Przetargi.pl
Świadczenie na rzecz Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ usługi w zakresie całodobowej telefonicznej informacji

Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-309 Poznań, ul. Grunwaldzka 158
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8506020 , fax. 61 8506131
  • Data zamieszczenia: 2014-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
    ul. Grunwaldzka 158 158
    60-309 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8506020, fax. 61 8506131
    REGON: 01544738200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie na rzecz Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ usługi w zakresie całodobowej telefonicznej informacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie całodobowej, telefonicznej informacji w systemie 24h na dobę, we wszystkie dni w roku (24 na7na365). 1. Zasady wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) całodobowa telefoniczna obsługa numeru informacyjnego infolinii WOW NFZ we wszystkie dni roku (również w dni wolne od pracy i święta), 2) odtwarzanie automatycznych komunikatów głosowych informujących o zajętej linii i czasie oczekiwania na połączenie, 3) obsługa infolinii polegała będzie na telefonicznym udzielaniu odpowiedzi na pytania w zakresie zagadnień określonych w pkt 2, 4) informowanie dzwoniącego w zakresie innych przekazanych przez WOW NFZ informacji, tj. dni otwarte, imprezy towarzyszące, możliwość wgrania informacji w zapowiedzi głosowej, 5) infolinia będzie obsługiwana przez konsultantów Wykonawcy, obsługujących wyłącznie infolinię Zamawiającego, w liczbie gwarantującej odbieralność na poziomie nie niższym niż 90%, 6) Wykonawca w miarę możliwości zapewni stabilność składu konsultantów realizujących usługę, 7) konsultanci Wykonawcy udzielający informacji i lub rejestrujący zgłoszenia będą działać sumiennie i rzetelnie, zgodnie z przepisami prawa, kierując się wiedzą przekazaną przez NFZ, obsługa dzwoniących klientów na infolinię ma być realizowana zgodnie ze standardami odnoszącymi się do poziomu obsługi, kultury oraz uprzejmości, 8) wszystkie połączenia będą nagrywane i archiwizowane przez Wykonawcę do momentu zakończenia obowiązywania umowy oraz udostępniane Zamawiającemu na każdy jego wniosek w terminie do 24 godzin od dnia złożenia wniosku, Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego sprawdzania jakości świadczonej przez konsultantów usługi, 9) Wykonawca zapewni statystyki w zakresie: a) rejestru połączeń przychodzących, b) rejestru nieodebranych połączeń, c) zestawień ilościowych: czasu oczekiwania na połączenie, czasu trwania rozmowy, skuteczności odebranych połączeń, ilości połączeń, w których występuje bezpośrednie podawanie numeru WOW NFZ, 10) Wykonawca przekazywać będzie statystyki, o których mowa w pkt 9) do WOW NFZ, w wersji elektronicznej w formie wydruku z systemu, w terminie do 7 dni po zakończeniu miesiąca kalendarzowego; WOW NFZ zastrzega sobie prawo do żądania częstszego przekazywania przez Wykonawcę statystyk, na pisemny wniosek Zamawiającego, 2. INFOLINIA skierowana będzie do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem informacji dotyczącej: 1) aktualnych danych teleadresowych Zamawiającego 2)danych teleadresowych świadczeniodawców wykonujących usługi w ramach umowy z NFZ, 3) zasad korzystania ze świadczeń zdrowotnych: na terenie kraju poza granicami Polski zgodnie z przepisami o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego i Dyrektywą Transgraniczną 4) dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń, 5) Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego, 6) dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, 7) informacji dotyczące sytemu e-WUŚ, 8) informacji dotyczące systemu ZIP, 9) terminów oczekiwania na świadczenie medyczne - zgodnie z Listą Oczekujących, 10) placówek realizujących zlecenia na zaopatrzenie w środki pomocnicze (m.in. sklepów medycznych, aptek, zakładów optycznych), 11) nocnej i świątecznej opieki lekarza POZ oraz doraźnej pomocy stomatologicznej, 12) Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych, 13) dokumentacji medycznej (zasad jej udostępniania, archiwizowania), 14) praw pacjenta oraz procedur zgłaszania skarg, 15) wyboru lekarza, pielęgniarki, położnej POZ, 16) dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, 17) ważności recept i skierowań, 18) zasad wystawiania i realizowania recept, 19) refundacji środków pomocniczych, 20) leczenia uzdrowiskowego, 21) opieki paliatywnej, hospicyjnej, długoterminowej, 22) rehabilitacji ambulatoryjnej i stacjonarnej, 23) ogólnych informacji na temat rodzajów świadczeń: a) Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna (poradnie specjalistyczne i pracownie diagnostyczne), b) Leczenie Szpitalne, c) Leczenie Stomatologiczne, d) Lecznictwo Uzdrowiskowe, e) Podstawowa Opieka Zdrowotna, f) Rehabilitacja Lecznicza, g) Świadczenia Pielęgnacyjne i Opiekuńcze, h) Opieka Paliatywna i Hospicyjna, i) Opieka Psychiatryczna i Leczenie Uzależnień, j) Profilaktyczne Programy Zdrowotne, k) Świadczenia Zdrowotne Kontraktowane Odrębnie, l) Pomoc doraźna i transport sanitarny, m) Zaopatrzenie w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi oraz środkami pomocniczymi, n) Programy Zdrowotne, o) Ratownictwo Medyczne. 3. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) udostępniania aktualnych informacji na temat podmiotów leczniczych mających zawarte kontrakty z WOW NFZ, 2) udostępniania pozostałych informacji związanych z systemem ubezpieczenia zdrowotnego, niezbędnych Wykonawcy do prawidłowego wykonywania usługi, 3) przeprowadzenia szkolenia konsultantów Wykonawcy, jeżeli zaistnieje taka potrzeba, w terminach uzgodnionych pomiędzy stronami, jednak nie później niż w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy. Szkolenie w imieniu Zamawiającego przeprowadzi Wydział Spraw Świadczeniobiorców i Współpracy Międzynarodowej. Wszelkie koszty związane z pobytem osób uczestniczących w szkoleniu, w tym koszty przejazdów, wyżywienia oraz zakwaterowania pokrywa Wykonawca. Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji umowy szkolenia w formie wideokonferencji (np. w formie Skype). 4. Osobami odpowiedzialnymi za kontakty z Wykonawcą i przekazywanie mu informacji są: 1) Tomasz Celka 2) Mirosława Kropidłowska-Bąbelek 3) 5. Koordynatorem nadzorującym realizację umowy ze strony WOW NFZ będzie Naczelnik Wydziału Spraw Świadczeniobiorców i Współpracy Międzynarodowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642162005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach