Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: a) przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); b) w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym przetransportuje na własny koszt pojazdy i części zabezpieczone przez daną jednostkę Policji, przechowywane na dotychczasowym parkingu; c) parkowanie (przechowywanie) pojazdów samochodowych/motocyklowych i innych, oraz części samochodowych, motocyklowych i innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia na parkingu Wykonawcy do czasu gdy pozostawał on będzie w dyspozycji Policji; d) udostępnianie pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia) do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez jednostkę Policji na potrzeby której zabezpieczono pojazd oraz każdorazowe dokumentowanie tego faktu przez dyspozytora parkingu; e) zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; f) w trakcie świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za parkowane pojazdy samochodowe/motocyklowe i inne oraz za przechowywane części samochodowe/motocyklowe i inne przedmioty zabezpieczone przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia do czasu gdy pozostawał on będzie na parkingu wykonawcy w dyspozycji Policji; g) wykonywanie usługi/parkowania/przechowywania w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wynikających z zapisów zawartych w dyspozycji przyjęcia pojazdu/części, protokole zdawczo-odbiorczym, zezwoleniu wydania rzeczy z parkingu, informacji o przekazaniu rzeczy innemu niż policja dysponentowi oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego realizowania i rozliczania usługi; h) przygotowanie przez Wykonawcę pojazdów oraz części i akcesoriów pojazdów mechanicznych do oględzin wykonywanych przez biegłego np. odśnieżenie, zapewnienie sprawnego i bezpiecznego dojścia, itp.; i) pomieszczenie garażowe Wykonawcy musi być suche, oświetlone z możliwością ogrzewania do prowadzenia oględzin (udostępnione na każde żądanie Policji w celu dokonywania czynności procesowych), posiadające przyłącze elektryczne oraz kanał lub najazd/estakadę lub podnośnik; j) sporządzanie i przekazywanie do Zamawiającego na koniec każdego miesiąca w terminie do 5-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym wykazu zaparkowanych i zabezpieczonych pojazdów oraz części i akcesoriów mechanicznych z podaniem numeru rejestracyjnego, marki, numeru nadwozia i silnika oraz daty zabezpieczenia. Wykaz będzie podstawą do wystawienia faktury za usługę będącą przedmiotem umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania; k) Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług, będzie stanowił załącznik do zawartej Umowy. l) Pojazdy ciężarowe albo ciągniki samochodowe razem z przyczepą będą traktowane jako 1 pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16 t. 2. Wykonawca , z którym zostanie zawarta umowa, będzie zobowiązany do: a) wykonywania czynności o których mowa w pkt. 1 powyżej na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej przez dyżurnego jednostki lub innego upoważnionego funkcjonariusza odpowiednio KMP/KPP/KP uzupełnionej następnie pisemną dyspozycją przyjęcia pojazdu samochodowego, motocyklowego lub innego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia (załącznik nr 2 do Umowy). b) zapewnienia w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi. Wykaz osób wraz z numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych w ramach Umowy usług będzie stanowić załącznik do Umowy. c) przyjęcia pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za parkowane/przechowywane pojazdy samochodowe, motocyklowe lub inne, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; d) zachowania tajemnicy i nie?udzielania osobom trzecim bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek informacji stanowiących materiał procesowy dotyczący przechowywanych na polecenie Zamawiającego pojazdów; e) wykonywania usługi parkowania/przechowywania w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji przyjęcia pojazdu/części; f) sporządzanie i przekazywanie do Zamawiającego na koniec każdego miesiąca w terminie do 5-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym wykazu zaparkowanych i zabezpieczonych pojazdów oraz części i akcesoriów mechanicznych z podaniem numeru rejestracyjnego, marki, numeru nadwozia i silnika oraz daty zabezpieczenia. Wykaz będzie podstawą do wystawienia faktury za usługę będącą przedmiotem umowy. 3. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 4 Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz charakter Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom (na mocy art. 36 ust. 5 ustawy P.z.p.). 5. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ i jej załączników. 6. Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu Ofertowym, a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. 7. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 8. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego. 9. Zamawiający, ustalając wartość zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji - zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. - maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie brutto przeznaczonej na realizacje zamówienia w danej części. Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w zawartej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości brutto zawartej umowy z zastrzeżeniem zapisów zawartych w §6 ust. 3-5 umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości umowy. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części - zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdej części obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji: Część I: nadzór kompetencyjny: KMP Gorzów Wlkp. Miasto i Gminy: Gorzów Wlkp., Bogdaniec, Deszczno, Lubiszyn, Kłodawa, Santok, Witnica Część II: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin Gminy: Sulęcin, Torzym, Lubniewice, Krzeszyce, Słońsk Część III: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice Gminy: Słubice, Górzyca, Cybinka Część IV: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona Góra Miasto i Gminy: Zielona Góra, Czerwieńsk, Świdnica, Nowogród Bobrzański, Zabór Część V: nadzór kompetencyjny: KP Sulechów Gminy: Sulechów, Babimost, Kargowa, Trzebiechów, Bojadła Część VI: nadzór kompetencyjny: KPP Świebodzin Gminy: Świebodzin, Skąpe, Lubrza, Łagów, Szczaniec, Zbąszynek 11. Umowa będzie obowiązywać od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r. lub do wyczerpania wartości zawartej umowy brutto (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia);Wykorzystanie pełnej wartości umowy przed dniem 31.12.2013r. skutkuje jej wygaśnięciem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637124007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagana kwota wadium wynosi 2.756,10 zł (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt sześć złotych 10/100, w tym w podziale na części, w tym: Część I: nadzór kompetencyjny: KMP Gorzów Wlkp. 731,71 zł; Część II: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin - 365,85 zł; Część III: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice - 170,73 zł; Część IV: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona Góra - 975,62 zł; Część V: nadzór kompetencyjny: KP Sulechów - 365,85 zł; Część VI: nadzór kompetencyjny: KPP Świebodzin - 146,34 zl. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy P.z.p. 4. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek: NBP O/O Zielona Góra 96 1010 1704 0037 1113 9120 0000 DO OFERTY ZALECA SIĘ ZAŁĄCZYĆ KSEROKOPIĘ PRZELEWU, KTÓRA MUSI BYĆ POTWIERDZONA PRZEZ BANK, Z WYJĄTKIEM DOKUMENTÓW WYGENEROWANYCH AUTOMATYCZNIE PRZEZ BANK I NIE WYMAGAJĄCYCH DODATKOWYCH POTWIERDZEŃ BANKU 6. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie KWP, ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp., za pośrednictwem Zespołu ds. Zamówień Publicznych. KSEROKOPIĘ DOKUMENTU ZALECA SIĘ DOŁĄCZYĆ DO SKŁADANEJ OFERTY, POTWIERDZONĄ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM (PODPISEM LUB PARAFKĄ) PRZEZ WYKONAWCĘ LUB OSOBĘ PRZEZ NIEGO UPOWAŻNIONĄ. 7. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy P.z.p. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli (art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pkt 1, 2 i 3 ustawy P.z.p.): a. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE: a. jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej nie ma znaczenia, który z członków konsorcjum dokonuje przelewu środków pieniężnych na konto Zamawiającego; b. jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji - w jej treści muszą być wskazani wszyscy występujący wspólnie Wykonawcy oraz muszą być zawarte zapisy stwierdzające, że gwarant zapłaci określona kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odmówi podpisania umowy albo jeżeli nie zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub też zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin bezpłatnego parkowania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach