Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową w Zielonej Górze oraz podległe jej prokuratury okręgu zielonogórskiego.

Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Partyzantów 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3291700, 3291860 , fax. 068 3291713
  • Data zamieszczenia: 2016-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
    ul. Partyzantów 42 42
    65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3291700, 3291860, fax. 068 3291713
    REGON: 00000044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową w Zielonej Górze oraz podległe jej prokuratury okręgu zielonogórskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.4.1. Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego oraz terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków. 2) Wykaz jednostek organizacyjnych objętych przedmiotowym zamówieniem: a) Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze i Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, b) Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, c) Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38, d) Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie, ul. Poznańska 10, e) Prokuratura Rejonowa we Wschowie, ul. Garbarska 11, f) Prokuratura Rejonowa w Żaganiu, ul. Dworcowa 57, g) Prokuratura Rejonowa w Żarach, ul. Górnośląska 17. 1.4.2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego nadzoru nad osobami, które będą świadczyć przedmiotowe usługi. Wykonawca odpowiada za jakość świadczonej usługi. 3) Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów bhp, ppoż. oraz przepisów porządkowych obowiązujących w obiektach Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe wypadki naruszenia przepisów przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu, które powstały w wyniku nienależytego wykonywania obowiązków określonych w specyfikacji. 5) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do dochowania tajemnicy związanej z wykonywaniem obowiązków służbowych wraz z zachowaniem wszystkich rygorów wynikających z obowiązujących przepisów prawa. W przypadku naruszenia przez pracownika Wykonawcy tajemnicy wynikającej z wykonywanych obowiązków służbowych, Zamawiający może zażądać od Wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika z realizacji usługi. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu imiennych list osób przewidzianych do realizacji usługi wraz z informacją dot. zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz oświadczeniem o niekaralności, a każdorazowe zmiany osób winny być wcześniej (najpóźniej dzień przed zmianą) zgłoszone w formie pisemnej kierownikowi jednostki, w której zmiana nastąpi. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji pracownika wykonującego usługę, jak również, w uzasadnionych przypadkach, żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym. 8) Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą mogą wprowadzić dodatkowe obowiązki wynikające z bieżących potrzeb. 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość, należytą staranność, a także za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia. 10) Wykonawca zapewni wykonywanie prac na terenie obiektów Zamawiającego wyłącznie przez osoby, które nie były skazane za przestępstwa umyślne. 11) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg, jakość oraz terminowe wykonanie zamówienia. 12) Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 13) Usługa w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych może być realizowana w każdy dzień roboczy po godzinie 13:00 z wyjątkiem pomieszczeń, w których usługa może być wykonywana jedynie w obecności pracownika. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin wykonywania usług będących przedmiotem umowy. Szczegółowe informacje dotyczące godzin sprzątania zostaną przekazane Wykonawcy na etapie zawierania umowy. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo zaprzestania korzystania z usług w lokalizacjach wymienionych w pkt 3.1 do specyfikacji, jeżeli w skutek zmian organizacyjnych (zmiany siedziby, podziału jednostki, połączenia, likwidacji) nastąpi likwidacja jednostki w tej lokalizacji. 15) Zaleca się w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów Zamawiającego. Zamawiający zapewni potencjalnym Wykonawcom możliwość wejścia na teren obiektów i udostępni informacje niezbędne do sporządzenia oferty. Termin dokonania wizji należy ustalić telefonicznie z Zamawiającym. 16) Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy za pomocą własnego sprzętu, własnych środków czystości i środków chemicznych, worków na śmieci oraz urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. 17) Niniejszym zamówieniem nie jest objęty zakup mydła, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych. Należy to do obowiązku Zamawiającego. 18) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do sprawowania w czasie sprzątania pieczy nad mieniem Zamawiającego znajdującego się w sprzątanych pomieszczeniach, właściwego zabezpieczenia pomieszczeń w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób postronnych, niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu zaobserwowanych lub spowodowanych uszkodzeń lub awarii. 19) Pracownicy Wykonawcy będą zobowiązani opuszczając sprzątane pomieszczenia wyłączyć światło, zamknąć okna i drzwi, chyba że Zamawiający wydał inne dyspozycje. 1.4.3. Wymagania szczegółowe 1) W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji w zakresie zatrudnienia osób niepełnosprawnych. 2) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. 3) Termin płatności faktury VAT - 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 420, poz. 275, z późn. zm.). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGK 12 1130 1222 0030 2049 3390 0001 z adnotacją: Wadium - Zamówienie publiczne, PO III G 211.3.2016. 5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Zwrot wadium nastąpi zgodnie zapisami określonymi w ustawie Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach