Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie na rzecz Zamawiającego: stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu i monitorowania sygnałów z systemu wizyjnego z możliwością interwencji patrolu.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony świadczył usługę ochrony fizycznej oraz monitoringu wizyjnego mienia Zamawiającego składającego się z budynków i urządzeń, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach wraz z przyległym terenem wskazanych poniżej jako posterunek nr I i II. Usługa ochrony będzie świadczona przez pracowników Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z 22.8.1997r. o ochronie osób i mienia (Tekst jednolity ogłoszony w Dz.U. 2014 poz. 1099 z późn. zm.), i będzie polegać na zabezpieczeniu mienia przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem oraz działaniem osób trzecich. Usługa obejmuje również majątek ruchomy znajdujący się na terenie tych obiektów, nawet jeśli nie stanowi własności Zamawiającego.
LOKALIZACJA
Lokalizacja posterunku nr I - ul. Wernera 4a w Radomiu - portiernia budynku biurowego Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie. Budynek, wyposażony w monitor systemu monitoringu wizyjnego (kamery na zewnątrz budynku) oraz centralkę alarmu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (czujki alarmu antywłamaniowego umieszczone w wytypowanych pomieszczeniach, alarmu przeciwpożarowego - na korytarzach budynku). W skład I posterunku wchodzi budynek biurowy wraz z przyległym terenem.
Lokalizacja posterunku nr II - Wólka Domaniowska 27, gm. Przytyk. Zlokalizowany w budynku zaplecza eksploatacyjnego kompleksu wodnego, wyposażony w monitor systemu monitoringu wizyjnego (kamery na zewnątrz budynków) oraz centralkę alarmu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (czujki alarmu antywłamaniowego umieszczone w wytypowanych pomieszczeniach, alarmu przeciwpożarowego - w drewnianych domkach letniskowych).
W skład posterunku nr II wchodzą n/w obiekty:
1) Budynek zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie wraz z przyległym terenem.
2) Ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi wraz z przyległym terenem.
3) Budynki technicznego zaplecza przy zaporze czołowej wraz z przyległym terenem.
4) Kompleks wodny Domaniów - urządzenia melioracji wodnych podstawowych obejmujący:
a) zaporę czołową wraz z budowlą upustowo - przelewową,
b) zapory boczne i stacje pomp Konary i Brudnów,
c) pomost cumowniczy wraz z obiektami pływającymi.
5) Zbiornik wodny w miejscowości Jagodno gm. Przytyk obejmujący następujące obiekty:
a) jaz piętrzący,
b) zaporę czołową.
ZAKRES CZASOWY
Zakres czasowy obejmujący usługę na posterunku nr I:
1) Jednoosobowa ochrona fizyczna: 17-godzin/dobę (od godz. 15.00 do godz. 08.00), 5 dni w tygodniu w dni robocze.
2) Jednoosobowa ochrona fizyczna: 24-godziny/dobę (w soboty, niedziele, dni świąteczne oraz dni wolne od pracy urzędu).
3) Bieżąca obsługa systemu alarmowego oraz obserwacja przez pracownika ochrony obiektu sygnałów z systemu monitoringu wizyjnego zainstalowanego na obiekcie, patrolowanie obiektu.
4) 24-godzinna gotowość podjęcia interwencji przez patrol na zgłoszenie pracownika ochrony lub pracownika Zamawiającego.
Zakres czasowy obejmujący usługę na posterunku nr II:
1) Jednoosobowa ochrona fizyczna: 24-godziny /dobę - stały całodobowy posterunek w obiekcie przez 7 dni w tygodniu.
2) Bieżąca obsługa systemu alarmowego oraz nadzór systemu monitoringu poprzez analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie.
3) 24-godzinna gotowość podjęcia interwencji przez patrol na zgłoszenie pracownika ochrony lub pracownika Zamawiającego.
ZAKRES SZCZEGÓŁOWY ŚWIADCZENIA USŁUG
Posterunek nr I
1) Całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem.
2) Dostosowanie istniejącego systemu monitoringu do potrzeb wykonywania zakresu zamówienia (ewentualna modernizacja istniejącego systemu).
3) Patrolowanie całości obiektu.
4) Dokonywanie kontroli zamknięcia pomieszczeń i okien po godzinach pracy użytkowników oraz wygaszanie zbędnego oświetlenia i sprawdzanie, czy pozostawione zostały w bezpiecznym stanie.
5) Bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej - analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie.
6) Podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne (czas podjęcia interwencji do 10 minut).
7) Natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, w tym wyproszenie z obiektu osób nietrzeźwych i będących pod wpływem innych używek, zachowujących się agresywnie, podejrzanie, niszczących mienie.
8) Zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji.
9) Pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej.
10) Doraźna konserwacja lokalnych systemów alarmowych i monitorujących zamontowanych w obiektach - raz w roku przegląd systemu alarmowego i protokolarne przekazanie do Zamawiającego nie później niż do 30 września uwag oraz konieczności ewentualnych napraw.
11) Kontrola wstępu osób i pojazdów wjeżdżających na teren obiektu, otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej.
12) Prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby oraz ewidencjonowanie wejść i wyjść do budynku osób w godz. pozaurzędowych tj. od 15:30 do 07:30 - na podstawie zezwolenia.
13) Udzielanie informacji dotyczących miejsca załatwienia sprawy w urzędzie.
14) Przyjmowanie, wydawanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń biurowych a także przekazywanie korespondencji osobom uprawnionym.
15) Wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu przedmiotów.
16) Utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. koszenie trawy, grabienie liści, przycinanie gałęzi drzew i krzewów itp.).
17) W okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń.
18) Wykonywanie innych czynności zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami umowy.
Posterunek nr II
Obiekty nr 1, 2, 3, 4a:
1) Całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem: patrolowanie + obserwacja wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie oraz obsługa systemu alarmowego.
2) Dostosowanie istniejącego systemu monitoringu do potrzeb wykonywania zakresu zamówienia (ewentualna modernizacja istniejącego systemu).
3) Patrolowanie całości obiektu przy użyciu elektronicznego systemu kontroli pracownika ochrony w czasie rzeczywistym.
4) Podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne (czas podjęcia interwencji do 30 minut).
5) Natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz w tym wyproszenie z obiektu osób nietrzeźwych i będących pod wpływem innych używek, zachowujących się agresywnie, podejrzanie, niszczących mienie.
6) Pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej.
7) Zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji.
8) Kontrola wstępu osób na teren obiektu.
9) Prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby.
10) Ewidencja osób oraz wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi gościnnych, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego, domków i przyczepy sanitarnej, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem administracyjnym oraz zgodnie z obowiązującymi regulaminami.
11) Doraźna konserwacja lokalnych systemów alarmowych i monitorujących zamontowanych w obiektach - raz w roku przegląd systemu alarmowego i protokolarne przekazanie do Zamawiającego nie później niż do 30 września uwag oraz konieczności ewentualnych napraw.
12) Utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. grabienie liści, zamiatanie itp.).
13) W okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń.
14) Wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu przedmiotów.
15) Wykonywanie innych czynności zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami umowy.
Obiekty 4b, 4c i 5:
1) Analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiektach oraz całodobowa obsługa systemu alarmowego.
2) dostosowanie istniejącego systemu monitoringu do potrzeb wykonywania zakresu zamówienia (ewentualna modernizacja istniejącego systemu).
3) Podejmowanie niezbędnych działań przez patrol interwencyjny w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku (czas podjęcia interwencji do 30 minut).
4) Przekazywanie informacji w razie zaistnienia takiej konieczności o powstałym zdarzeniu w monitorowanym obiekcie, właściwej miejscowo jednostce Policji oraz powiadomienie osoby wskazanej przez Zamawiającego.
Usługa o charakterze niepriorytetowym wyszczególniona pod pozycją nr 23 załącznika nr 2 do rozporządzenia prezesa rady ministrów z dnia 28.01.2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy).
UWAGA: Ofertę, należy złożyć wraz z jedną kopią. Szczegółowe wymagania dot. formy przygotowania oryginału i kopii oferty zawiera rozdział XIV SIWZ
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną