Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO KOMPLEKSOWEJ USŁUGI W ZAKRESIE TELEFONICZNEJ REJESTRACJI I INFORMACJI PACJENTÓW INSTYTUTU HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII

Instytut Hematologii i Transfuzjologii ogłasza przetarg

  • Adres: 02776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 349 62 22 , fax. 022 349 62 23
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Hematologii i Transfuzjologii
    ul. Indiry Gandhi 14
    02776 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 349 62 22, fax. 022 349 62 23
    REGON: 28848400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO KOMPLEKSOWEJ USŁUGI W ZAKRESIE TELEFONICZNEJ REJESTRACJI I INFORMACJI PACJENTÓW INSTYTUTU HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi w zakresie telefonicznej rejestracji i informacji pacjentów Instytutu Hematologii i Transfuzjologii. 2. Informacje niezbędne do sporządzenia oferty 1) Instytut Hematologii i Transfuzjologii od roku prowadzi obsługę rejestracji i informacji dla pacjentów korzystających ze świadczeń medycznych oferowanych przez poradnie Instytutu w formie usługi w specjalistycznej firmie zewnętrznej. Wybór oferenta nastąpił w postępowaniu znak IHiT/P/14/2017 z dnia 16.02.2017 (link do dokumentacji postępowania: http://bip.ihit.waw.pl/przetarg/items/962.html). 2) Usługa jest świadczona w pracujące dni powszednie (pon. – pt.) w godzinach 08:00 – 18:00, w oparciu o 4 stanowiska rejestracyjne. Ostatnim dniem świadczenia usługi przez dotychczasowego wykonawcę jest dzień 18.05.2018. 3) Informacje statystyczne: a) Łączna liczba pacjentów zarejestrowana w poradniach (obecnie): 87141 osób. b) Roczna liczba wizyt w poradniach (2017 rok): 51087 wizyt. c) Obsługiwane poradnie:  Poradnia Hematologiczna,  Poradnia dla Chorych na Wrodzone Niedokrwistości,  Poradnia Chirurgii Ogólnej,  Poradnia Chirurgii Naczyniowej,  Poradnia Chorób Krwi,  Poradnia Hematologiczna dla Kobiet w ciąży,  Poradnia Zaburzeń Hemostazy. 4) Zamawiający udostępni Wykonawcy połączenie VPN do sieci lokalnej, umożliwiające prace w oprogramowaniu medycznym Zamawiającego. Informatycy Zamawiającego zainstalują Wykonawcy oprogramowanie medyczne Zamawiającego. 5) Wymagania sprzętowe minimalne dla w/w oprogramowania: komputer typu IBM PC z procesorami rodziny x86, 512 MB RAM, procesor z 2. rdzeniami, 40 GB dysk twardy, system operacyjny MS Windows XP. 6) Wymagania sprzętowe zalecane w/w oprogramowania: komputer typu IBM PC z procesorami rodziny x86, 4 GB RAM, procesor z 4. rdzeniami, 320 GB dysk twardy SATA, system operacyjny MS Windows 7/8/10. 7) Usługa jest świadczona w oparciu o numeru telefoniczne używane przez Zamawiającego: +48223496129, +48223496131, +48223496132, +48223496297, +48223496609, +48223496653. W/w numery są przekierowywane na centrali telefonicznej Zamawiającego do Wykonawcy usługi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera –Załącznik Nr 1A do SIWZ– Arkusz danych świadczonej usługi oraz Załącznik Nr 7 – wzór umowy. Zaoferowana usługa musi spełniać wymagania techniczne funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe niż opisane w załączniku nr 1A do siwz – arkusz danych oferowanej usługi oraz załączniku Nr 7 do siwz – wzór umowy. W przypadku zaoferowania usługi o lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do parametrów określonych przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia- arkusz danych oferowanych urządzeń Wykonawca zobowiązany jest opisać te parametry w rubryce 4 tabeli ww. załącznika. 4. Termin realizacji zamówienia: usługa świadczona będzie w okresie 12 miesięcy od daty pisemnego zlecenia przez Zamawiającego rozpoczęcia świadczenia usługi (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79512000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach