Przetargi.pl
Świadczenie na terenie Dzielnicy Żoliborz w okresie styczeń - grudzień 2010 specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z chorobą Alzheimera Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 206 000 EURO Nr postępowania 12 / 2009

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-644 Warszawa, ul. Henryka Dembińskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5692800 , fax. 833 64 24
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
    ul. Henryka Dembińskiego 3 3
    01-644 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5692800, fax. 833 64 24
    REGON: 00200420300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-zoliborz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie na terenie Dzielnicy Żoliborz w okresie styczeń - grudzień 2010 specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z chorobą Alzheimera Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 206 000 EURO Nr postępowania 12 / 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    8. Opis przedmiotu zamówienia. 8.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz podopiecznych Ośrodka specjalistycznych usług opiekuńczych u osób z chorobą Alzheimera oraz otępieniem starczym. Celem usług jest poprawa funkcjonowania osób chorych oraz pomoc ich rodzinom. Szczegółowy zakres usługi zawiera załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 8.2. Zamawiający przewiduje następującą wielkość przedmiotu zamówienia: a) ok. 15 osób miesięcznie objętych usługami, b) ok. 5 500 godzin usług. 8.3. W skali innej niż rok (o ile wystąpi) wielkość przedmiotu zamówienia obliczona zostanie odpowiednio do potrzeb. 8.4. W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby godzin usług/osób podanych w pkt 8.2. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia, nie będzie skutkowało jakąkolwiek odpowiedzialnością Zamawiającego. 8.5. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ustawą o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004r. (Dz. U. z 2008r. Nr 115, poz. 728 ze zm.) i wydanymi na jej podstawie przepisami. 8.6. Usługi będą świadczone przez 7 dni tygodnia. 8.7. Zlecenie realizacji usług na rzecz konkretnej osoby wraz z opisem zakresu usług będzie przekazywane Wykonawcy w formie pisemnej (kopia decyzji administracyjnej). 8.8. Wykonawca obowiązany jest przystąpić do realizacji usług bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 2 dni od dnia otrzymania kopii decyzji. 8.9. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny specjalistycznej usługi opiekuńczej brutto i przewidywanej liczby godzin usług w okresie obowiązywania umowy tj. 5 500 godzin. 8.10. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV poz. 85.31.24.00-3 9. Termin wykonania zamówienia. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 02.01.2010 do 31.12.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853124003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 10.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy a ponadto: a) na potwierdzenie posiadanego doświadczenia wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali przynajmniej jedno zamówienie w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z chorobą Alzheimera o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł, którego wykonanie z należytą starannością zostanie potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami podmiotów zlecających świadczenie usług), b) posiadają do dyspozycji minimum 3 pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2005 r. Nr 189, poz.1598 ze zm.). Osoby te powinny legitymować się co najmniej wykształceniem średnim medycznym o kierunku pielęgniarskim lub pokrewnym (np. opiekunka środowiskowa, asystent osoby niepełnosprawnej itp.) i ukończeniem kursu w zakresie sprawowania opieki nad osobami z chorobą Alzheimera lub 3 letnim doświadczeniem zawodowym w domu pomocy społecznej lub na oddziale neurologii. 10.2. Złożenie wraz z ofertą wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do dokonania oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Zawartość oferty - wymagane oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 10 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 11.1. Ofertę na formularzu ofertowym - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. 11.2. Oświadczenie Wykonawcy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3. 11.3. Aktualny dokument, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 11.4. Aktualne zaświadczenie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11.5. Aktualne zaświadczenie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11.6. Aktualną informację, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy. 11.7. Aktualną informację, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy. 11.8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług specjalistycznych - opiekuńczych dla osób chorujących psychicznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazw odbiorców (podmiotów zlecających) - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4. Z wykazu musi jasno wynikać spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 10.1. lit. a) SIWZ. Do wykazu muszą zostać załączone dokumenty (np. referencje podmiotów zlecających) potwierdzające, że usługi o podanej wartości zostały wykonane należycie. 11.9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5. Z wykazu musi jasno wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt 10.1. lit. b). 11.10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11.11. Zaakceptowane ogólne warunki umowy - załącznik Nr 6. 12. Wykluczenie z postępowania. 12.1. Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków, nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, wykonywał czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, nie wniósł wadium lub jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez Wykonawcę informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe, lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy wyrażające się wartością wykonanych specjalistycznych usług opiekuńczych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-zoliborz.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach