Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynkach: 1) Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim wraz z terenem przylegającym, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, 2) Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów oraz działki położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei, 3) Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, 4) Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. 1000-Lecia 3, 97-500 Radomsko, 5) Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg

  • Adres: 97300 Piotrków Trybunalski, Al. 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 647 66 41 , fax. 44 647 44 70
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim
    Al. 3 Maja
    97300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 647 66 41, fax. 44 647 44 70
    REGON: 56962200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow-tryb.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynkach: 1) Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim wraz z terenem przylegającym, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, 2) Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów oraz działki położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei, 3) Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, 4) Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. 1000-Lecia 3, 97-500 Radomsko, 5) Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. W ramach świadczonych kompleksowych usług sprzątania budynków prokuratur okręgu piotrkowskiego, Wykonawca w ramach każdego zadania zobowiązany jest do wykonania: I. Czynności wykonywane codziennie: - odkurzanie, mycie na mokro wszystkich powierzchni biurowych; - zamiatanie i mycie powierzchni w korytarzu, na holu i na klatce schodowej oraz utrzymanie w czystości przeszkleń balustrad; - czyszczenie wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych; - usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach na śmieci w pomieszczeniach biurowych i toaletach; - porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja łazienek i ich wyposażenia, w tym, mycie i dezynfekcja sedesów wraz z deskami sedesowymi, pisuarów, umywalek wraz z bateriami umywalkowymi, suszarek do rąk, podajników do mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego oraz uzupełnianie na bieżąco środków higienicznych; - sprzątanie pomieszczeń socjalnych i kuchennych przy użyciu odpowiednich środków czyszczących, - utrzymanie w czystości drzwi wejściowych, do biur, toalet i innych pomieszczeń; - sprzątanie windy w Prokuraturze Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim – mycie podłogi, ścian windy, mycie lustra, poręczy – przy użyciu odpowiednich środków chemicznych przeznaczonych do tego rodzaju powierzchni - bieżące doczyszczanie wszystkich widocznych zabrudzeń; - inne czynności zlecone przez Zamawiającego, a związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku. II. Czynności wykonywane okresowo: - zamiatanie i mycie na mokro podłóg w pomieszczeniach archiwalnych i magazynowych, w serwerowni odkurzanie wykładziny dywanowej – 2 razy w trakcie trwania umowy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego; - wycieranie z kurzu i mycie parapetów, kaloryferów we wszystkich pomieszczeniach biurowych – 1 raz na miesiąc; - wycieranie i czyszczenie sprzętu biurowego t.j. komputerów, monitorów LCD, kopiarek, faksów, przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności oraz z użyciem odpowiednich do danego sprzętu środków chemicznych – 1 raz na tydzień; - odkurzanie ścian i sufitów z pajęczyn – 1 raz na kwartał; - mycie opraw oświetleniowych oraz kratek wentylacyjnych – 1 raz w roku; - wycieranie kurzu z listew, półek wiszących, tablic informacyjnych, znaków ewakuacyjnych i innych elementów wiszących – 1 raz w miesiącu; - wycieranie z kurzy i mycie z użyciem środków do tego przystosowanych mebli biurowych, ław, biurek, krzeseł itp. – 1 raz na tydzień: - wycieranie i mycie balustrad/poręczy schodowych – 1 raz w miesiącu; - mycie okien wraz z żaluzjami metalowymi poziomymi środkami do tego przeznaczonymi - 2 razy w trakcie trwania umowy (kwiecień, październik). 3. Usługi sprzątania terenów przylegających do budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim. W ramach świadczonych usług w zakresie sprzątania terenów utwardzonych, t.j. chodników, schodów wejściowych, dojścia do budynku i dróg dojazdowych oraz parkingów przylegających do budynku Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim Wykonawca zobowiązany jest do:  utrzymania w czystości chodników, parkingów i dróg dojazdowych, w tym zamiatanie, zbieranie śmieci i liści – według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz dziennie;  usuwanie i wywóz liści – według potrzeb;  w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z chodników, parkingów, schodów wejściowych, dojścia do budynku i dróg dojazdowych oraz usuwanie śniegu i gołoledzi poprzez zastosowanie masy piaskowo-solnej, w każdym dniu tygodnia po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska, w tym w dniach pracy Zamawiającego, co najmniej godzinę przed rozpoczęciem pracy Zamawiającego i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego wystąpienia; W ramach świadczonych usług w zakresie utrzymania porządku na terenach zielonych przyległych do budynku Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim Wykonawca zobowiązany jest do:  koszenia trawy, zgrabiania liści oraz przycinania krzewów w takim odstępie czasowym, aby zapewnić estetyczny wygląd terenów zielonych wokół budynku jednakże nie rzadziej niż raz na miesiąc;  usuwania ściętej trawy oraz zbędnych gałęzi z przyciętych krzewów;  pielęgnacji terenów zielonych poprzez usuwanie chwastów, i wykonywanie pozostałych zabiegów pielęgnacyjnych t.j. wzruszanie ziemi i zasilanie roślin nie rzadziej niż raz na kwartał. 4. Świadczenie kompleksowych usług sprzątania działki położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei. W ramach świadczonych usług w zakresie sprzątania terenów utwardzonych, t.j. wzdłuż chodników działki położonej w Bełchatowie przy zbiegu ulic 1 Maja - Okrzei Wykonawca zobowiązany jest do:  utrzymania w czystości chodników, w tym: zamiatanie, zbieranie śmieci i liści – według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu;  usuwanie i wywóz liści – według potrzeb;  w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z chodników, usuwanie śniegu i gołoledzi poprzez zastosowanie masy piaskowo-solnej, w każdym dniu tygodnia po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego wystąpienia; W ramach świadczonych usług w zakresie utrzymania porządku na terenach zielonych na działce położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei Wykonawca zobowiązany jest do:  koszenia trawy, zgrabiania liści oraz przycinania krzewów w takim odstępie czasowym, aby zapewnić estetyczny wygląd działki – nie rzadziej niż raz na kwartał (kwiecień, lipiec);  usuwania ściętej trawy oraz zbędnych gałęzi z przyciętych krzewów – nie rzadziej niż raz na kwartał (kwiecień, lipiec). UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje 2 kwartały 2018 r. 5. Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania przez Wykonawcę odbywać się będzie przy użyciu Jego środków czystości, materiałów, urządzeń i maszyn. Wykonawca zobowiązany jest stosować środki chemiczne do wykonania przedmiotu zamówienia biologicznie neutralne i wyposażone w wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce. Stosowane środki czystości, w celu bieżącej kontroli ich rodzaju muszą być dostarczane do stosowania w fabrycznych opakowaniach. 6. Wszystkie zastosowane środki czyszczące, płyny, proszki i detergenty muszą być dobrej jakości i być przeznaczone do używania dla każdej z zastosowanych powierzchni. Wszystkie ww. produkty będą należytej jakości. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru zapachów wszystkich środków zaoferowanych przez Wykonawcę. 7. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać instrukcji i wytycznych producentów oraz importerów środków, maszyn i urządzeń używanych do wykonywania usługi sprzątania. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać na bieżąco urządzenia, maszyny, materiały, środki i inne przedmioty niezbędne do prawidłowego wykonywania zamówienia w tym, m.in.: 1) papier toaletowy w kolorze białym typu Jumbo – niepylący, dwuwarstwowy, 100% celulozy do stosowanych przez Zamawiającego pojemników typu Merida, 2) ręczniki papierowe w listkach w kolorze białym – niepylące, dwuwarstwowe, 100% celulozy do stosowanych przez Zamawiającego pojemników typu Merida, 3) mydło w płynie lub piankę o delikatnym zapachu, nawilżające (nie powodujące wysuszenia skóry rąk) do stosowanych przez Zamawiającego pojemników typu Merida, 4) płyn do mycia naczyń – skuteczny, wydajny, charakteryzujący się brakiem negatywnego wpływu na skórę rąk, nie powinien pozostawiać zacieków na szklanych naczyniach, 5) środki do mycia okien, 6) środki do czyszczenia mebli, 7) środki do czyszczenia sprzętu biurowego przeznaczone do czyszczenia komputerów, kopiarek, faksów, monitorów LCD itp., 8) środki do czyszczenia podłóg – parkiety, panele, granit, terakota, PVC – linoleum, 9) środki do czyszczenia windy w Prokuraturze Okręgowej, 10) środki do czyszczenia poręczy wykonanych ze stali nierdzewnej, 11) odświeżacze powietrza w aerozolu, zapachowe/odświeżacze powietrza do WC, 12) środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet; (m.in.: wkłady/kostki do WC), 13) środki do mycia glazury, 14) worki foliowe do koszy na śmieci i do niszczarek – odpowiednie do wielkości urządzeń, 15) inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, a których potrzeba pojawi się w trakcie trwania umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania reżimów sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi technologiami i przepisami. 10. Wykonawca zapewnia i dostarcza narzędzia służące do utrzymania porządku zarówno wewnątrz budynku np. odkurzacz, wózek do sprzątania, jak również na zewnątrz np. kosiarka do trawy, miotły, itp. 11. Wykonawca odpowiada za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi, okien, zabezpieczenie kluczy oraz pomieszczeń przed dostępem osób trzecich. 12. Wykonawca oraz osoby sprzątające zobowiązane są do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących organizacji i funkcjonowania Prokuratury. 13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby osoby wykonujące przedmiot zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) przez cały okres realizacji umowy. 14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących przedmiot zamówienia: oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach