Przetargi.pl
świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia Miejscem sprawowania ochrony jest nieruchomość położona w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 61 - budynki poprzecznej i lewej oficyny. Ochrona w systemie całodobowym sprawowana przez jednego pracownika w trakcie zmiany.

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2536419 , fax. 042 2536422
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II"
    ul. Dowborczyków 5 5
    90-019 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2536419, fax. 042 2536422
    REGON: 47203521100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia Miejscem sprawowania ochrony jest nieruchomość położona w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 61 - budynki poprzecznej i lewej oficyny. Ochrona w systemie całodobowym sprawowana przez jednego pracownika w trakcie zmiany.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Ochrona będzie sprawowana przez jednego wartownika. 2. Wartownik kończący służbę przekazuje ją swojemu następcy potwierdzając podpisem i godziną w książce służby. 3. Wartownik będzie wydawał klucze do pomieszczeń najemcom lokali użytkowych bądź osobom przez nich upoważnionym - zostanie to odnotowane w książce służby z podaniem godziny wydania kluczy i podpisem osoby je pobierającej. Po zakończeniu działalności lokali użytkowych klucze będą odbierane od ich najemców lub osób upoważnionych - fakt ten zostanie odnotowany w książce służby. 4. Wartownik będzie wydawał klucze do lokali wolnych osobom zainteresowanym ich wynajmem - zostanie to odnotowane przez wpis do książki służby . 5.Wartownik będzie wydawał klucze od poszczególnych korytarzy, pomieszczeń socjalnych i toalet osobie upoważnionej do ich sprzątania. 6.Zleceniobiorca odpowiada za prawidłowe oznakowanie i kompletność kluczy do poszczególnych pomieszczeń, w przypadku ich zaginięcia Zleceniobiorca ponosi koszty związane z dorobieniem kluczy lub wymianą zamków. 7. Wartownik w trakcie służby ma obowiązek sprawdzenia czy wszystkie lokale zostały prawidłowo zamknięte oraz czy na terenie znajdują się osoby nieupoważnione. 8. Wartownik ma obowiązek regularnego obchodu obiektu : przynajmniej cztery razy w godzinach 7.00 - 18.00, po godzinie 18-tej przynajmniej raz na godzinę - każdy obchód będzie potwierdzony wpisem do książki służby. 9. Wartownik będzie sprawował ochronę w obiekcie przy bramie wjazdowej i kontrolował wjazd samochodów na teren podwórza posesji. Uprawnieni do wjazdu są : prowadzący pojazdy uprzywilejowane, samochody służb technicznych oraz samochody dostarczające materiały do lokali użytkowych - na czas dostawy towaru oraz najemcy lokali użytkowych - według wykazu , który zostanie dostarczony przez Zamawiającego. 10.Wartownik w trakcie służby nie jest uprawniony do dokonywania jakichkolwiek czynności nie związanych z ochroną a w szczególności nie ma prawa do korzystania z telefonów, faksów, komputerów oraz do przeglądania dokumentów znajdujących się w lokalach. 11. W razie niebezpieczeństwa wartownik ma obowiązek zawiadomienia Zleceniodawcy, Zleceniobiorcy oraz odpowiednich służb zwłaszcza Policji, Straży Pożarnej i Pogotowia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3.1.2 dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia 3.1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.2 aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia 4.1.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Oferent może ubiegać się o wydanie powyższego zaświadczenia na mocy odrębnych przepisów) 4.1.5 oświadczenia Wykonawcy lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta 4.1.6 wykaz osób, które będą skierowane do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Zamawiający wymaga , aby każda z osób skierowanych do realizacji zadania posiadała minimum 6 miesięczny staż pracy polegający na pełnieniu obowiązków porównywalnych z tymi, które zostaną im powierzone do realizacji niniejszego zamówienia (staż pracy winien być nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert) Zamawiający wymaga aby do realizacji zostali skierowani nie karani pracownicy pełniący funkcje: - minimum 3 wartowników, - minimum jedna osoba upoważniona przez Oferenta do kontaktów z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia - tabela w formie oryginału na załączniku nr 2 do siwz, kopie uprawnień w formie kserokopii poświadczonej za zgodność przez uprawnionego oferenta. 4.1.7 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca w tym : - 1 telefon komórkowy, w które zostaną wyposażeni pracownicy ochrony zał. nr 3 do siwz - oryginał 4.1.8 wykaz minimum dwóch kontraktów wykonania , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług porównywalnych swoim rodzajem z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, tj. do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 4 do siwz - oryginał , oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie i obejmowały swoim zakresem przedmiot zamówienia. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu 4.1.9 polisę lub inny dokument ubezpieczenia( w przypadku braku polisy) potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej przedmiotem niniejszego zamówienia na minimalną łączną kwotę 150.000,00 zł, wraz z dowodami zapłaty składek - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.10 świadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy , zał. nr 5 do siwz 4.1.11 oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał. nr 6 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach