Przetargi.pl
Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Otwocka usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujących przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą, oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych w obrocie krajowym i zagranicznym

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05400 Otwock, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 792 001 , fax. 227 794 225
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5
    05400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 227 792 001, fax. 227 794 225
    REGON: 1326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Otwocka usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujących przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą, oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych w obrocie krajowym i zagranicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Otwocka usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujących przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą, oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych w obrocie krajowym i zagranicznym w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2017, poz. 1481) Zamawiający będzie nadawał przesyłki w trybie specjalne tj. w trybie KPA, OP, KPC o PZP i oczekuje, aby potwierdzenie nadania przesyłko rejestrowanej wydane przez Wykonawcę miało moc dokumentu urzędowego. 1. Zakres i opis przedmiotu zamówienia : 1.1. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: • usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych, • usługi doręczania zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, • usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych, • usługi pocztowe dotyczące przesyłek najszybszej kategorii w obrocie krajowym - kurierskich. 1.2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Przez Wykonawcę rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej tzn. posiadającego aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz. U. z 2017 poz. 1481) 2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe: a) przesyłki nierejestrowane- nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym (zwykłe ekonomiczne), b) przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym (zwykłe priorytetowe), c) przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym (polecone ekonomiczne), d) przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym (polecone priorytetowe), e) przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym (polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru ZPO), f) przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym (polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru ZPO), g) gabaryt A - to przesyłki listowe o wymiarach: - minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm, h) gabaryt B - to przesyłki listowe o wymiarach: - minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, - maksimum - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 2) paczki pocztowe: a) paczki pocztowe rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii (zwykłe), b) paczki pocztowe rejestrowane najszybszej kategorii (priorytetowe), c) gabaryt A - to paczki pocztowe o wymiarach: - minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm, d) gabaryt B – to paczki których przynajmniej jeden wymiar przekracza rozmiar Gabarytu A 3) przesyłki kurierskie: 1. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg, 2. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania o wadze do 30 kg 3. Użyte określenia związane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczają: - przesyłka priorytetowa - przesyłka listowa mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami, czas jej doręczenia wynosi D+1 (dzień nadania plus jeden); - przesyłka ekonomiczna - przesyłka listowa nierejestrowana lub polecona nie będąca przesyłką priorytetową; - przesyłka rejestrowana - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru; - przesyłka polecona - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem; - paczki pocztowe - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy lub dokumenty w obrocie krajowym i zagranicznym; - zwrotne potwierdzenie odbioru - zwrócone nadawcy potwierdzenie odbioru zawierające datę i podpis odbiorcy, stanowiący potwierdzenie otrzymania przesyłki listowej; - obrót zagraniczny – miejsce w krajach europejskich i pozaeuropejskich. 4. Zwracanie do Zamawiającego przesyłek wszystkich rodzajów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy – zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem przyczyny nieodebrania. 5. Świadczenie usługi przez co najmniej 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 6. Wykonawca świadcząc przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1. zobowiązany jest do posiadania jednej własnej stałej placówki pocztowej - nadawczej usytuowanej na terenie miasta Otwocka świadczącej usługi pocztowe, zlokalizowanej od siedziby Zamawiającego w odległości nie większej niż 1500 m (obliczonej w linii prostej). 7. Placówka wskazana przez Wykonawcę winna posiadać adres uwzględniający nazwę ulicy wraz z numerem, telefon stacjonarny oraz godzinami urzędowania celem ułatwienia bezpośredniego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą. 8. Stałość placówek oznacza, że w trakcie trwania umowy Wykonawca nie może zmniejszyć ilości placówek pocztowych wymaganych przez Zamawiającego. 9. Przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wybranych przez Zamawiającego placówek w zakresie spełnienia warunków o których mowa w pkt. 6 i 11. 10. Negatywny wynik przeprowadzonej weryfikacji placówek, o których mowa w pkt 6 będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 11. Placówka Wykonawcy, o której mowa w pkt 6 musi spełniać niżej wymienione warunki: a) Czynna co najmniej 8 godzin we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, b) Oznakowana w sposób widoczny „szyldem” z nazwą lub logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy. c) gdy placówka znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza:  musi posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych;  stanowisko w widoczny sposób musi być oznakowane nazwą lub logo Wykonawcy.  stanowisko musi posiadać widoczną informację o godzinach pracy w zakresie usług pocztowych;  stanowisko musi zapewniać przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami właściwymi w zakresie ochrony danych osobowych art. 41. Ust.1 Prawo pocztowe. d) Przesyłki przeznaczone do wysyłki mogą być dostarczane do placówki nadawczej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w dniu robocze od poniedziałku do piątku do godziny 18:00 12. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą. 13. Zamawiający wymaga, aby przesyłki pocztowe przygotowane do nadania były odbierane bezpośrednio z siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze w godzinach: poniedziałek-piątek: 9:00 – 11:00. 14. W przypadku zaistnienia konieczności nadania przesyłek poza godzinami odbioru, o których mowa w pkt. 13, Zamawiający dostarczy przesyłki do placówki wskazanej przez Wykonawcę, o której mowa w pkt. 6. 15. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 545) w sprawie warunków wykonywania usług pocztowych 16. Nadanie przesyłek pocztowych (data wysłania) objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego lub dostarczenia przez Zamawiającego. 17. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego 18. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: a) dla przesyłek poleconych – ewidencjonowanie każdej przesyłki w książce nadawczej, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron w celach rozliczeniowych, z czego dla Zamawiającego Wykonawca będzie potwierdzał nadanie danej partii przesyłek, b) dla przesyłek zwykłych – ilościowe zestawienie przesyłek według danych kategorii wagowych w celach rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których jeden stanowił będzie potwierdzenie nadania określonej partii przesyłek dla Zamawiającego, c) dla paczek pocztowych – potwierdzenie nadania paczki, dla celów rozliczeniowych, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, co dla Zamawiającego stanowić będzie potwierdzenia nadania danych przesyłek. 19. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (np. zwykła, polecona, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki. Wykonawca zapewnia wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i będących przesyłkami najszybszej kategorii oraz druki potwierdzenia odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym. Zamawiający może korzystać z własnych wzorów druków potwierdzenia odbioru po wcześniejszym uzgodnieniu ich formy i treści z Wykonawcą. 20. Ze względu na specyfikę przesyłek rejestrowanych Zamawiającego, Zamawiający wymaga przestrzegania przez Wykonawcę nw. wymogów ustawowych w odniesieniu do dokumentów urzędowych w zakresie: a) skutków nadania pisma (moc doręczenia) – m.in. art. 57 § 5 pkt 2 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego /termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego/, art. 165 § 2 – Kodeks postępowania cywilnego /oddanie pisma procesowego w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu/, art. 12 § 6 pkt 2 – Ordynacja podatkowa /Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego/, art. 198b ust. 2 zdanie drugie ustawy ‐ Prawo zamówień publicznych /złożenie skarg w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z jego wniesieniem/, b) skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki oraz przekazu pocztowego (moc dokumentu urzędowego) – zob. art. 17 ustawy – Prawo pocztowe /potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę operatora wyznaczonego/. 21. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia odbioru. Potwierdzenie odbioru winno zawierać datę odbioru i podpis odbiorcy. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia wiadomości u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie po upływie 7-go dnia o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki na zasadach określonych w: - ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1257.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym, - ustawie Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1481) - ustawa z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1822 ze zm.) . - ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity – Dz. U. z 2016 r. poz. 922) 22. Planowane do nadania ilości przesyłek danego rodzaju zawarto w załączniku nr 1 a do SIWZ 23. Wykazane w ww. załączniku szacunkowe ilości przesyłek listowych każdego rodzaju, zostały podane dla obliczenia wartości oferty i są one wyłącznie wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy, z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w formularzu. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. Umowa realizowana będzie we wskazanym przez Zamawiającego terminie lub do wyczerpania podanej kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 24. Do przesyłek listowych będą używane koperty Zamawiającego. W przypadku przesyłek kurierskich Zamawiający dopuszcza możliwość używania opakowań firmowych lub kopert Wykonawcy. 25. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 26. Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 27. Termin udzielenia odpowiedzi nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku zgłaszania reklamacji zastosowanie mają unormowania zawarte w Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. (Dz. U. z 2013r., poz. 1468ze zm.) w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego 28. Po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej uregulowanej przez przepisy ustawy Prawo pocztowe, do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego. 29. Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej chyba, że nastąpiło to wskutek siły wyższej. 30. 1) Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnej usługi pocztowej przysługuje odszkodowanie: a) za utratę przesyłki poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż pięćdziesięciokrotność opłaty pobranej przez operatora publicznego za traktowanie przesyłki jako przesyłki poleconej; b) za utratę paczki pocztowej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż dziesięciokrotność opłaty pobranej za jej nadanie; c) za ubytek zawartości lub uszkodzenie paczki pocztowej lub przesyłki poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę lub w wysokości zwykłej wartości utraconych lub uszkodzonych rzeczy, nie wyższej jednak niż maksymalna wysokość odszkodowania, o którym mowa w pkt a) lub w pkt b). 2) Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej nie będącej usługą powszechną przysługuje odszkodowanie: a) za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki pocztowej nie będącej przesyłką z korespondencją – w wysokości nie wyższej niż zwykła wartość utraconych lub uszkodzonych rzeczy, b) za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki pocztowej z zadeklarowaną wartością – w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż zadeklarowana wartość przesyłki, c) za utratę przesyłki z korespondencją – w wysokości dziesięciokrotności opłaty za usługę nie niżej jednak niż pięćdziesięciokrotność opłaty za traktowanie przesyłki listowej jako poleconej, określonej w cenniku usług powszechnych, d) za opóźnienie w doręczeniu przesyłki pocztowej w stosunku do gwarantowanego terminu doręczenia – w wysokości nie przekraczającej dwukrotności opłaty za usługę  chyba że postanowienia regulaminu świadczenia usługi pocztowej w zakresie wysokości odszkodowania są korzystniejsze.” 31. W przypadku nie wykonania usługi Wykonawca niezależnie od należytego odszkodowania zwraca w całości opłatę pobraną za wykonanie usługi. 32. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu ofertowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy, który będzie stanowił załącznik do umowy. 33. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca wystawi fakturę VAT wraz ze specyfikacją wykonanych usług w terminie do 7-go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym. 34. 1) Płatność za wykonane usługi będzie dokonywana w formie płatności „z dołu". Zamawiający wymaga, aby Wykonawca co miesiąc wystawiał fakturę na Miasto Otwock, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, NIP: 5321007014 2) Należności wynikające z faktury VAT, Zamawiający regulował będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 14 dni od daty jej wystawienia, pod warunkiem że będzie ona dostarczona do Zamawiającego przed wyznaczonym w fakturze terminem płatności. 35. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w formularzu cenowym lub w przypadku przesyłek nieujętych w formularzu cenowym - w cenniku usług Wykonawcy. Ceny określone w formularzu cenowym powinny zawierać wszystkie opłaty Wykonawcy. 36. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez cały okres realizacji zamówienia. 37. W przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe w czasie trwania umowy, Zamawiający zastosuje obowiązujący podatek VAT, przy założeniu iż ceny jednostkowe netto wskazane w formularzu cenowym nie ulegną zmianie. 38. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie niżej wymienionymi przepisami: a) Ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2017r., poz. 1481) b) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług . (Dz. U. z 2013 r. poz. 545) c) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1468ze zm.), d) Regulaminy świadczenia usług Wykonawcy e) Kodeks cywilny Lp. Nazwa usługi Szacowana liczba przesyłek w okresie trwania umowy w sztukach Gabaryt A Gabaryt B 1 2 3 4 I PRZESYŁKI W OBROCIE KRAJOWYM I.I Przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii /zwykłe ekonomiczne/ O masie 0 do 350 g 12199 5 2. o masie powyżej 350g do 1000g 10 2 4. o masie powyżej 1 000g do 2 000g 1 1 I.II Przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii /zwykłe priorytetowe/ 5. o masie 0 do 50g 42 2 6. o masie powyżej 50g do 100g 8 1 8. o masie powyżej 1 00g do 350g 1 1 9. o masie powyżej 350g do 500g 1 1 10. o masie powyżej 500g do 1 000g 1 1 I.III. Przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii /polecone ekonomiczne/ O masie do 350 g 105950 30 9. o masie 350 do 1000g 510 1 12. o masie powyżej 1 000g do 2 000g 1 1 I.IV. Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii /polecone priorytetowe/ 16. o masie od 0 do 350g 290 1 17. o masie powyżej 350g do 1000g 1 1 19. o masie powyżej 1 000g do 2 000g 1 1 I.V. Paczki pocztowe rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii /zwykłe/ 20. o masie do 1kg 10 1 21. o masie powyżej 1kg do 2kg 1 1 22. o masie powyżej 2kg do 5kg 1 1 I.VI. Paczki pocztowe rejestrowane najszybszej kategorii /priorytetowe/ 23. o masie do 1kg 1 1 24. o masie powyżej 1kg do 2kg 1 1 25. o masie powyżej 2kg do 5kg 1 1 26. zpo 1 1 I.VII. Przesyłki kurierskie najszybszej kategorii 27. o masie do 1 kg 30 1 29. o masie powyżej 1kg do 5kg 1 1 I.VIII. Usługa "potwierdzenie odbioru" 75060 1 I.IX. Usługa zwrotu przesyłki nierejestrowanej do adresata I.X. Usługa zwrotu przesyłki rejestrowanej do adresata 4 600 1 II. PRZESYŁKI W OBROCIE ZAGRANICZNYM II.I Przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii europejskie /zwykłe ekonomiczne/ O masie 0-50 g 33 1 1. o masie 50 do 100g 1 1 2. o masie powyżej 100g do 350g 1 1 3. o masie powyżej350g do 500g 1 1 4. o masie powyżej 500g do 1 000g 1 1 II.II Przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii pozaeuropejskie /zwykłe ekonomiczne/ O masie 0-50 g 15 1 5. o masie 50 do 100g 1 1 6. o masie powyżej 100g do 350g 1 1 7. o masie powyżej 350g do 500g 1 1 8. o masie powyżej 500g do 1 000g 1 1 II.III. Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii europejskie /polecone priorytetowe/ O masie 0-50 g 35 1 9. o masie powyżej 50g do 100g 1 1 10. o masie powyżej 100g do 350g 1 1 11. o masie powyżej 350g do 500g 1 1 12. o masie powyżej 500g do 1 000g 1 1 II.IV. Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii pozaeuropejskie /polecone priorytetowe/ O masie 0-50 g 40 1 13. o masie powyżej 50g do 100g 15 1 14. o masie powyżej 100g do 350g 1 1 15. o masie powyżej 350g do 500g 1 1 16. o masie powyżej 500g do 1 000g 1 1 II.V. Usługa "potwierdzenie odbioru" 70 1 II.VI. Usługa zwrotu przesyłki do adresata 7 1 III TRANSPORT III.I Usługa transportowa doręczania przesyłek adresowanych do nadawcy 33 msc. III.II Usługa transportowa odbioru przesyłek od nadawcy i dostarczania jej do placówki operatora pocztowego 33 msc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej tj. jest wpisany do Rejestru Operatorów Pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z Ustawą z dnia 23 listopada 2012r.- Prawo pocztowe (Dz. U. 2017, poz. 1481).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach