i Iveco, będących własnością lub użytkowanych przez Zamawiającego: 1) w zakresie transportu uszkodzonego pojazdu do miejsca naprawy (o ile dotyczy) 2) w zakresie obsługi technicznej obejmującej w szczególności: a) wykonywanie gwarancyjnej i pogwarancyjnej obsługi serwisowej (w szczególności przeglądów) pojazdów, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu; b) przedstawianie Zamawiającemu potrzeby wykonania innych czynności obsługi; 3) w zakresie napraw bieżących obejmujących w szczególności: a) wykonywanie wszystkich napraw bieżących pojazdów, w tym wymiana części zamiennych lub wymiana (uzupełnienie) materiałów eksploatacyjnych, z wyłączeniem napraw blacharskich i lakierniczych; b) wykonywanie wszelkich napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem urządzeń w pojeździe używając oprogramowania komputerowego autoryzowanego przez producenta pojazdu c) wykonywanie procedury kodowania elementów chronionych oraz przeprowadzanie oprogramowania aktualizacji sterowników używając diagnostycznego oprogramowania autoryzowanego przez producenta pojazdów d) przedstawianie Zamawiającemu potrzeby wykonania wszelkich innych czynności wymaganych dla prawidłowej, bezpiecznej i bezawaryjnej eksploatacji przez Zamawiającego naprawianego pojazdu, dla pojazdów objętych przedmiotowym zamówieniem, których wykaz stanowi Załączniki nr 1 do SIWZ. Liczba pojazdów będących przedmiotem zamówienia ma charakter wyłącznie orientacyjny, a tym samym może ulec zmianie zarówno przed udzieleniem zamówienia, jak i w trakcie jego realizacji. 2. Przez pojęcie napraw bieżących samochodów rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu. 3. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. 4. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę. 5. Zamawiający szacuje wykorzystanie w trakcie realizacji zamówienia (w okresie obowiązywania Umowy) szacunkowo 700 roboczogodzin, z czego na; Zadanie 1: Obsługa techniczna oraz naprawy bieżące samochodów marki Volkswagen – 350 roboczogodzin Zadanie 2: Obsługa techniczna oraz naprawy bieżące samochodów marki Mercedes – 250 roboczogodzin Zadanie 3: Obsługa techniczna oraz naprawy bieżące samochodów marki Citroen – 50 roboczogodzin, Zadanie 4:Obsługa techniczna oraz naprawy bieżące samochodów marki Iveco – 50 roboczogodzin. Ilość napraw, rbh itp. będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego. Usługa winna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych jednostkowych zleceń kierowanych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędną fachową wiedzę i doświadczenie oraz wszelkie niezbędne środki, narzędzia i zasoby, w tym kadrowe do wykonania serwisu objętego niniejszym postępowaniem zgodnie z dokumentacją technologiczną producenta danej marki pojazdu. 7. Wykonawca i/lub podwykonawca zobowiązany jest do dysponowania przez cały okres świadczenia usług a) co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje w zakresie obsługi specjalistycznych komputerowych urządzeń diagnostycznych, b) co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje w zakresie elektroniki samochodowej i wysokich napięć, c) co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje w zakresie diagnostyki i naprawy układu przenoszenia napędu (silnik, skrzynia biegów), d) co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje w zakresie naprawy elementów podwozia (zawieszenie, układ hamulcowy), e) co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje w zakresie przeglądów (wymiana oleju, płynów, wykonywanie czynności serwisowych zgodnie z obsługą serwisową odpowiednia do przebiegu i wieku pojazdu przewidzianych przez producenta pojazdu). Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedną kwalifikację zawodową, istotą jest dla Zamawiającego, aby Wykonawca/podwykonawca dysponował osobą/osobami, która/które posiada/posiadają wymagane powyżej kwalifikacje. 8. Wykonawca i/lub podwykonawca zobowiązany jest do dysponowania przez cały okres świadczenia usług co najmniej jedną stacją obsługi posiadającą: a) pełne zabezpieczenie w urządzenia, narzędzia specjalne niezbędne do wykonywania czynności obsługowo-naprawczych i wszystkich czynności kontrolno- regulacyjnych zachowując procedury serwisowe producenta pojazdów, a co najmniej w: • stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego; • ścieżkę diagnostyczną do kontroli i regulacji układu jezdnego; • urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji; b) komputer, urządzenia i oprogramowanie autoryzowane przez producenta pojazdów do pełnej diagnostyki silnika i części elektronicznych; c) co najmniej trzy stanowiska umożliwiające naprawę kilku pojazdów równocześnie, z których każde jest wyposażone w podnośnik umożliwiający podniesienie całego samochodu lub kanał, 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zapewniającej Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie pojazdów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 10. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 50112100-4 Usługi w zakresie napraw samochodów 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania: 1) Zadanie 1: Obsługa techniczna oraz naprawy bieżące samochodów marki Volkswagen 2) Zadanie 2: Obsługa techniczna oraz naprawy bieżące samochodów marki Mercedes 3) Zadanie 3: Obsługa techniczna oraz naprawy bieżące samochodów marki Citroen, 4) Zadanie 4: Obsługa techniczna oraz naprawy bieżące samochodów marki Iveco. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 12. Miejsce realizacji zamówienia: stacja obsługi wskazana przez Wykonawcę: 1) zlokalizowana w odległości nie większej niż 90 km od siedziby Zamawiającego - właściwa do realizacji usługi dla pojazdów marki Volkswagen, Citroen, Iveco 2) zlokalizowana w odległości nie większej niż 130 km od siedziby Zamawiającego-właściwa dla pojazdów marki Mercedes * Odległość musi być zgodna ze wskazaniami udostępnionymi w serwisie Google Mapy (www.maps.google.com),przy uwzględnieniu najkrótszej trasy z siedziby Zamawiającego do zakładu Wykonawcy, przy zastosowaniu opcji mierzenia odległości „pojazdem” w dniu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość usunięcia drobnych napraw i awarii nie wymagających zaplecza warsztatowego w miejscu postoju samochodów. Koszt dojazdu w celu wykonania ww. usługi i powrotu do swojej siedziby ponosi Wykonawca. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób świadczących przedmiotowe usługi, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy czynności wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia: • obsługa w zakresie specjalistycznych, komputerowych urządzeń diagnostycznych, • obsługa w zakresie elektroniki samochodowej i wysokich napięć, • obsługa w zakresie diagnostyki i naprawy układu przenoszenia napędu (silnik, skrzynia biegów), • obsługa w zakresie naprawy elementów podwozia (zawieszenie, układ hamulcowy), • obsługa w zakresie przeglądów (wymiana oleju, płynów, wykonywanie czynności serwisowych zgodnie z obsługą serwisową odpowiednią do przebiegu i wieku pojazdu przewidzianych przez producenta pojazdu). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, imiennego wykazu ww. osób wraz z określeniem wykonywanych przez nie czynności oraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na podstawie umowy o pracę i podaniem rodzaju umowy o pracę (umowa na czas określony/ nieokreślony, wymiar etatu). Oświadczenie powinno zawierać ponadto: • dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, • podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Analogiczny wykaz osób wraz z oświadczeniem dotyczącym zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę i nie zaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w terminie 7 dni, na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudniania ww. osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający w trakcie realizacji umowy, uprawniony jest do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób odpowiedzialnych za wykonywanie obsługi technicznej i napraw samochodów w zakresie obsługi specjalistycznych, komputerowych urządzeń diagnostycznych, elektroniki samochodowej i wysokich napięć, diagnostyki i naprawy układu przenoszenia napędu (silnik, skrzynia biegów), naprawy elementów podwozia (zawieszenie, układ hamulcowy), przeglądów (wymiana oleju, płynów). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanego dokumentu w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności i obłożone będzie sankcją wskazaną w ogólnych warunkach umowy. Za niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób w zakresie ww. czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci możliwości odstąpienia od umowy, obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w ogólnych warunkach umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokument należy złożyć w formie oryginału. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej (pkt 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p., każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.przetargi.bieganski.org, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach