Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg
- Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6406303 , fax. 055 6406300
- Data zamieszczenia: 2012-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
ul. Mickiewicza 39 39
82-400 Sztum, woj. pomorskie
tel. 055 6406303, fax. 055 6406300
REGON: 00052897100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie obsługi prawnej dla potrzeb Burmistrza Miasta i Gminy Sztum, Urzędu Miasta i Gminy Sztum i Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 1. Przez obsługę prawną rozumie się świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy o radcach prawnych i ustawy prawo o adwokaturze, a w szczególności : a)opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów umów zawieranych z kontrahentami zewnętrznymi. b)Wydawanie opinii prawnych na wniosek Burmistrza i podległych mu pracowników. c)Opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów uchwał Rady Miejskiej. d)Opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów decyzji administracyjnych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Burmistrza. e)Świadczenie porad prawnych w sprawach związanych z realizacją ustawowych zadań Burmistrza, o które będą się zwracać pracownicy. f)Wydawanie opinii prawnych z zakresu zatrudniania i zwalniania pracowników Urzędu oraz osób dla których Burmistrz jest pracodawcą. g)Opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami dokumentów wewnętrznych Urzędu: regulaminów, instrukcji, zarządzeń Burmistrza. h)Obsługę prawną sesji Rady Miejskiej. i)Mediacje w sprawach spornych po stronie Zamawiającego. j)Zastępstwo procesowe i prawne w sprawach cywilnych, gospodarczych i administracyjnych, prowadzonych przez Zamawiającego. k)Obsługę prawną spraw administracyjnych, kadrowych i finansowych Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty . l)Prowadzenie dokumentacji obsługi prawnej w zakresie prowadzonych spraw z zastrzeżeniem, że dokumentacja źródłowa winna znajdować się w siedzibie Zamawiającego. m)Wyrażenie opinii prawnej następuje poprzez następującą adnotację na projekcie dokumentu: Pod względem formalno-prawnym nie budzi zastrzeżeń. Podpis opiniującego. n)Wykonywanie innych czynności związanych z ochroną interesów prawnych Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia świadczonych usług poprzez: a)Zapewnienie możliwości świadczenia usługi prawnej w wymiarze 6 godzin dziennie tj. od 800 do 1400 przez 3 dni w tygodniu tj. poniedziałek, środa i czwartek w siedzibie Zamawiającego b)Zapewnienia, że osoby świadczące usługę obsługi prawnej będą przeszkolone w zakresie bhp oraz będą posiadały aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania usługi c)Zamawiający przewiduje możliwość konsultacji telefonicznej, meilowej, faxem 3. Terminy i godziny Sesji Rady Miejskiej ustalane będą odrębnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 3.600,00 zł (słownie złotych :trzy tysiące sześćset) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w zapisie art.46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach wskazanych w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kadra
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi prawnej w Pomorskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Gdańsku
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Oddziału Regionalnego AMW w Gdyni
Dodano: 2016-01-14 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej
Dodano: 2015-12-22 - Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Tczewie w latach 2016 - 2018
Dodano: 2015-11-13 - Obsługa notarialna obejmująca czynności notarialne dotyczące przeniesienia prawa własności na rzecz Skarbu Państwa części gruntów trwale zajętych pod inwestycje w ramach Projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
Dodano: 2015-04-27 - Doradztwo prawne i finansowe w procesie wyboru banku - gwaranta i organizatora emisji obligacji przez Gdańskie Melioracje Spółka z o.o.
Dodano: 2015-03-30 - Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Tczewie
Dodano: 2015-02-02 - Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania Działań 1.4-4.1, 3.1, 4.2, 4.4, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4.1, 5.4.2, 6.1, 8.1, 8.2, Pilotaż /Wsparcie na pierwsze wdrożenie wynalazku /w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz zadań związanych z programami zakończonymi Phare, SPO RZL, SPO WKP.
Dodano: 2014-11-28 - Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania OP1 RPO WP 2007-2013 (bez Działania 1.3)
Dodano: 2014-06-27 - świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej działalności prowadzonej przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. Sygn. akt 04/PN/2014
Dodano: 2014-03-07