Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2014-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH, ZEWNĘTRZNYCH USŁUG PRALNICZYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych, zewnętrznych usług pralniczych na rzecz Szpitali: SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie i OSK SP ZOZ w Lublinie. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje min. następujące usługi pralnicze: pranie, dezynfekcję, maglowanie, suszenie, prasowanie, naprawy w zależności od potrzeb oraz sortowanie z zachowaniem podziału na asortyment, oraz podziału na komórki organizacyjne oraz jej transport. 3.3. Szczegółowy opis wykonania usługi zawiera załącznik do SIWZ nr 2. 3.4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 98 31 00 00-9- usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00-4- usługi prasowania 98.31.10.00-6- usługi odbierania prania 3.5.Transport bielizny (z/do siedzib usługodawców poszczególnych Zamawiających) zapewnia Wykonawca. 3.6. W celu zapoznania się z warunkami świadczenia usługi zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej punktów SPSzW zlokalizowanych przy ul.Biernackiego 9 i ul.Lubartowskiej 8, oraz punktu OSK przy ul.Kruczkowskiego 21 będących przedmiotem udostępnienia w celu dystrybucji bielizny ( Szpitale posiadają zabudowę wielobudynkową ) po kontakcie telefonicznym z Z-cą Kierownik Działu Techn.-Adm. pod nr tel. (81) 740-89-90, w dni robocze w godz. 8 00- 15 00 . Wykonawca nie może następnie podczas realizacji zawartej umowy powoływać się na jakiekolwiek okoliczności dotyczące wykonania usługi, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 3.7. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom, nie wskazując jednocześnie kluczowych części zamówienia zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę (art. 36a ust. 1 ustawy Pzp). W przypadku , gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawcy, zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania nazw firm podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy ,w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 . (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy Pzp). W przypadku, gdy w realizacji zamówienia będą brali udział podwykonawcy, Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi rzeczowy zakres prac oraz ich Wykonawców, a na żądanie zamawiającego również umowy zawarte z podwykonawcami. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącej działalności, czego nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, oznacza to, że zapotrzebowane ilości bielizny i pościeli określone w załączniku nr 1 są szacunkowe i mogą podlegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości wstępnie zapotrzebowanej przez Zamawiającego. 3.9. Z Wykonawcą wyłonionym w ramach rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta przez Pełnomocnika Zamawiających umowa w imieniu i na rzecz podmiotów wchodzących w skład grupy zamawiających zgodnie z załącznikiem- formularzem cenowym (Zał. nr 1) obejmującymi ilość zapotrzebowaną ogółem i oddzielnie dla każdego Zamawiającego, zgodnie z Zapotrzebowaniem danej jednostki i wyczerpanie tej ilości będzie oznaczało zrealizowanie zamówień dla tego Zamawiającego. Wartości umów zostaną określone na podstawie ilości zamówienia przypadającego na poszczególnych zamawiających, uczestniczących w zamówieniu wspólnym, zgodnie z Zapotrzebowaniem danej jednostki i stanowiącym podstawę opisu przedmiotu zamówienia. 3.10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości: 7 680,71 PLN przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art.45 ust.6 Prawa zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres utrzymania stałości cen
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług pralniczych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Dodano: 2016-07-22 - usługa prania bielizny szpitalnej i odzieży roboczej pracowników oraz innego asortymentu.
Dodano: 2016-07-21 - Usługi pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie SZP/14/2016
Dodano: 2016-07-08 - Pranie (wodne i chemiczne) bielizny szpitalnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz innego asortymentu
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem. Numer sprawy: 2/PN/16
Dodano: 2016-02-25 - Świadczenie kompleksowych, zewnętrznych usług pralniczych
Dodano: 2016-02-09 - Usługi pralnicze
Dodano: 2015-12-14 - Usługi w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w roku 2016 - w zakresie 4 zadań.
Dodano: 2015-12-14 - Pranie (wodne i chemiczne) bielizny szpitalnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz innego asortymentu
Dodano: 2015-07-07 - Usługi pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie
Dodano: 2015-07-06