Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 226 947 503 , fax. 48 22 694 72 96
- Data zamieszczenia: 2021-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 48 226 947 503, fax. 48 22 694 72 96
REGON: 12261725000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/premier
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą urządzeń wielofunkcyjnych przez okres 24 miesięcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą urządzeń wielofunkcyjnych przez okres 24 miesięcy. I. Przedmiot zamówienia: 1. Świadczenie usługi zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, począwszy od dnia 22.02.2021 r. przez okres 24 miesięcy. 2. Świadczenie usługi dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych, których minimalne parametry zostały określone w cz. III i IV SOPZ; 3. Zapewnienie pełnej obsługi serwisowej urządzeń opisanych w cz. V SOPZ, wraz z dostawami części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych; 4. Zapewnieniu centralnego systemu do raportowania liczników wydruku ze wszystkich dzierżawionych urządzeń; 5. Zapewnieniu wsparcia producenta w utrzymaniu systemu zarządzania wydrukiem. Usługa powinna obejmować świadczenie ww. czynności z uwzględnieniem szacunku Zamawiającego dokonanego na podstawie danych historycznych - drukowanie/kopiowanie w okresie trwania umowy wyniesie około 135 000 stron miesięcznie w tym: • 120 000 stron miesięcznie - wydruk w czerni A4, • 15 000 stron miesięcznie - wydruk kolor A4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie drukowania wraz z dostawą materiałów poligraficzno-reklamowych małoformatowych i wielkoformatowych z zastosowaniem technologii cyfrowej
Dodano: 2024-03-27 - Druk książek – 3 części. Część nr 1 „Koszykowa róg Stalina. Areszt Wewnętrzny (...)”; część nr 2„W cieniu dwóch totalitaryzmów (...)”część nr 3 „Stalin wiecznie żywy. Obraz "czerwonego cara" (...)
Dodano: 2024-03-20 - „Wykonanie 400 000 papierowych żonkili klasycznych oraz 6 000 żonkili VIP zgodnie z projektem Zamawiającego w językach polskim, angielskim i hebrajskim”
Dodano: 2024-01-09 - Usługa wydruków wielkoformatowych
Dodano: 2023-12-14 - Druk i dystrybucja gazety pt. „Życie Śródmieścia” w latach 2024-2026 (numer postępowania UD-IX-ZP-62-2023)
Dodano: 2023-11-29 - Usługa przygotowania i opracowania (merytorycznego, edytorskiego oraz graficznego) publikacji prezentującej wybrane aspekty realizacji Projektu Sieć Otwartych Innowacji
Dodano: 2023-10-31 - „Wykonanie 400 000 papierowych żonkili klasycznych oraz 6 000 żonkili VIP zgodnie z projektem Zamawiającego w językach polskim, angielskim i hebrajskim”
Dodano: 2023-10-30 - „Usługa drukowania publikacji w 5 częściach”
Dodano: 2023-10-25 - „Usługa drukowania publikacji w 5 częściach”
Dodano: 2023-10-25 - Wdrożenie, konfiguracja, uruchomienie, utrzymanie i wykonywanie usługi druku podążającego w Urzędzie Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej.
Dodano: 2023-10-24