Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH, ZEWNĘTRZNYCH USŁUG PRALNICZYCH

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2017-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH, ZEWNĘTRZNYCH USŁUG PRALNICZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych, zewnętrznych usług pralniczych na rzecz Szpitala. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje min. następujące usługi pralnicze: pranie, dezynfekcję, maglowanie, suszenie, prasowanie, naprawy w zależności od potrzeb oraz sortowanie z zachowaniem podziału na asortyment, podziału na komórki organizacyjne oraz jej transport. 3.3. Szczegółowy opis wykonania usługi zawiera załącznik do SIWZ nr 2. 3.4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 98 31 00 00-9- usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00-4- usługi prasowania 98.31.10.00-6- usługi odbierania prania 3.5.Transport bielizny zapewnia Wykonawca. 3.6. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącej działalności, czego nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, oznacza to, że zapotrzebowane ilości bielizny i pościeli określone w załączniku nr 1 są szacunkowe i mogą podlegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości wstępnie zapotrzebowanej przez Zamawiającego. 3.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie jest wymagane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa poniżej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach