Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2013-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek wyszczególnionych w załączniku nr 1 usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną przez okres trzech lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną przez okres trzech lat, których celem jest: a) coroczne opracowanie koncepcji zakupu energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Miasta Zielona Góra, b) przygotowanie założeń i uczestnictwo w postępowaniu przetargowym na wyłonienie sprzedawcy i dystrybutora energii elektrycznej, c) zdalny monitoring zużycia energii za pośrednictwem urządzeń pomiarowych zainstalowanych we wskazanych przez zamawiającego obiektach (z załącznika nr 1) Urzędu Miasta Zielona Góra prowadzony w sposób ciągły za pomocą systemu informatycznego, udostępnionego Zamawiającemu poprzez przeglądarkę internetową, który pozwala na szczegółową rejestrację parametrów zużycia energii i kosztów energii, d) dostawa urządzeń pomiarowych według specyfikacji technicznej zgodnie z załącznikiem 2, e) montaż i instalacja urządzeń pomiarowych w obiektach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem 1 (48 PPE w taryfie Cxx i 2 PPE w taryfie Bxx). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 9 i 9A do SIWZ; 3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 14.600,00 złotych (słownie: czternaście tysięcy sześćset złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną