Przetargi.pl
Świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu i monitorowania sygnałów z systemu wizyjnego z możliwością interwencji patrolu

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Wernera 4a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3626138 , fax. 048 3624453
  • Data zamieszczenia: 2015-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu
    ul. Wernera 4a 4a
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3626138, fax. 048 3624453
    REGON: 00058558400070
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wzmiuw.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu i monitorowania sygnałów z systemu wizyjnego z możliwością interwencji patrolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie na rzecz Zamawiającego: stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu i monitorowania sygnałów z systemu wizyjnego z możliwością interwencji patrolu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony świadczył usługę ochrony fizycznej oraz monitoringu wizyjnego mienia Zamawiającego składającego się z budynków i urządzeń, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach wraz z przyległym terenem wskazanych poniżej jako posterunek nr 1 i 2. Usługa ochrony będzie świadczona przez pracowników Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z 22.8.1997r. o ochronie osób i mienia (Tekst jednolity ogłoszony w Dz.U. 2014 poz. 1099 z późn. zm.), i będzie polegać na zabezpieczeniu mienia przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem oraz działaniem osób trzecich. Usługa obejmuje również majątek ruchomy znajdujący się na terenie tych obiektów, nawet jeśli nie stanowi własności Zamawiającego.

    Lokalizacja posterunku nr 1 - ul. Wernera 4a w Radomiu - portiernia budynku biurowego Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie. Budynek, wyposażony w monitor systemu monitoringu wizyjnego (kamery na zewnątrz budynku) oraz centralkę alarmu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (czujki alarmu antywłamaniowego umieszczone w wytypowanych pomieszczeniach, alarmu przeciwpożarowego - na korytarzach budynku). W skład 1 posterunku wchodzi budynek biurowy wraz z przyległym terenem.
    Lokalizacja posterunku nr 2 - Wólka Domaniowska 27, gm. Przytyk. Zlokalizowany w budynku zaplecza eksploatacyjnego kompleksu wodnego, wyposażony w monitor systemu monitoringu wizyjnego (kamery na zewnątrz budynków) oraz centralkę alarmu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (czujki alarmu antywłamaniowego umieszczone w wytypowanych pomieszczeniach, alarmu przeciwpożarowego - w drewnianych domkach letniskowych).
    W skład 2 posterunku wchodzą:
    1) Budynek zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie wraz z przyległym terenem,
    2) Ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi wraz z przyległym terenem,
    3) Elektrownia wodna wraz z budynkiem usługowym elektrowni i przyległym terenem,
    4) Kompleks wodny Domaniów - urządzenia melioracji wodnych podstawowych obejmujący:
    - zaporę czołową wraz z budowlą upustowo - przelewową,
    - zapory boczne i stacje pomp Konary i Brudnów,
    - czaszę zbiornika ze szczególnym nadzorem pasa 30m powyżej budowli upustowo - przelewowej w obszarze oznaczonym znakami ostrzegawczymi,
    - pomost cumowniczy wraz z obiektami pływającymi.
    5) Zbiornik wodny w miejscowości Jagodno gm. Przytyk obejmujący w szczególności następujące obiekty:
    - jaz piętrzący,
    - zaporę czołową,
    - czaszę zbiornika.
    Zakres czasowy obejmujący usługę na posterunku nr 1:
    1) Ochrona fizyczna 16-godzinna (od godz. 15:00 do godz. 08:00), 5 dni w tygodniu w dni robocze.
    2) Ochrona fizyczna 24-godzinna w soboty i niedziele oraz w dni świąteczne.
    3) Obserwacja przez pracownika/ów ochrony obiektu sygnałów z systemu monitoringu wizyjnego zainstalowanego na obiekcie.
    4) 24-godzinna gotowość podjęcia interwencji przez patrol na zgłoszenie pracownika ochrony lub pracownika Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 10 minut.
    Zakres czasowy obejmujący usługę na posterunku nr 2 (obejmująca wszystkie składniki posterunku nr 2):
    1) ochrona fizyczna 24-godzinna obejmująca obiekty 1, 2, 3, 4 - stały całodobowy posterunek w obiekcie przez 7 dni w tygodniu oraz nadzór systemu monitoringu poprzez analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie,
    2) 24-godzinny monitoring obiektu 5 oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i analizowanie wizji z zainstalowanych kamer.
    3) 24-godzinna gotowość podjęcia interwencji przez patrol na zgłoszenie pracownika ochrony lub pracownika Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 30 minut.
    Szczegółowy zakres świadczenia usług obejmuje:
    Posterunek nr 1

    1) Całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem.
    2) Dostosowanie istniejącego systemu monitoringu do potrzeb wykonywania zakresu zamówienia (ewentualna modernizacja istniejącego systemu).
    3) Patrolowanie całości obiektu.
    4) Dokonywanie kontroli zamknięcia pomieszczeń i okien po godzinach pracy użytkowników oraz wygaszanie zbędnego oświetlenia i sprawdzanie, czy pozostawione zostały w bezpiecznym stanie.
    5) Bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej - analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie.
    6) Podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne (czas podjęcia interwencji do 10 minut).
    7) Natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz, w tym wyproszenie z obiektu osób nietrzeźwych i będących pod wpływem innych używek, zachowujących się agresywnie, podejrzanie, niszczących mienie.
    8) Zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji.
    9) Pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej.
    10) Doraźna konserwacja lokalnych systemów alarmowych i monitorujących zamontowanych w obiektach - raz w roku przegląd systemu alarmowego i protokolarne przekazanie do Zamawiającego nie później niż do 30 września uwag oraz konieczności ewentualnych napraw.
    11) Kontrola wstępu osób i pojazdów wjeżdżających na teren obiektu, otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej.
    12) Prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby oraz ewidencjonowanie wejść i wyjść do budynku osób w godz. pozaurzędowych tj. od 15:30 do 07:30 - na podstawie zezwolenia.
    13) Udzielanie informacji dotyczących miejsca załatwienia sprawy w urzędzie.
    14) Przyjmowanie, wydawanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń biurowych a także przekazywanie korespondencji osobom uprawnionym.
    15) Doręczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego w godz. 14:30 - 15:00.
    16) Wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu przedmiotów.
    17) Utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. koszenie trawy, grabienie liści, przycinanie gałęzi drzew i krzewów itp.).
    18) W okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń.
    19) Wykonywanie innych czynności zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami umowy.
    Posterunek nr 2
    Obiekty 1, 2, 3, 4:
    1) Całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem.
    2) Patrolowanie całości obiektu.
    3) Monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego oraz analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiekcie.
    4) Podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne (czas podjęcia interwencji do 30 minut).
    5) Natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz w tym wyproszenie z obiektu osób nietrzeźwych i będących pod wpływem innych używek, zachowujących się agresywnie, podejrzanie, niszczących mienie.
    6) Pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej.
    7) Zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji.
    8) Kontrola wstępu osób na teren obiektu.
    9) Prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby.
    10) Ewidencja osób oraz wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi gościnnych, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego, domków i przyczepy sanitarnej, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem administracyjnym oraz zgodnie z obowiązującymi regulaminami.
    11) Doraźna konserwacja lokalnych systemów alarmowych i monitorujących zamontowanych w obiektach - raz w roku przegląd systemu alarmowego i protokolarne przekazanie do Zamawiającego nie później niż do 30 września uwag oraz konieczności ewentualnych napraw.
    12) Utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników i placu (m.in. grabienie liści, zamiatanie itp.).
    13) W okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń.
    14) Wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu przedmiotów.
    15) Wykonywanie innych czynności zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami umowy.
    Obiekt 5:
    1) Całodobowy monitoring w/w obiektów zbiornika oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na obiektach.
    2) Podejmowanie niezbędnych działań przez patrol interwencyjny w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia porządku (czas podjęcia interwencji do 30 minut).
    3) Przekazywanie informacji w razie zaistnienia takiej konieczności o powstałym zdarzeniu w monitorowanym obiekcie, właściwej miejscowo jednostce Policji oraz powiadomienie osoby wskazanej przez Zamawiającego.

    Usługa o charakterze niepriorytetowym wyszczególniona pod pozycją nr 23 załącznika nr 2 do rozporządzenia prezesa rady ministrów z dnia 28.01.2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy).
    UWAGA: Ofertę, należy złożyć wraz z jedną kopią. Szczegółowe wymagania dot. formy przygotowania oryginału i kopii oferty zawiera rozdział XIV SIWZ

    Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna.
    1. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 w zw. z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit. c i d ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób przewidzianych do ochrony fizycznej oraz nadzorowania wykonywanych usług objętych przedmiotem umowy.
    2. Osoby o których mowa w pkt. 1 powinny być zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia ww. osób, przedstawiając w szczególności: umowę o pracę, dowody uiszczania składek na ubezpieczenie społeczne, lub dowody odprowadzania zaliczek na podatek dochodowy.
    3. Wykonawca przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia przedstawi Zamawiające-mu oryginały zawartych umów o pracę w/w osób, których kopie będą załącznikami do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł.
    2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
    3. Wadium może być wniesione w formie:
    - pieniężnej - przelewem na konto Oddziału WZMiUW w Radomiu w banku PKO BP Nr 68 1020 1026 0000 1202 0230 4426 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej do godziny będącej upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty.
    - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    - gwarancji bankowych,
    - gwarancji ubezpieczeniowych,
    - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 9 marca 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
    4. Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8 i złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW - pokój 111, a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w świadczeniu usług ochrony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzmiuw.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach